Pasirūpinkite, kad atvykti ir išvykti būtų lengva
Atvykimas ir išvykimas yra svarbūs momentai, nuo kurių gali priklausyti, ar svečias įvertins viešnagę penkiomis žvaigždutėmis. Svečiai tikisi lengvai patekti į vidų, pasijusti laukiami ir be vargo išvykti.
Supaprastinkite atvykimo procedūrą
Svečiai nori žinoti, kaip atvykus rasti jūsų būstą ir kaip atrakinti jo duris. Ieškokite būdų supaprastinti atvykimą.
Atnaujinkite siūlomą erdvę. Apsvarstykite galimybes patobulinti namus: pavyzdžiui, įrengti išmaniąją spyną, lauko apšvietimą ar ženklus, kad jums ir jūsų svečiams būtų lengviau atvykti.
- Pateikite išsamią informaciją. Eikite į jūsų skelbime pateiktą atvykimo vadovą ir nurodykite arba pakoreguokite atvykimo būdą ir laiką, nuorodas, namų vadovą, Wi-Fi slaptažodį ir kitą informaciją. Šią informaciją svečiai gauna pateikę užsakymą.
- Parodykite, kaip konkrečiai patekti į būstą. Kad svečiams būtų lengviau, pateikite nuotraukų arba vaizdo įrašą. Pavyzdžiui, galite nufotografuoti skląsčio patraukimą atveriant priekinius vartus.
- Peržiūrėkite savąjį vadovą. Palieskite mygtuką Peržiūrėti, kad pamatytumėte atvykimo informaciją būtent taip, kaip ji bus rodoma svečiams. Paprašykite draugo išbandyti jūsų nurodymus, o po to atlikite reikiamus pakeitimus, kad patekti į būstą būtų paprasta.
Galite sulaukti žinutės iš svečių su klausimais apie atvykimą. Atsakykite kuo greičiau, ypač jei iki svečio atvykimo liko mažiau nei 24 valandos.
Padėkite svečiams jaustis laukiamiems
Jūsų svečių sutikimo ypatumai ir jų poreikių numatymas rodo puikų svetingumą. Kartais dėmesys smulkmenai gali palikti labai didelį įspūdį.
Nustatykite automatinį pasveikinimo žinutės išsiuntimą. Atvykimo dieną praneškite svečiams, kad gali į jus kreiptis, jei ko nors prireiktų.
Būkite įtraukus šeimininkas. Atminkite, kad svečių įsitikinimai ar įpročiai gali ir nesutapti su jūsiškiais.
Būkite paslaugūs. Rodykite susidomėjimą svečiais ir teikite pirmenybę jų poreikiams, bet tuo pačiu gerbkite jų privatumą.
Šeimininkų patariamosios tarybos narys ir Superšeimininkas Rie iš Jomitano (Japonijos) mėgsta palikti pasveikinimo raštelį su naudinga informacija apie vietovę. „Jei atvyksta šeima su mažais šeimos nariais, rekomenduoju geriausią parduotuvę sauskelnėms įsigyti“, – sako ji. „Jei svečiai turi šunį, patariu, kur įsigyti kokybiško ėdalo augintiniams.“
Palikite ilgalaikį įspūdį
Išvykimas – paskutinis svečių įspūdžius apie viešnagę jūsų būste formuojantis etapas. Jums svarbu, kad jie prisimintų puikią viešnagę.
Visą informaciją apie išvykimą aiškiai ir paprastai aprašykite Atvykimo vadove. Pagalvokite, ar prieš išvykstant atliktini darbai, tokie kaip šiukšlių išnešimas ar panaudotų rankšluosčių sudėjimas į vieną vietą, išties prisideda prie puikių svečių įspūdžių. Šiuos darbus atlikdami patys greičiausiai sulauksite geresnių atsiliepimų.
Po kiekvienos viešnagės nusiųskite svečiams padėkos žinutę. Pakvieskite juos apsilankyti dar kartą ir paminėkite, kad vertinate jų atsiliepimus. Paklauskite, ko jiems norėtųsi lankantis pas jus kitą kartą.
Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.