Instrukcijos
•
Svečias
Jei jūsų būsto šeimininkas neatsako
Jei jūsų būsto šeimininkas neatsako
When you have a confirmed reservation, you’ll have your Host’s email and phone number in the messaged thread for your trip. You can send them a message or pop open the Airbnb app and call them.
If you’re wondering about check-in details and instructions, you’ll find them 48 hours before the check-in date on your reservation’s itinerary page.
If all communications failed and you can’t contact your Host, contact us.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Svečias
Susisiekimas su šeimininkais
Jei prieš užsisakydami norite sužinoti daugiau apie būstą, šeimininką, organizatorių arba potyrį, galite šeimininkui arba organizatoriui par… - Svečias
Šeimininko atsakymo laikas
Prašymą rezervuoti šeimininkai turi oficialiai priimti arba atmesti per 24 valandas. Naujausią informaciją apie būseną gausite el. paštu. - Svečias
Kur rasti atvykimo instrukcijas
Informaciją apie atvykimą galite rasti išsamioje užsakymo informacijoje. Taip pat išsiųsime jums priminimo apie užsakymą el. laišką su šia i…
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite