Pagalba nenumatytais atvejais
Pagalba nenumatytais atvejais
Jei pastebėjote, kad ko nors trūksta, kas nors neveikia arba nesijaučiate saugūs, nedelsdami praneškite šeimininkui ir Airbnb. Daugiau informacijos apie tai, kaip elgtis ištikus netikėtumams, bei kaip naudotis Problemų sprendimo centru, rasite šiuose straipsniuose.
- Instrukcijos
Jei viešnagės metu kiltų nesklandumų ar problemų
Jei viešnagės metu įvyktų kas nors netikėto, pirmiausia parašykite žinutę šeimininkui ir aptarkite galimą sprendimą. Greičiausiai šeimininka… - Instrukcijos
Ką daryti, jei būstas, kuriame apsistojate, jums atvykus nėra švarus
Jei pastebėjote, kad būstas, kuriame apsistojate, nėra švarus, padėsime išspręsti šią problemą. - Instrukcijos
Jei jūsų būsto šeimininkas neatsako
Gavę užsakymo patvirtinimą, šeimininko telefono numerį rasite kelionės susirašinėjimo istorijoje. - Instrukcijos
Kaip Problemų sprendimo centras jums padeda
Problemų sprendimų centre galite prašyti arba siųsti pinigus už dalykus, susijusius su jūsų Airbnb kelione. Norėdami pasiekti susitarimą, sv… - Instrukcijos
Mokėjimas ne per Airbnb
Jei Airbnb šeimininkas prašo jūsų sumokėti už svetainės ribų ar per kitą įmonę, praneškite apie tai mums. - Instrukcijos
Jei kelionės metu jaučiatės nesaugiai
Jei manote, kad jums gali kilti pavojus arba iškilti pavojus jūsų asmeniniam saugumui, nedelsdami kreipkitės į vietos valdžios institucijas. - Instrukcijos
Jei susižeidėte Airbnb potyrio metu
Jei potyrio metu susižeidėte arba jums prireikė medicininės pagalbos, eikite į saugią vietą ir nedelsdami kreipkitės į vietines skubios paga…