Vienas iš būdų, kaip Airbnb skatina šeimininkų ir svečių pasitikėjimą, yra mūsų atsiliepimų apie viešnages ir potyrius procesas, kuris padeda mūsų bendruomenei priimti pagrįstus sprendimus dėl užsakymų ir svečių priėmimo bei suteikia svečiams ir šeimininkams sąžiningų atsiliepimų, kad jie galėtų tobulėti. Mūsų atsiliepimų politika skirta užtikrinti, kad atsiliepimai, pateikti per mūsų atsiliepimų sistemą, būtų autentiški, patikimi ir naudingi mūsų bendruomenei.
Atsiliepimai turi būti nešališki, juose turi būti aktualios informacijos, atspindinčios faktinę atsiliepimų teikėjo patirtį viešnagės ar potyrio metu, ir vadovautis mūsų Turinio taisyklėmis.
Atsiliepimuose negali būti aiškaus, diskriminuojančio, žalingo, apgaulingo, neteisėto ar kito turinio, pažeidžiančio mūsų Turinio taisykles.
Jei norite pranešti apie atsiliepimą apie šios politikos pažeidimą, susisiekite su mumis.
Jei atsiliepimas pažeidžia šią politiką, galime pašalinti tą atsiliepimą, įskaitant visus susijusius įvertinimus ir kitą turinį. Rimtai vertiname bet kokio atsiliepimo pašalinimą ir tai darome tik tais atvejais, kai ši politika aiškiai pažeidžiama. Priklausomai nuo pažeidimo pobūdžio, taip pat galime apriboti, sustabdyti arba pašalinti susijusią Airbnb paskyrą.
Šios taisyklės skirtingose vietose gali būti taikomos skirtingai, kad atspindėtų tai, ką vietos įstatymai leidžia ar reikalauja.
Nors tikimės, kad visi bendruomenės nariai paskelbs atsiliepimus, kurie atspindi jų tikrą patirtį ir kuriuose pateikiama tiksli informacija, paprastai tarpininkaujame ginčais dėl atsiliepimų tiesos. Vietoj to leidžiame asmenims skelbti atsakymus į atsiliepimus.
Kai jūsų parašytas atsiliepimas bus paskelbtas, galėsite susisiekti su mumis ir paprašyti, kad jis būtų pašalintas.