Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Bendruomenės politika

Airbnb atsiliepimų taisyklės

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

Vienas iš būdų, kaip Airbnb skatina šeimininkų ir svečių tarpusavio pasitikėjimą, yra mūsų atsiliepimų apie namus, paslaugas ir potyrius, kurie padeda mūsų bendruomenei priimti pagrįstus sprendimus dėl užsakymų ir svečių priėmimo bei teikia svečiams ir šeimininkams sąžiningus atsiliepimus, padėsiančius jiems tobulėti. Mūsų atsiliepimų politika skirta užtikrinti, kad atsiliepimai, pateikti per mūsų atsiliepimų sistemą, būtų autentiški, patikimi ir naudingi mūsų bendruomenei.

Atsiliepimai turi būti nešališki, juose turi būti atitinkamos informacijos, atspindinčios faktinę atsiliepimų teikėjo patirtį viešnagės, paslaugos ar potyrio metu, ir vadovautis mūsų Turinio politika.

Atsiliepimai turėtų būti nešališki

  • Airbnb bendruomenės nariai negali verstis, įbauginti, ištikti, grasinti, skatinti ar manipuliuoti kitu asmeniu, bandydami daryti įtaką atsiliepimui, pvz., žadančios kompensacijos mainais už teigiamą atsiliepimą arba grasinančių pasekmių neigiamo atsiliepimo atveju.
  • Atsiliepimai negali būti teikiami arba sulaikomi mainais už kažką vertingo, pvz., nuolaidą, pinigų grąžinimą, abipusį atsiliepimą arba pažadą nesiimti neigiamų veiksmų prieš atsiliepimą pateikėją. Jie taip pat negali būti naudojami kaip bandymas suklaidinti ar apgauti Airbnb ar kitą asmenį. Pavyzdžiui, svečiai neturėtų rašyti šališkų ar neautentiškų atsiliepimų kaip keršto prieš šeimininką, kuris laikosi taisyklių ar taisyklių.
  • Atsiliepimai gali būti teikiami tik dėl tikros viešnagės, paslaugos ar potyrio. Pavyzdžiui, šeimininkams neleidžiama priimti netikro užsakymo mainais už teigiamą atsiliepimą, naudoti antrą paskyrą, palikti atsiliepimą arba derinti veiksmus su kitais, kad manipuliuotų atsiliepimų sistema.
  • Atsiliepimai negali būti naudojami siekiant pakenkti konkurencijai. Pavyzdžiui, šeimininkams neleidžiama skelbti šališkų atsiliepimų apie skelbimus, su kuriais jie yra susiję, arba tiesiogiai konkuruoti.

Atsiliepimai turėtų būti aktualūs

  • Atsiliepimuose turi būti pateikta aktuali informacija apie atsiliepimą pateikusio asmens patirtį su šeimininku, svečiu, viešnage, paslauga ar patirtimi, kuri padėtų kitiems bendruomenės nariams priimti pagrįstus sprendimus dėl užsakymo ir svečių priėmimo.
  • Jei svečias niekada neatvyko į viešnagę, paslaugą ar potyrį arba turėjo atšaukti užsakymą dėl su tuo užsakymu nesusijusių aplinkybių, atsiliepimas gali būti pašalintas.

Atsiliepimai turėtų atitikti mūsų turinio taisykles

Atsiliepimuose negali būti aiškaus, diskriminuojančio, žalingo, apgaulingo, neteisėto ar kito turinio, pažeidžiančio mūsų Turinio taisykles.

Pranešimas apie atsiliepimus pagal šias taisykles

Jei norite pranešti apie atsiliepimą apie šios politikos pažeidimą, susisiekite su mumis.

Jei atsiliepimas pažeidžia šią politiką, galime pašalinti tą atsiliepimą, įskaitant visus susijusius įvertinimus ir kitą turinį. Rimtai vertiname bet kokio atsiliepimo pašalinimą ir tai darome tik tais atvejais, kai ši politika aiškiai pažeidžiama. Priklausomai nuo pažeidimo pobūdžio, taip pat galime apriboti, sustabdyti arba pašalinti susijusią Airbnb paskyrą.

Šios taisyklės skirtingose vietose gali būti taikomos skirtingai, kad atspindėtų tai, ką vietos įstatymai leidžia ar reikalauja.

Atsakymas į atsiliepimus

Nors tikimės, kad visi bendruomenės nariai paskelbs atsiliepimus, kurie atspindi jų tikrą patirtį ir kuriuose pateikiama tiksli informacija, paprastai tarpininkaujame ginčais dėl atsiliepimų tiesos. Vietoj to leidžiame asmenims skelbti atsakymus į atsiliepimus.

Atsiliepimo, kurį parašėte, pašalinimas

Kai jūsų parašytas atsiliepimas bus paskelbtas, galėsite paprašyti, kad jis būtų pašalintas.

Ar šis straipsnis naudingas?

Susiję straipsniai

  • Bendruomenės politika

    Airbnb turinio politika

    Gaukite informacijos apie tai, koks turinys neleidžiamas Airbnb platformoje, ir kaip veikia turinio politika.
  • Instrukcijos

    Kaip pašalinti šeimininko arba svečio atsiliepimą

    Nors patys negalite pašalinti savo parašyto arba gauto atsiliepimo, galite paprašyti mūsų pagalbos.
  • Instrukcijos

    Atsiliepimai apie būstus

    Mūsų bendruomenė remiasi sąžiningais ir atvirais atsiliepimais. Pasibaigus viešnagei, šeimininkai ir svečiai palieka atsiliepimus. Štai informacija apie tai, kaip veikia atsiliepimai apie būstus.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite