Svečių atsiliepimai – raktas į tobulėjimą
Išnaudokite atsiliepimus savo naudai.
Autorius: Airbnb (2025 m. rugs. 17 d.)
Atkreipkite dėmesį net į mažiausias smulkmenas
Svečių atsiliepimai – raktas į tobulėjimą
Nuo kalbų prie veiksmų
Svečių atsiliepimai – raktas į tobulėjimą
Geresni įvertinimai ir atsiliepimai gali pritraukti daugiau užsakymų ir pajamų. Štai kaip galite naudoti atsiliepimus savo naudai ir atrasti juose pasiūlymus, ką galite pagerinti.
Prašykite svečių jus įvertinti
Parodykite svečiams, kad stengiatės tobulėti, paprašydami jų atsiliepimo.
- Išsiųskite suplanuotą žinutę svečiams išvykstant. Paprašykite svečių pateikti atsiliepimą su pasiūlymais, ką galėtumėte pagerinti.
- Palikite atsiliepimą apie savo svečius. Tai primins jiems palikti viešą atsiliepimą apie jus. Svečiai ir šeimininkai gali palikti atsiliepimus vieni apie kitus per 14 dienų nuo svečio išvykimo.
Įvertinimai ir atsiliepimai – vertingi informacijos šaltiniai
Susikurkite paprastą mechanizmą, padėsiantį nustatyti, į kuriuos pasiūlymus verta atkreipti dėmesį.
- Perskaitykite kiekvieną atsiliepimą. Padėkokite svečiams už atsiliepimą ir apsvarstykite, ką iš tiesų galite pakeisti būste ar svečių priėmimo tvarkoje, kas patiktų ir kitiems svečiams.
- Atkreipkite dėmesį į pastabas. Svečiai taip pat gali parašyti šeimininkui asmeninę žinutę su papildomais pasiūlymais ar pastabomis. Jas matysite tik jūs ir Airbnb. Kartu su viešais atsiliepimais pastabos gali padėti Airbnb pagerinti paieškos rezultatus ir nustatyti svečiams patinkančius būstus.
- Atkreipkite dėmesį į įvertinimus žvaigždutėmis. Svečiai gali įvertinti žvaigždutėmis konkrečias kategorijas ir pasirinkti iš sąrašo, kas pavyko ar galėjo būti geriau. Ieškokite tendencijų. Pavyzdžiui, gal svečiai vertindami švarą nuolat renkasi „per daug daiktų“, o vertindami atvykimą – „neaiškūs nurodymai“.
Visuomet ką nors patobulinkite
Visuomet yra kur tobulėti.
- Atsakykite į atsiliepimus. Svečiams pateikus pasiūlymus, padėkokite jiems ir tuomet pateikite atsakymą. Taip parodysite, kad jums rūpi svečių nuomonė. Jei atsakysite į viešą atsiliepimą, jūsų atsakymas bus rodomas po juo.
- Sutelkite dėmesį į sprendimus. Iškilus problemai, nustatykite pagrindinę priežastį ir išsiaiškinkite, ką galite pakeisti. Pavyzdžiui, į tamsų kambarį įnešti šviesos galite naudodami šviestuvus, prietemą mėgstančius augalus ir veidrodžius.
- Pasidalykite atsiliepimu su savo pagalbos komanda. Šeimininkų pagalbininkams ir tvarkytojams gali reikėti pateikti papildomų nurodymų. Pavyzdžiui, jei svečiai ant sofos rado trupinių, informuokite apie tai visus būstą tvarkančius asmenis.
- Atnaujinkite savo skelbimą. Atsiliepimai paprastai atspindi, kaip tiksliai jūsų būstas atitinka svečių lūkesčius. Įsitikinkite, kad jūsų siūlomi patogumai, nuotraukos ir skelbimo aprašymas atitinka tai, ką svečiai ras apsistoję.
Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jo paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.
Atkreipkite dėmesį net į mažiausias smulkmenas
Svečių atsiliepimai – raktas į tobulėjimą
Nuo kalbų prie veiksmų
Svečių atsiliepimai – raktas į tobulėjimą
Airbnb
2025 m. rugs. 17 d.
Ar informacija buvo naudinga?
