Pereiti prie turinio
    Naršykite toliau, kad pasiektumėte siūlomus rezultatus
    Užsakymas ir kelionės

    Ar atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika taikoma mano užsakymui COVID-19 pandemijos metu?

    Oficialiame mūsų straipsnyje išsamiai paaiškinta, kaip atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika taikoma atšaukimų dėl COVID-19 atvejais.

    Pateikiame santrauką, kuri padės suprasti, ar jūsų užsakymas atitinka kriterijus.

    Jūsų užsakymas atitinka kriterijus, jei tenkinamos visos čia nurodytos sąlygos

    • Užsakymas pateiktas iki 2020 m. kovo 14 d. (imtinai).
      • Atvykimo data yra nuo rytojaus iki 2020 m. spalio 31 d..
      • Užsakymo dar neatšaukėte.
      • Dar neatvykote.
      • Dėl pandemijos negalite pasinaudoti šiuo užsakymu.

    Jei užsakymas atitinka visas šias sąlygas, galite jį atšaukti patys ir proceso metu jums bus pateikti atšaukimo ir pinigų grąžinimo variantai. Norėdami atšaukti pagal šias taisykles, turėsite dokumentais pagrįsti arba patvirtinti, kad negalite pasinaudoti turimu užsakymu dėl COVID-19.

    Pastaba: jei esate užsikrėtę COVID-19, galite atšaukti užsakymą pagal šias taisykles nepriklausomai nuo jūsų užsakymo ypatumų – kreipkitės į mūsų bendruomenės aptarnavimo komandą. Būsite paprašyti pagrįsti tai dokumentais.

    Jūsų užsakymas neatitinka kriterijų, jei atšaukiate dėl COVID-19 ir tinka bet kuri iš čia nurodytų sąlygų:

    • Užsakymas pateiktas po 2020 m. kovo 14 d. arba
    • Atvykimo data yra po 2020 m. spalio 31 d. arba
    • Jis jau atšauktas arba
    • Jūs jau atvykote

    Jei neatitinkate kriterijų, bet vis tiek atšauksite, pinigų grąžinimas jums priklausys nuo šeimininko nustatytų atšaukimo taisyklių. Prieš jums patvirtinant atšaukimą, parodysime konkrečią grąžintiną sumą. Tokiu atveju išmokos šeimininkams ir pinigų grąžinimas svečiams atliekamas pagal šeimininko nustatytas atšaukimo taisykles, su kuriomis sutikote pateikdami užsakymą.

    Pastaba: atšaukus užsakymą, Airbnb išmoką šeimininkui ir išmoką svečiui (jei tokios priklauso) išsiunčia vadovaudamiesi šeimininko nustatytomis atšaukimo taisyklėmis. Dėl šios priežasties užsakymų, atšauktų prieš paskelbiant apie aprėptį arba ją išplečiant, tinkamumas nebus pakartotinai nagrinėjamas.

    Kiti galimi variantai, jei turimas užsakymas neatitinka kriterijų

    Jei galite lanksčiai keisti savo planus, pagalvokite apie galimybę susitarti su šeimininku perkelti užsakymo vykdymą vėlesniam laikui.

    Taip pat galite susisiekti su šeimininku ir paprašyti papildomo pinigų grąžinimo. Jei šeimininkas sutiks, jis galės pasinaudoti Problemų sprendimo centru, kad saugiai pervestų jums pinigus.

    Išsamesnė informacija

    Toliau stebime COVID-19 pandemiją ir naujausią informaciją apie šias taisykles ketiname skelbti kiekvieno mėnesio 1 ir 15 dienomis. Jei jūsų užsakymas numatytas vykdyti po 2020 m. spalio 31 d., vėl apsilankykite čia 2020 m. spalio 1 d., kad gautumėte naujausią informaciją apie atitiktį kriterijams.

    Atkreipkite dėmesį, kad kitokios taisyklės taikomos vidaus užsakymams žemyninėje Kinijoje ir Luxe arba Luxury Retreats užsakymams.

    Susiję straipsniai
    Ar gavote reikiamą pagalbą?

    Prisijunkite ir gaukite suasmenintą pagalbą

    Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
    Užsiregistruoti
    Nerandate to, ko reikia?
    Raskite konkrečiai kategorijai skirtą turinį šiuose kituose Pagalbos centro skyriuose.