Kaip elgtis gavus blogą atsiliepimą

Atsakydami į neigiamus atsiliepimus paminėkite, ką konkrečiai darysite, kad pagerintumėte svečių aptarnavimą.
Autorius: Airbnb (2021 m. geg. 4 d.)
Atnaujinta 2025 m. vas. 24 d.

Blogi atsiliepimai būna nemalonūs, tačiau net geriausiai įvertinti šeimininkai jų retkarčiais gauna. Pateikiame keletą patarimų, kaip elgtis gavus neigiamą svečio atsiliepimą.

Kaip atsakyti į blogus atsiliepimus

Pateikę viešą atsakymą, parodysite svečiams, kad esate atviri pasiūlymams. Trumpas, draugiškas atsakymas gali padėti įtikinti kitus svečius, kad jums rūpi jų nuomonė.

„Nesitikiu, kad kuris nors šeimininkas turės vien puikius atsiliepimus“, – nurodė svečias Andrew, kuris yra ir Superšeimininkas Berlyne. „Man daug didesnį įspūdį palieka tie, kurie rimtai vertina kritiką.“

Atsakant į blogus atsiliepimus gali praversti toliau pateikti patarimai.

  • Padėkokite svečiams už atsiliepimą. Tai gali būti visai paprastas įrašas, pavyzdžiui: „Ačiū už atsiliepimą! Labai vertiname tai, kad skyrėte laiko aprašyti savo kelionės įspūdžius.“
  • Informuokite, kaip tobulinate savo erdvę. Galite parašyti: „Apgailestaujame, kad lovos buvo nepatogios. Mums svarbus jūsų miegas, todėl įsigijome antčiužinių.“

Galite prašyti pašalinti bet kokį gautą atsiliepimą, kuris, jūsų manymu, neatitinka mūsų Atsiliepimų taisyklių (pavyzdžiui, kerštingą atsiliepimą).

Nuolatinis tobulėjimas

Tikslumo ir švaros problemos yra dvi dažniausios priežastys, kodėl svečiai šeimininkams skiria mažiau nei penkias žvaigždutes. Pasinaudokite svečių atsiliepimais savo svečių priėmimo veiklai tobulinti.

Toliau pateikiame kelis būdus parodyti svečiams, kad norite tobulėti.

  • Atsiliepimą vertinkite kaip galimybę. Svečiai gali atkreipti jūsų dėmesį į dalykus, apie kuriuos gal nė nepagalvojote. Galbūt reikėtų supaprastinti atvykimą arba pasiūlyti daugiau rankšluosčių?
  • Būkite sąžiningi. Rūpinkitės, kad skelbimo nuotraukos ir aprašymas būtų nepasenę bei gerai perteiktų tai, ką šiuo metu siūlote. Paaiškinkite, kaip šalinate galimus trūkumus. Jei gatvė triukšminga, galbūt duodate ausų kištukų?

  • Praktikuokite įtraukų svečių priėmimą. Stenkitės, kad kiekvienas svečias jaustųsi laukiamas: vartokite lyčių atžvilgiu neutralią kalbą ir išskirkite neįgaliesiems tinkamus ypatumus.
  • Su svečiais bendraukite visą jų viešnagės laiką. Naudokite suplanuotas žinutes, kad paklaustumėte, kaip einasi, ir greitai išspręstumėte kylančias problemas.

Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Airbnb
2021 m. geg. 4 d.
Ar informacija buvo naudinga?