AirCover apsauga svečiams yra kiekvieno būsto užsakymo dalis. Jei kiltų rimta su Airbnb būstu susijusi problema, kurios šeimininkas negalėtų išspręsti, padėsime rasti panašų būstą, atsižvelgdami į esamą esamą kainą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.
Jei kas nors nutiktų, šeimininkas yra geriausias jūsų kontaktinis asmuo; tikėtina, kad jis galės tai ištaisyti. Apie situaciją galite informuoti šeimininką žinute.
Jei jūsų namų šeimininkas atšauks iki atvykimo, padėsime jums gauti naują užsakymą. Mūsų komanda gali padėti jums rasti panašų būstą, atsižvelgiant į vietą ir patogumus, atsižvelgiant į užimtumą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą, įskaitant paslaugos mokesčius.
Sužinokite daugiau apie tai, ko tikėtis, jei šeimininkas atšauks jūsų užsakymą.
Gavę patvirtintą užsakymą, kelionės susirašinėjimo istorijoje turėsite nurodyti šeimininko el. pašto adresą ir telefono numerį. Jei atvykę negalite patekti į Airbnb, o šeimininkas neatsako arba negalės išspręsti problemos, padėsime jums rasti panašų būstą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą, įskaitant paslaugos mokesčius.
Pažiūrėkite, ką daryti toliau, jei negalite susisiekti su šeimininku.
Jei skelbimas labai skiriasi nuo skelbiamo, šeimininkas yra puikus šaltinis problemai išspręsti. Jei skelbimas gerokai skiriasi nuo skelbiamo skelbimo ir šeimininkas negalės išspręsti problemos, padėsime jums rasti panašų būstą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorėtumėte užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba dalį sumokėtos sumos.
Jei kada nors pasijusite nesaugiai, esame pasiruošę padėti jums gauti pirmenybę prie specialiai apmokytų saugos darbuotojų, kurie padės jums išspręsti saugos problemas arba tiesiogiai sujungs jus su vietinėmis skubios pagalbos tarnybomis bet kuriuo paros metu.
Norite su mumis susisiekti? Susisiekite su mumis telefonu, el. paštu arba susirašinėjant.
AirCover svečiams padeda išspręsti rimtas problemas, susijusias su jūsų namų užsakymu (pvz., šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą prieš atvykimą) arba viešnagės metu (pvz., šildymas neveikia žiemą, būste yra mažiau miegamųjų nei nurodyta, tai yra kito tipo namai - privatus kambarys, o ne visas namas, trūksta pagrindinių reklamuojamų patogumų, pvz., baseino ar virtuvės), tačiau jame nėra daugiau nedidelių nepatogumų, pvz., sulūžusio skrudintuvo.
Jei kas nors nutiktų, geriausia susisiekti su šeimininku. Apie situaciją galite informuoti šeimininką žinute.
Jei viešnagės metu iškyla problema:
AirCover svečiams nėra draudimo polisas. Ji neapima su kelionėmis susijusių problemų (pvz., jūsų kelionė vėluoja dėl audros, jūsų bagažą sugadina jūsų vežėjas). Daugiau informacijos rasite čia.
Jei esate šeimininkas, sužinokite daugiau apie AirCover šeimininkams ir neseniai atliktus patobulinimus.