Vienas iš būdų, kaip Airbnb skatina šeimininkų ir svečių tarpusavio pasitikėjimą, yra mūsų atsiliepimų apie namus, paslaugas ir potyrius, kurie padeda mūsų bendruomenei priimti pagrįstus sprendimus dėl užsakymų ir svečių priėmimo bei teikia svečiams ir šeimininkams sąžiningus atsiliepimus, padėsiančius jiems tobulėti. Mūsų atsiliepimų politika skirta užtikrinti, kad atsiliepimai, pateikti per mūsų atsiliepimų sistemą, būtų autentiški, patikimi ir naudingi mūsų bendruomenei.
Atsiliepimai turi būti nešališki, juose turi būti atitinkamos informacijos, atspindinčios faktinę atsiliepimų teikėjo patirtį viešnagės, paslaugos ar potyrio metu, ir vadovautis mūsų Turinio politika.
Atsiliepimuose negali būti aiškaus, diskriminuojančio, žalingo, apgaulingo, neteisėto ar kito turinio, pažeidžiančio mūsų Turinio taisykles.
Jei norite pranešti apie atsiliepimą apie šios politikos pažeidimą, susisiekite su mumis.
Jei atsiliepimas pažeidžia šią politiką, galime pašalinti tą atsiliepimą, įskaitant visus susijusius įvertinimus ir kitą turinį. Rimtai vertiname bet kokio atsiliepimo pašalinimą ir tai darome tik tais atvejais, kai ši politika aiškiai pažeidžiama. Priklausomai nuo pažeidimo pobūdžio, taip pat galime apriboti, sustabdyti arba pašalinti susijusią Airbnb paskyrą.
Šios taisyklės skirtingose vietose gali būti taikomos skirtingai, kad atspindėtų tai, ką vietos įstatymai leidžia ar reikalauja.
Nors tikimės, kad visi bendruomenės nariai paskelbs atsiliepimus, kurie atspindi jų tikrą patirtį ir kuriuose pateikiama tiksli informacija, paprastai tarpininkaujame ginčais dėl atsiliepimų tiesos. Vietoj to leidžiame asmenims skelbti atsakymus į atsiliepimus.
Kai jūsų parašytas atsiliepimas bus paskelbtas, galėsite paprašyti, kad jis būtų pašalintas.