Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Bendruomenės politika

Nediskriminavimo politika

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 m. spalio 21 d.

Airbnb bendruomenę sudaro milijonai žmonių iš viso pasaulio, kurie atsineša skirtingas kultūras, vertybes ir normas. Mūsų pasiryžimas suburti žmones puoselėjant prasmingą ir dalijimąsi patirtimi remiasi pagarbos ir įtraukties principais. Be šių eilučių, prašome, kad mūsų naudotojai:

  • Sutikite su mūsų bendruomenės įsipareigojimu, pagal kurį reikalaujama, kad visi Airbnb naudotojai elgtųsi pagarbiai, nepriklausomai nuo jų rasės, religijos, tautybės, etninės kilmės, negalios, lyties, lytinės tapatybės, seksualinės orientacijos ar amžiaus.
  • Laikykitės toliau pateiktos nediskriminavimo politikos.

Airbnb nediskriminavimo politika

Draudžiame naudotojams, įskaitant šeimininko pagalbininkus ir bendrakeleivius, diskriminuoti kitus, remdamiesi šiomis saugomomis savybėmis:

  • Lenktynės
  • Religija
  • Lytis
  • Amžius
  • Neįgalumas
  • Šeimos statusas (su vaikais)
  • Šeiminė padėtis (susituokusi arba ne)
  • Etninė tautybė
  • Kilmės šalis
  • Seksualinė orientacija
  • Lytis
  • Lyties tapatybė
  • Kasta
  • Nėštumas ir susijusios sveikatos būklės

Atsisakymas teikti paslaugas arba diferencinis gydymas

Airbnb naudotojai negali elgtis su Airbnb bendruomenės nariais kitaip arba atsisakyti teikti paslaugas dėl jų saugomų savybių ar suvokimo, kad jie turi saugomą savybę. Keletas tokių pavyzdžių:

  • Užsakymo atmetimas arba atšaukimas.
  • Skirtingų sąlygų ar namų taisyklių nustatymas (pvz., skirtingi prieigos apribojimai, mokesčiai ar kiti reikalavimai, susiję su skelbimu ar užsakymo procesu).
  • Nurodoma, kad pageidaujate konkretaus svečio tipo arba prieš jį.

Kad svečiai galėtų priimti pagrįstus sprendimus, šeimininkai gali pateikti informaciją apie būstą, tačiau galiausiai sprendimas, ar būstas tinka svečiui, jo šeimai ar bendrakeleiviams, priklauso nuo svečio. Toliau pateikiame papildomų rekomendacijų dėl amžiaus ir šeiminės padėties, negalios ir lytinės tapatybės.

Amžiaus ir šeimos statusas

Airbnb šeimininkai gali:

  • Pateikite faktiškai tikslią informaciją apie būsto ypatybes (arba funkcijų trūkumą), dėl kurios svečias gali nuspręsti, kad būstas netinka tam tikro amžiaus svečiams arba svečiams su vaikais ar kūdikiais.
  • Floridoje esančiuose namuose reikalaujama, kad užsakovas (toliau - „užsisakantis svečias“) iki 25 metų amžiaus, jei šis reikalavimas būtų visuotinai taikomas visiems būsimiems užsisakantiems svečiams ir apie tai būtų aiškiai pranešta svečiui prieš užsakant. Bet koks minimalus amžius taikomas tik užsakymą pateikusiam svečiui ir neriboja vaikų ar kitų asmenų, lydinčių užsakymą, amžiaus.
  • Skelbimuose atkreipkite dėmesį į visus galiojančius įstatymus ar kitus teisės aktus, kurie draudžia tam tikro amžiaus svečius arba svečius su vaikais ar kūdikiais (pvz., būstą, kuris yra būsto asociacijos dalis, kurioje gali apsistoti tik senjorai).

Airbnb šeimininkai negali:

  • Nuspręskite svečiams, kad būstas neatitinka tam tikro amžiaus svečių arba svečių su vaikais ar kūdikiais poreikių.
  • Nustatykite skirtingas sąlygas arba atmeskite užsakymą dėl svečio amžiaus ar šeiminės statuso, nebent tokio apribojimo reikalaujama pagal galiojančius įstatymus ar kitus teisės aktus.
    • Tai apima taisyklių, pvz., „jaunesnių nei 21 metų svečių nebuvimas“ taikymą, didesnių mokesčių taikymą tam tikro amžiaus svečiams arba tam tikrų tipų svečių užsakymų atgrasymą dėl amžiaus ar šeiminės būklės.

Neįgalumas

Šeimininkai gali pateikti informaciją apie būstą, kad svečiams su negalia būtų pakankamai informacijos, kad galėtų priimti sprendimą, ar būstas tinka sau, jų šeimai ar kitiems bendrakeleiviams.

Airbnb šeimininkai gali:

  • Pateikite informaciją apie būsto prieinamumo ypatybes (arba jų trūkumą), kad svečiai galėtų nuspręsti, ar užsisakyti būstą, ar ne.
  • Skelbimuose su prieinamumo ypatybėmis nurodykite, kad pirmenybė gali būti teikiama svečiams, ieškantiems tokių funkcijų. Tai skirta padėti svečiams, kurie naudojasi tokiomis funkcijomis.

Airbnb šeimininkai negali:

  • Nuspręskite svečiams, kad būstas neatitinka negalią turinčių svečių poreikių.
  • Draudžiama arba apriboti mobilumo priemonių, pvz., neįgaliųjų vežimėlių ar pėsčiųjų, naudojimą.
  • Mokėkite daugiau mokesčių svečiams su negalia, įskaitant augintinio mokesčius, kai svečias turi gyvūną pagalbininką (arba emocinės paramos gyvūną tam tikrose jurisdikcijose). Mūsų prieinamumo politikoje pateikiama daugiau informacijos apie aptarnavimo ir emocinio palaikymo gyvūnus.
  • Atsisakykite svečių su negalia užsakymų.
  • Atsisakykite bendrauti su svečiais prieinamomis priemonėmis (pvz., vertėjais, perdavimo operatoriais arba rašytiniu bendravimu).
  • Atmesti prašymus rezervuoti, kad būtų išvengta pagrįstų apgyvendinimo prašymų svečiams su negalia (pvz., nedidelio namų taisyklių pakeitimo). Mūsų prieinamumo politikoje pateikiama daugiau informacijos apie priimtiną apgyvendinimą.

Lyties tapatybė

Airbnb tikisi, kad mūsų bendruomenė gerbs mūsų naudotojų nustatytą (-as) lytį(-is). Manome, kad asmens lytis(-ės) yra bet kokia (-ios) tapatybė (-os), kurią (-ias) jis ( Jei naudotojas išreiškia įvardžio pirmenybę (pvz., jis, ji, jie/jie), pageidavimai turėtų būti gerbiami.

Airbnb šeimininkai gali:

  • Kad būstas būtų prieinamas tik šeimininko lyties svečiams, jei šeimininkas dalijasi bendromis erdvėmis (pvz., vonios kambariu, virtuve) su svečiais.
    • Tokiuose skelbimuose šeimininkai taip pat gali nuspręsti priimti svečius, kurie yra ne pagal lytį.

Airbnb šeimininkai negali:

  • Atmesti užsakymą arba taikyti diferencinį elgesį, nes šeimininkas nesutinka su išreikšta svečio lytinės tapatybės arba dėl to, kad svečias identifikuoja ne dvejetainę lytį.

Diskriminacinė kalba

  • Airbnb naudotojai negali vartoti kalbos, kuri reikalauja atskirties, segregacijos, smurto prieš, demeans, įžeidimų, stereotipų ar siekti, kad asmuo būtų prastesnis dėl saugomos ypatybės. Tai apima slurų naudojimą, neigiamas asociacijas, nurodant translytį asmenį pagal jo išankstinį pavadinimą (pvz., mirtiną pavadinimą), klaidą, mikroagresijas ir visas kitas neapykantos kalbos formas.

Neapykantos kupini ir diskriminuojantys simboliai, vaizdai ir objektai

  • Airbnb naudotojai negali rodyti simbolių, daiktų, logotipų, šūkių ar vaizdų, kurie yra neapykantos kupini, stereotipiniai žmonės dėl saugomos ypatybės arba perteikti diskriminacinę reikšmę. Tai apima vaizdus, vaizduojančius diskriminacinius ar rasistinius simbolius (įskaitant koduotus simbolius), neapykantos grupių lyderius ar stereotipus.

Paslaugų teikimo sąlygos ir vietos teisė

Mūsų paslaugų teikimo sąlygos reikalauja, kad naudotojai suprastų jiems taikomus įstatymus ar kitus teisės aktus ir jų laikytųsi. Be to, jei ši politika suteikia daugiau apsaugos priemonių ir neprieštarauja galiojantiems įstatymams ar kitiems teisės aktams, tikimės, kad naudotojai laikysis šios politikos.

  • Taikomi įstatymai ar kiti teisės aktai gali reikalauti, kad tam tikri šeimininkai atskirtų būstą, kuris pažeidžia šią politiką. Tokiais atvejais nereikalaujame, kad šeimininkai pažeistų tuos galiojančius įstatymus ar kitus teisės aktus arba priimtų svečius, kurie gali kelti šeimininkų realią ir akivaizdžią teisinės atsakomybės ar fizinės žalos riziką.
  • Šeimininkams leidžiama aiškiai, faktiškai ir nepagrįstai paaiškinti teisinius apribojimus, kuriuos svečiams svarbu žinoti.

Jei nėra taikomų įstatymų ar reglamentų dėl konkrečios problemos, ši politika taikoma.

Kaip pranešti apie pažeidimą

Jei manote, kad buvote diskriminuojami arba norite pranešti apie naudotoją, profilį, skelbimą ar žinutę dėl diskriminacinio elgesio, turite keletą galimybių mums pranešti. Galite:

  • Airbnb programėlėje spustelėkite arba palieskite žymę Pranešti apie šio skelbimo piktogramą.
  • Susisiekite su mumis tiesiogiai, nepamirškite palikti savo vardo, pavardės ir konkrečios informacijos apie incidentą (įskaitant datą(-as), dalyvaujančius žmones ir užsakymo numerį, jei yra).

Pagal mūsų „Atvirų durų“ politiką, jei svečias mano, kad jis patyrė diskriminaciją, dėl kurios buvo atsisakyta naudotis paslauga arba jis negalėjo užsisakyti ar likti būste, Airbnb išnagrinės ataskaitą ir, jei reikia, lygiagrečiai pasiūlys praktinę pagalbą užsakant, kad rastų svečiui kitą vietą apsistoti. Turime specialių komandų, kurios įgyvendina mūsų nediskriminavimo politiką ir rimtai žiūri į kiekvieną pranešimą apie diskriminaciją.

Gaukite daugiau informacijos apie dažnai užduodamus klausimus, susijusius su nediskriminavimo politika.

Ar šis straipsnis naudingas?

Susiję straipsniai

Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite