Jei viešnagės metu kiltų nesklandumų ar problemų
Užfiksuokite problemą ir parašykite žinutę šeimininkui
Atminkite, kad apie bet kokią problemą turite pranešti per 72 valandas nuo jos aptikimo.
Štai, kaip galite pasiruošti.
- Pateikite problemos įrodymą: jei įmanoma, nufotografuokite arba nufilmuokite, kad turėtumėte įrodymą, jog kažko trūksta arba kažkas yra sugadinta.
- Parašykite žinutę šeimininkui: jei viešnagės metu kas nors nutiktų, susisiekite su šeimininku. Greičiausiai šeimininkas galės padėti išspręsti problemą. Galite parašyti šeimininkui tiesiai iš savo pašto dėžutės.
- Paprašykite grąžinti pinigus: jei dėl problemos norite paprašyti grąžinti pinigus, didesnė tikimybė, kad šeimininkas priims jūsų prašymą, jei pirmiausia susitarsite dėl sumos. Prašymą grąžinti pinigus šeimininkui išsiųskite Problemų sprendimo centre bei pateikite išsamią informaciją apie problemą drauge su nuotraukomis arba vaizdo įrašu.
Kreipkitės pagalbos į Airbnb
Nors visada norime, kad šeimininkai ir svečiai problemas išspręstų tarpusavyje, suprantame, kad tai pavyksta ne visada. Jei šeimininkas negali išspręsti problemos, visai neatsako arba atmeta prašymą grąžinti pinigus, tiesiog susisiekite su mumis užsakymo puslapyje spustelėdami arba paliesdami Gauti pagalbos. Vienas iš mūsų komandos narių padės išspręsti problemą.
Jei nustatysime, kad ši problema yra įtraukta į AirCover svečiams, padėsime jums rasti panašų būstą, atsižvelgdami į esamą pasiūlą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba jos dalį.
Pastaba. Susidarius kritinei situacijai arba kilus pavojui jūsų asmeniniam saugumui, nedelsdami kreipkitės į vietinę policiją arba skubios pagalbos tarnybas. Jei nežinote vietinių pagalbos tarnybų telefonų numerių, juos galite rasti Airbnb programėlėje esančiame Saugos centre. Jei turite klausimų, susijusių su dalijimusi namais jūsų bendruomenėje, susisiekite su mūsų Pagalbos rajono bendruomenei komanda. Visais kitais saugos klausimais visada galite susisiekti su mumis per mūsų specialią ir visą parą veikiančią saugumo liniją. Susisiekite su mumis telefonu, el. paštu arba per pokalbių programą.
Susiję straipsniai
- Svečias
AirCover svečiams
Į kiekvieną užsakymą yra įtraukta AirCover apsauga svečiams. Jei kilo rimta su Airbnb susijusi problema, kurios šeimininkas negali išspręsti… - Svečias
Atšaukimas viešnagės metu
Mūsų Pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politika gali padėti tuo atveju, kai būstas ar patogumai neatitinka jūsų lūkesčių. - Svečias
Pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politika
Peržiūrėkite mūsų Pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politiką.