Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Vadovas • Svečias

AirCover svečiams

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

AirCover apsauga svečiams yra kiekvieno būsto užsakymo dalis. Jei kiltų rimta su Airbnb būstu susijusi problema, kurios šeimininkas negalėtų išspręsti, padėsime rasti panašų būstą, atsižvelgdami į esamą esamą kainą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.

Jei kas nors nutiktų, šeimininkas yra geriausias jūsų kontaktinis asmuo; tikėtina, kad jis galės tai ištaisyti. Apie situaciją galite informuoti šeimininką žinute.

Šeimininko inicijuotas atšaukimas

Jei jūsų namų šeimininkas atšauks iki atvykimo, padėsime jums gauti naują užsakymą. Mūsų komanda gali padėti jums rasti panašų būstą, atsižvelgiant į vietą ir patogumus, atsižvelgiant į užimtumą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą, įskaitant paslaugos mokesčius.

Sužinokite daugiau apie tai, ko tikėtis, jei šeimininkas atšauks jūsų užsakymą.

Nepavyksta atvykti

Gavę patvirtintą užsakymą, kelionės susirašinėjimo istorijoje turėsite nurodyti šeimininko el. pašto adresą ir telefono numerį. Jei atvykę negalite patekti į Airbnb, o šeimininkas neatsako arba negalės išspręsti problemos, padėsime jums rasti panašų būstą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą, įskaitant paslaugos mokesčius.

Pažiūrėkite, ką daryti toliau, jei negalite susisiekti su šeimininku.

Netikslūs skelbimai

Jei skelbimas labai skiriasi nuo skelbiamo, šeimininkas yra puikus šaltinis problemai išspręsti. Jei skelbimas gerokai skiriasi nuo skelbiamo skelbimo ir šeimininkas negalės išspręsti problemos, padėsime jums rasti panašų būstą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.

Visą parą veikianti saugumo linija

Jei kada nors pasijusite nesaugiai, esame pasiruošę padėti jums gauti pirmenybę prie specialiai apmokytų saugos darbuotojų, kurie padės jums išspręsti saugos problemas arba tiesiogiai sujungs jus su vietinėmis skubios pagalbos tarnybomis bet kuriuo paros metu.

Norite su mumis susisiekti? Susisiekite su mumis telefonu, el. paštu arba susirašinėjant.

Kaip veikia AirCover svečiams

AirCover svečiams padeda išspręsti rimtas problemas, susijusias su jūsų namų užsakymu (pvz., šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą prieš atvykimą) arba viešnagės metu (pvz., šildymas neveikia žiemą, būste yra mažiau miegamųjų nei nurodyta, tai yra kito tipo namai - privatus kambarys, o ne visas namas, trūksta pagrindinių reklamuojamų patogumų, pvz., baseino ar virtuvės), tačiau jame nėra daugiau nedidelių nepatogumų, pvz., sulūžusio skrudintuvo.

Jei kas nors nutiktų, geriausia susisiekti su šeimininku. Apie situaciją galite informuoti šeimininką žinute.

Jei viešnagės metu iškyla problema:

  1. Jei galite, nufotografuokite arba nufilmuokite problemą.
  2. Susisiekite su šeimininku per 72 valandas nuo problemos aptikimo ir aprašykite problemą, kad sužinotumėte, ar jis gali ją išspręsti.
  3. Jei šeimininkas negali išspręsti problemos arba visai neatsako, kuo greičiau susisiekite su mumis.
  4. Peržiūrėsime ir, jei rasime problemą, kurią AirCover palaiko svečiams, o jūs norite palikti būstą, padėsime jums rasti panašią vietą apsistoti, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.

AirCover svečiams nėra draudimo polisas. Ji neapima su kelionėmis susijusių problemų (pvz., jūsų kelionė vėluoja dėl audros, jūsų bagažą sugadina jūsų vežėjas). Daugiau informacijos rasite čia

Jei esate šeimininkas, sužinokite daugiau apie AirCover šeimininkams ir neseniai atliktus patobulinimus.

Ar šis straipsnis naudingas?

Susiję straipsniai

  • Instrukcijos

    Gaukite pagalbos arba susisiekite su Airbnb klientų aptarnavimo centru

    Dauguma šeimininkų ir svečių problemas greitai išsprendžia tarpusavyje. Sužinokite, kaip gauti reikiamą pagalbą prieš kelionę, jos metu arba po jos.
  • Instrukcijos • Svečias

    Jei šeimininkas atšaukia jūsų būsto užsakymą

    Jei jūsų užsakymą atšauks šeimininkas, jums bus grąžinti visi pinigai. Jei atšaukiama per 30 dienų iki atvykimo, padėsime iš naujo užsisakyti panašų būstą, atsižvelgdami į esamą pasiūlą už panašią kainą.
  • Instrukcijos • Svečias

    Jei kiltų su užsakymu susijusių nesklandumų ar problemų

    Jei viešnagės metu įvyktų kas nors netikėto, pirmiausia parašykite žinutę šeimininkui ir aptarkite galimą sprendimą. Greičiausiai šeimininkas galės padėti išspręsti problemą. Jei šeimininkas negali padėti arba norite prašyti grąžinti pinigus, esame pasiruošę jums padėti.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite