Pateikiame daugiau nei 100 atnaujinimų

Generalinis direktorius Brian Chesky neseniai pristatė naujas ir įdomias funkcijas bei patobulinimus, kurie padės lengviau vykdyti veiklą.

Kokios naujienos laukia šeimininkų?

Pristatome skiltį „Šiandien“

Skiltyje „Šiandien“ visuose įrenginiuose lengva rasti svarbiausią informaciją ir tvarkyti kasdienes su svečių priėmimu susijusias užduotis.

Sutaupykite laiko naudodami naujus pašto dėžutės įrankius

Atnaujinome pašto dėžutės funkcijas, kad padėtume automatizuoti bendravimą su svečiais, naudojant suplanuotas žinutes, suasmenintus greituosius atsakymus ir dar daugiau.

Naujiena: automatiškai siunčiami svečių atvykimo vadovai

Kad viskas vyktų dar sklandžiau, pateikite pagrindinę atvykimo informaciją, o mes ją automatiškai paskelbsime jūsų svečio skiltyje „Kelionės“ likus 48 valandoms iki atvykimo.

Dvigubai daugiau pagalbos šeimininkams

Nuo praėjusių metų gegužės padvigubinome klientų aptarnavimo komandą, o netrukus pasiūlysime specializuotą pagalbos komandą Superšeimininkams.