Instrukcijos
•
Svečias
Ką daryti, jei šeimininkas neatsako
Ką daryti, jei šeimininkas neatsako
If a Host doesn’t respond to a request to book
Unless you’ve chosen a place with Instant Book, Hosts have 24 hours to accept or decline a request to book. Find more about Host response time.
If a Host isn’t responding after a confirmed booking
When you have a confirmed reservation, your Host’s phone number will show in the reservation details for your trip so you can open the Airbnb app and call them. The Host's phone number won't show up after your stay (or if the reservation is canceled), but you can still send them a message. Find out more about contacting Hosts.
If you’re wondering about check-in details and instructions, you’ll find them 48 hours before the check-in date on your reservation’s itinerary page.
If all communications fail, and you can’t contact your Host, contact us.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Svečias
Susisiekimas su šeimininkais
Jei prieš užsisakydami norite sužinoti daugiau apie būstą arba potyrį, galite parašyti žinutę šeimininkui arba organizatoriui Airbnb platfor… - Svečias
Per kiek laiko šeimininkas turi atsakyti į jūsų kelionės užklausą
Prašymą rezervuoti šeimininkai turi oficialiai priimti arba atmesti per 24 valandas. Naujausią informaciją apie būseną gausite el. paštu. - Svečias
Kur rasti atvykimo instrukcijas
Informaciją apie atvykimą galite rasti išsamioje užsakymo informacijoje. Taip pat išsiųsime jums priminimo apie užsakymą el. laišką su šia i…