Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Vadovas • Svečias

AirCover svečiams

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

AirCover apsauga svečiams yra kiekvieno būsto užsakymo dalis. Jei kilo rimta su jūsų Airbnb namais susijusi problema, kurios šeimininkas negali išspręsti, mielai jums padėsime.

Padėsime jums gauti naują užsakymą arba grąžinsime visą sumą arba jos dalį

Štai kur galime padėti:

Mūsų komanda gali padėti jums rasti panašų būstą, atsižvelgiant į vietą ir patogumus, atsižvelgiant į užimtumą už panašią kainą. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, grąžinsime visą sumą arba jos dalį, įskaitant paslaugos mokesčius.

Kaip veikia AirCover svečiams

AirCover svečiams padeda išspręsti rimtas problemas, susijusias su jūsų būsto užsakymu, pavyzdžiui:

  • Šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą prieš atvykimą
  • Žiemą šildymas neveikia
  • Skelbime yra mažiau miegamųjų nei nurodyta
  • Tai kitokio tipo namai - atskiras kambarys, o ne visas namas
  • Trūksta pagrindinių reklamuojamų patogumų, pvz., baseino ar virtuvės

AirCover svečiams neapima didesnių nepatogumų, pvz., sulūžusio skrudintuvo.

Problemų sprendimas viešnagės metu

Jei kas nors nutiktų, geriausia susisiekti su šeimininku. Apie situaciją galite informuoti šeimininką žinute. Jei viešnagės metu iškiltų problemų:

  1. Užfiksuokite problemą: nufotografuokite arba nufilmuokite kaip įrodymą.
  2. Susisiekite su šeimininku: praneškite šeimininkui per 72 valandas nuo aptikimo, aprašykite problemą ir ieškokite sprendimo.
  3. Susisiekite su mumis: jei šeimininkas neatsako arba negali išspręsti problemos, nedelsdami susisiekite su mumis.
  4. AirCover svečiams: jei problemą padengs AirCover svečiams ir jūs norite išvykti, padėsime jums rasti panašų būstą pagal užimtumą ir kainas. Jei panašaus būsto nėra arba nenorite užsisakyti iš naujo, atgausite visą sumokėtą sumą arba jos dalį.

Visą parą veikianti saugumo linija

Reikia su mumis susisiekti? Susisiekite su mumis telefonu, el. paštu arba pokalbiu.

Jei kada nors pasijusite nesaugiai, esame pasiruošę padėti jums gauti pagalbą su specialiai apmokytais saugos darbuotojais, kurie padės jums išspręsti saugos problemas arba tiesiogiai sujungs jus su vietos skubios pagalbos tarnybomis bet kuriuo paros metu.

AirCover svečiams nėra draudimas. Ji neapima su kelionėmis susijusių problemų (pavyzdys: kelionė vėluoja dėl audros arba vežėjas sugadino jūsų bagažą). Sužinokite daugiau apie AirCover svečiams ir kelionės, užsakymo ar viešnagės apsaugos draudimą.

Jei esate šeimininkas, sužinokite daugiau apie AirCover šeimininkams ir mūsų atliktus patobulinimus.

Ar šis straipsnis naudingas?

Susiję straipsniai

  • Bendruomenės politika

    Būstus siūlantiems šeimininkams taikomos pagrindinės taisyklės

    To help create comfortable, reliable stays for guests, we require hosts to follow our rules regarding: Listing accuracy Honoring reservation...
  • Instrukcijos • Svečias

    Kada jums bus grąžinti pinigai

    Jei atitinkate kriterijus atgauti pinigus už viešnagę namuose arbapaslaugą ar potyrį, juos grąžinsime, kai tik atšauksite, bet tai, per kiek...
  • Instrukcijos • Šeimininkas

    AirCover šeimininkams

    The AirCover for hosts program includes guest identity verification, reservation screening, $3M Host damage protection, $1M Host liability i...
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite