Pereiti prie turinio
    Naršykite toliau, kad pasiektumėte siūlomus rezultatus
    COVID-19 pranešimas
    Norėdami rasti atšaukimo ir pinigų grąžinimo parinktis, pasirinkite užsakymą Kelionių puslapyje. Atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika taikoma tik tam tikriems užsakymams. Jei jūsų numatyta atvykimo data yra po rugpjūčio 15 d., vėl apsilankykite čia 2020 m. liepos 15 d., kad gautumėte naujausią informaciją.

    Kokius turiu pasirinkimus atšaukti būsto užsakymą dėl koronaviruso (COVID-19) protrūkio?

    Geriausias būdas sužinoti daugiau apie galimus atšaukimo ir užsakymo variantus – pradėti užsakymo atšaukimo procesą. Pradėjus šį procesą, jums bus parodyti galimi variantai priklausomai nuo to, ar jūsų užsakymui automatiškai taikoma atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika. Priklausomai nuo jūsų užsakymo ypatumų, galbūt galėsite prašyti šeimininko atšaukti ir grąžinti visą sumokėtą sumą net ir nesiųsdami prašymo pakeisti.

    Svečiams

    Jei jūsų užsakymui netaikoma atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika, užsakymo informacijoje galite pasitikrinti, ar jam yra lankstaus atšaukimo galimybių. Jei taip, galite naudoti siūlomas standartines keitimo arba atšaukimo galimybes.

    Kaip paprašyti šeimininko atšaukti užsakymą

    Priklausomai nuo užsakymo informacijos, galite tiesiogiai prašyti šeimininko atšaukti užsakymą ir grąžinti visą sumokėtą sumą. Pradėję atšaukimo procesą sužinosite, ar turite tokią galimybę.

    1. Eikite į Keliones ir susiraskite kelionę, kurią norite atšaukti
    2. Spustelėkite arba palieskite Rodyti kelionės informaciją
    3. Apžvalgoje spustelėkite arba palieskite Rodyti informaciją
    4. Spustelėkite arba palieskite Keisti arba atšaukti
    5. Skiltyje Atšaukti užsakymą spustelėkite arba palieskiteToliau
    6. Kaip atšaukimo priežastį pasirinkite COVID-19 (koronavirusas)
    7. Spustelėkite arba bakstelėkite Prašyti grąžinti visą sumą

    Šeimininkas turės jums atsakyti per 48 val. (arba 24 val., jei iki užsakymo vykdymo pradžios liko mažiau nei savaitė). Jei jis sutiks atšaukti, grąžinsime pinigus (įskaitant paslaugos mokestį) tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį naudojote užsakydami. Daugiau informacijos apie pinigų grąžinimą.

    Jei šeimininkas nesutiks, vis tiek galėsite atšaukti, o pinigai jums bus grąžinti laikantis šeimininko nustatytų atšaukimo taisyklių.

    Kitos galimybės

    Jei jūsų užsakymui netaikoma atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika arba šeimininkas nesutinka jo atšaukti, visada galite parašyti šeimininkui ir sužinoti, ar jis galėtų grąžinti didesnę dalį sumokėtos sumos per Problemų sprendimo centrą.

    Šeimininkams

    Jei svečias paprašys atšaukti, gausite el. laišką, kuriame bus klausiama, ar sutinkate grąžinti visą sumokėtą sumą. Jei atvykimas vyks per artimiausias 7 dienas, turėsite 24 val. atsakymui pateikti. Priešingu atveju, turėsite atsakyti per 48 val. Norėdami atsakyti į užklausą:

    1. el. laiške spustelėkite arba bakstelėkite Atsakyti svečiui ir būsite nukreipti į Airbnb
    2. Spustelėkite Grąžinti visus pinigus arba Atmesti prašymą grąžinti pinigus

    Jei sutinkate grąžinti visą pinigų sumą, tai neturės jokios įtakos jūsų Superšeimininko statusui.

    Kitos galimybės

    Jei norite atšaukti užsakymą, kuris neatitinka atsakomybę lengvinančių aplinkybių politikos COVID-19 atveju, praneškite svečiui ir paprašykite jų atšaukti užsakymą. Šeimininkai nepatiria jokių pasekmių, kai atšaukimą inicijuoja svečias.

    Jei svečias nesutinka atšaukti užsakymo, galite patys jį atšaukti, tačiau tai turės pasekmių.

    Susiję straipsniai
    Ar gavote reikiamą pagalbą?

    Prisijunkite ir gaukite suasmenintą pagalbą

    Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
    Užsiregistruoti