Atsiliepimų naudojimas svečių priėmimo tvarkai pagerinti

Atsiliepimai padeda suprasti jūsų būsto privalumus ir trūkumus.
Autorius: Airbnb (2021 m. geg. 4 d.)
2 min. skaitymo
Atnaujinta 2023 m. kov. 8 d.

Iš gerų atsiliepimų sužinosite, kas svečiams jūsų būste patinka labiausiai. Nors ir nemalonūs, neigiami atsiliepimai gali padėti jums tapti geresniu šeimininku. Net patį pirmą atsiliepimą galite pasitelkti tam, kad patobulintumėte svečių patirtį.

Kodėl atsiliepimai yra svarbūs

„Atsiliepimai yra labai svarbūs“, – sako Šeimininkų patariamosios tarybos narė Juliette iš Nairobio, Kenijos. „Ši veikla yra išties susijusi su svečio patirtimi jūsų namuose, tad gali pasitaikyti netikėtumų. Todėl svarbu stebėti savo skelbimą, nes atsiliepimai jums gali nemažai ką papasakoti.“

Atsiliepimai stiprina bendruomenės pasitikėjimą ir padeda jums plėtoti savo verslą. Norėdami pasimokyti iš atsiliepimų:

  • Perskaitykite visus atsiliepimus, taip pat ir visus privačius svečių atsiliepimus.

  • Pasitelkite teigiamus atsiliepimus, kad patobulintumėte savo skelbimą. Pavyzdžiui, jei svečias giria jūsų virtuvę, įkelkite jos nuotrauką. Atsiliepimą netgi galite paminėti jos antraštėje.

  • Pasinaudokite neigiamais atsiliepimais arba bet kokiais asmeniniais atsiliepimais ar žinutėmis kaip įkvėpimo šaltiniu, kad atnaujintumėte patogumus arba skelbimo aprašymą. Taip pat galite atsakyti viešai, kad parodytumėte, jog teigiamai priimate svečių nuomonę.

Pasitelkite atsiliepimus, kad įspėtumėte svečius ir pranoktumėte jų lūkesčius

Sėkmingi šeimininkai dėmesį sutelkia ne į pernelyg gražų būsto aprašymą, bet į tai, kad jų pastangos sužavėtų svečius svetingumu. „Visada stengiuosi žadėti nedaug, bet padaryti daugiau nei svečiai iš manęs tikisi, nes tuomet jie nekreipia dėmesio į mažesnes problemas“, – sako Superšeimininkas Max iš Bongario, Australijos.

Atsiliepimo panaudojimo pavyzdys:

  • Jei svečias atsiliepime pamini triukšmą iš gatvės, būtinai tai paminėkite skelbime, kad svečiai žinotų, ko gali tikėtis. Kitaip tariant, įspėkite svečius.
  • Kai jie atvyks, pasiūlykite ausų kištukus arba balto triukšmo aparatą (ir taip pranokite jų lūkesčius).

Jei atvirai paminėsite galimas problemas, bus didesnė tikimybė, kad pritrauksite svečių, kuriems jūsų būstas bus išties tinkamas, ir išvengsite neigiamų atsiliepimų.

Konstruktyvūs atsiliepimai gali būti išties naudingi

„Žmonės mums yra rašę, kad pas mus jiems labai patiko, tačiau drauge pateikė pasiūlymų, kas galėtų būti geriau“, – teigia Šeimininkų patariamosios tarybos narys Keshav iš Naujojo Delio, Indijos. „Mes pasinaudojome tuo atsiliepimu. Daugiausiai naudingų dalykų galima sužinoti iš svečių.“

Svečiams atvykus, palaikykite su jais ryšį, kad jie žinotų, jog esate pasiekiami, jei iškiltų klausimų ar problemų. Keletas patarimų

  • Naudokite suplanuotas žinutes, kai su svečiais bendraujate svarbiausiomis akimirkomis, pavyzdžiui, užsakymo, atvykimo ir išvykimo metu.

  • Po pirmos nakties paklauskite svečių, kaip jiems sekasi ir ar galite kuo nors padėti. Jei svečiai apsistoja ilgesniam laikui, to klauskite kas savaitę.

  • Jei svečiai pamini problemą, nedelsdami ją išspręskite. Dauguma svečių problemų nesureikšmins, jei matys, kad stengiatės jas greitai išspręsti.

Atsiliepimai gali padėti tapti geresniu šeimininku

„Visada skiriu laiko atsakyti į kiekvieną atsiliepimą, nesvarbu, ar jis geras, ar blogas“, – sako Superšeimininkas Omar iš Meksiko. „Jūsų būsimi svečiai juos perskaitys.”

Omar priduria, kad vieno svečio atsiliepimas apie vandens temperatūrą paskatino jį išspręsti šią problemą. Šis svečias po aštuonių mėnesių grįžo dar vienai viešnagei. „Konstruktyvūs atsiliepimai visada yra naudingi“, – sako jis.

Atidžiai perskaitę atsiliepimus, galite tobulėti kaip šeimininkas. „Galite sulaukti neigiamų atsiliepimų, bet tai nėra tragedija“, – pasakoja šeimininkas Alessandro iš Lombardijos, Italijos. „Pabandykite suprasti neigiamo atsiliepimo priežastį ir esant būtinybei išspręskite problemą.“

Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Airbnb
2021 m. geg. 4 d.
Ar informacija buvo naudinga?