Pakeitimai, atšaukimai ir lėšų grąžinimas
Pakeitimai, atšaukimai ir lėšų grąžinimas
Visko pasitaiko, tad kartais jūs arba jūsų svečias nusprendžia pakeisti planus. Tam, kad nekiltų nesklandumų, pateikiame naudingos informacijos apie tai, kaip galima atšaukti užsakymą, kas nutiks, jei tai padarysite bei kaip naudotis Problemų sprendimų centru.
- Instrukcijos
Jei jūsų svečias atšaukia
Jei svečias atšauks užsakymą, pranešime jums ir automatiškai atlaisvinsime datas kalendoriuje, kad galėtumėte priimti kitus svečius. - Instrukcijos
Kaip šeimininkas atšaukia užsakymą
Kaip šeimininkas, galite atšaukti užsakymą, bet jei atvykimas numatytas per artimiausias 24 valandas, galimybė atšaukti internetu gali būti … - Bendruomenės politika
Šeimininko taikomos atšaukimo taisyklės
Kadangi užsakymo atšaukimas gali sujaukti svečių planus ir tai turi įtakos pasitikėjimui Airbnb bendruomene, šeimininkams už jų inicijuotus … - Instrukcijos
Užsakymo keitimas esant šeimininku
Svečiui galite pateikti prašymą keisti. Jei svečias sutiks, užsakymas bus atnaujintas. - Instrukcijos
Atsakymas į svečio prašymą pakeisti kelionę
Jei svečias nori pakeisti patvirtintą užsakymą (pvz., sutrumpinti arba pratęsti viešnagę), jis turėtų jums išsiųsti prašymą pakeisti užsakym… - Instrukcijos
Pinigų grąžinimas svečiui
Kaip svečiui grąžinami pinigai priklauso nuo to, ar tai atliekama prieš, ar po kelionės. - Instrukcijos
Kaip Problemų sprendimo centras jums padeda
Problemų sprendimų centre galite prašyti arba siųsti pinigus už dalykus, susijusius su jūsų Airbnb kelione. Norėdami pasiekti susitarimą, sv…