Šeimininkų atsiliepimai apie jus
Atsiliepimai yra puikus būdas šeimininkams pasidalinti savo nuomone pasibaigus jūsų kelionei. Atsiliepimai taip pat padeda platesnei mūsų šeimininkų bendruomenei suprasti, ko tikėtis, remiantis ankstesniais atsiliepimais apie švarą, namų taisykles ir bendravimą.
Pateikiame daugiau informacijos apie tai, kas gali būti nurodyta atsiliepime, ir ką šeimininkas gali perskaityti, jums pateikus užklausą arba užsisakius viešnagę ateityje.
Šeimininko jums palikti įvertinimai
Palikdami neprivalomą atsiliepimą, šeimininkai gali įvertinti jus 1–5 žvaigždutėmis trijose kategorijose: švaros, namų taisyklių ir bendravimo. Panašiai kaip ir šeimininkų įvertinimai žvaigždutėmis, šie kategorijų įvertinimai tuomet yra naudojami nustatant vidutinį viešnagės įvertinimą.
Išsamius jūsų ankstesnių viešnagių įvertinimus, kaip ir jūsų įvertinimą kategorijose ir apibendrintą kitų viešnagių įvertinimą, šeimininkai gali perskaityti tik tada, kai jūs pateikiate prašymą užsakyti arba užsisakote viešnagę pas juos. Teigiamai įvertintos kategorijos (4–5) bus rodomos su varnele, o neigiamai (1–3) – su įspėjimo piktograma.
Įvertinimai yra naudojami įvairiais tikslais ir padeda:
- dabartiniams arba būsimiems šeimininkams nuspręsti, ar priimti svečio prašymą rezervuoti jų būstą;
- Airbnb nustatyti, ar svečias atitinka Greitajam užsakymui nustatytus šeimininko reikalavimus;
- Airbnb nustatyti, ar svečias atitinka patyrusio svečio, turinčio teisę užsisakyti tam tikrus būstus, kriterijus; ir
- Airbnb nustatyti, ar svečias laikosi pagrindinių taisyklių, taikomų svečiams. Pakartotiniai arba rimti pažeidimai, apie kuriuos pranešta įvertinimais arba klientų aptarnavimo skyriui, gali baigtis įspėjimais, paskyros sustabdymu ir (arba) pašalinimu iš platformos.
Viešas šeimininko atsiliepimas
Nors atsiliepimai yra neprivalomi, tačiau jei šeimininkai nori įvertinti svečią, jie turi palikti viešą atsiliepimą. Šeimininko atsiliepimas rodomas jūsų profilyje, kad visi, kurie atvers jūsų profilį, galėtų jį perskaityti.
Kas paliko gerą įspūdį apie jus
Šeimininkai turi galimybę pažymėti, kad jūs palikote jiems gerą įspūdį. Pavyzdžiui, jums išvykus būstas buvo tvarkingas ir geros būklės, išnešėte šiukšles, nerašėte šeimininkui be reikalo, buvote pagarbūs, neignoravote šeimininko žinučių ir panašiai. Jums pateikus užklausą arba užsisakius viešnagę pas šeimininką, jis gali patikrinti, ką kiti šeimininkai nurodė apie jūsų ankstesnes viešnages. Teigiami atsiliepimai bus rodomi šalia varnelės piktogramos.
Į ką reikėtų atkreipti dėmesį
Jei šeimininkas bet kurioje kategorijoje pateikia žemą įvertinimą, tokį pasirinkimą prašome pakomentuoti. Atsižvelgiant į šiuos atsiliepimus, Airbnb tuomet pasiūlys, ką reikėtų daryti kitaip, kad išvengtumėte problemų kitos kelionės metu. Jums pateikus užklausą arba užsisakius viešnagę pas šeimininką, jis galės peržiūrėti šiuos atsiliepimus apie jūsų ankstesnes viešnages. Neigiami atsiliepimai bus rodomi šalia įspėjimo piktogramos.
Privati šeimininko pastaba
Šeimininkai gali jums parašyti asmeninę pastabą, kurioje suteiktų daugiau atgalinio ryšio. Atsakydami nepamirškite, kad ta pastaba rodoma tik jums.
Susiję straipsniai
- Svečias
Kaip atsakyti į atsiliepimą arba jį užginčyti
Galite paskelbti viešą atsakymą į kitų paliktus atsiliepimus, bet negalite jų pašalinti. Atsiliepimai pašalinami tik jei jie pažeidžia mūsų … - Svečias
Airbnb atsiliepimų politika
Mūsų politika padeda užtikrinti svečiams ir šeimininkams naudingus, informatyvius ir tikslius atsiliepimus. - Šeimininkas
Pajamų garantijos programa
Airbnb naujiems šeimininkams tam tikrose vietose siūlo pajamų garantiją, jei per pirmąsias 90 dienų jie išnuomos savo namus ar kambarį per A…