Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Instrukcijos

Atsiliepimai apie viešnages

Atsiliepimai yra labai svarbūs siekiant padėti didinti pasitikėjimą Airbnb platformoje – jie yra svarbus būdas šeimininkams ir svečiams pasidalyti savo nuomone ir padėti mūsų bendruomenei priimti pagrįstus sprendimus bei suprasti, ko tikėtis planuojant. Manome, kad sąžiningų atsiliepimų sistema gerbia ir apsaugo nuoširdžius mūsų bendruomenės atsiliepimus, todėl turime nemažai apsaugos priemonių, padėsiančių didinti pasitikėjimą atsiliepimų sistema.

Kas gali palikti atsiliepimą Airbnb platformoje?

Šeimininkai ir svečiai gali palikti atsiliepimus tik apie tuos būstus, kuriuos užsakė ir apmokėjo per Airbnb.

Kada galima pateikti ir paskelbti atsiliepimus?

Atsiskaičius už viešnagę, šeimininkai ir svečiai galės pateikti atsiliepimą per 14 dienų. Svečiai ir šeimininkai taip pat gali pateikti atsiliepimą apie tam tikrus užsakymus, kurie buvo atšaukti atvykimo dieną arba po jos (siūlomo būsto laiko juostoje – 00.00 val.).

Atsiliepimai skelbiami tik po to, kai:

  1. abi šalys pateikė savo atsiliepimus; arba
  2. praėjus 14 dienų laikotarpiui – priklausomai nuo to, kas įvyks pirmiau.

Jei šeimininkas atšaukia užsakymą iki atvykimo dienos, šeimininkas ir svečias negalės palikti atsiliepimo apie viešnagę.

Kaip palikti atsiliepimą

Po viešnagės Airbnb atsiųs el. laišką su prašymu palikti atsiliepimą apie paskutinį šeimininką ar svečią. El. laiške bus pateikta nuoroda, kuri nukreips jus tiesiai į atsiliepimų puslapį, kur galėsite pasidalyti savo įspūdžiais apie užsakymą su kitais bendruomenės nariais.

Jei nerandate nuorodos el. laiške, taip pat galite parašyti atsiliepimą tiesiogiai Airbnb platformoje. Jei esate svečias, eikite į Kelionių puslapį, o jei esate šeimininkas, eikite į skirtuko Šiandien skiltį Užsakymai. Taip pat galėsite palikti atsiliepimą tiesiai iš savo Pašto dėžutės.

Kur rasti atsiliepimus

Kai prisijungsite prie savo Airbnb paskyros, savo viešame profilyje galėsite rasti savo ir apie jus parašytus atsiliepimus.

Jei esate svečias, savo rašytus atsiliepimus taip pat galite rasti nuėję į savo paskyros skiltį Profilis > Paskyra > Eiti į profilį.

Jei esate šeimininkas, eikite į Įžvalgos > Atsiliepimai.

Ar atsiliepimai prieš paskelbimą yra peržiūrimi?

Airbnb neperžiūri atsiliepimų prieš juos paskelbiant, tačiau skatina skelbti atvirus atsiliepimus.

Atsiliepimai turi būti sąžiningi ir susiję su tikru užsakymu. Jei jie pažeidžia mūsų atsiliepimų politiką, jie gali būti pašalinti. Trumpai tariant, atsiliepimas gali būti pašalintas, jei:

  • atsiliepimu pažeidžiama Airbnb turinio politika, pavyzdžiui, jame pateikta privati arba konfidenciali informacija bei diskriminuojantis, smurtinis turinys arba grasinimai;
  • atsiliepimas yra šališkas, pavyzdžiui, svečias buvo paskatintas pateikti teigiamą atsiliepimą mainais už nemokamą arba pigesnę viešnagę, arba jei yra požymių, kad buvo užsakyta tik siekiant padidinti bendrą asmens įvertinimą;
  • atsiliepimas yra nesusijęs su autoriaus patirtimi naudojantis Airbnb, pavyzdžiui, jame nėra informacijos apie šeimininką, svečią arba viešnagę, kuri padėtų kitiems bendruomenės nariams priimti informuotus sprendimus dėl užsakymo arba svečių priėmimo.

Mes taip pat turime įdiegę aptikimo sistemą, kuri aktyviai ieško požymių, kad atsiliepimas gali būti nesusijęs su tikra viešnage. Jei mūsų sistema nustatys, kad atsiliepimas gali būti išgalvotas (nesusijęs su tikra viešnage per Airbnb platformą arba susijęs su viešnage, kuri buvo užsakyta tik siekiant padidinti asmens įvertinimą), jis bus pašalintas.

Atsiliepimo redagavimas

Kad atsiliepimai būtų sąžiningi ir nešališki, ribojame šeimininkų ir svečių galimybę juos redaguoti.

  • Jei atsiliepimą pateiksite pirmi, galėsite jį redaguoti bet kuriuo metu per 14 dienų atsiliepimų teikimo laikotarpį, iki tol, kol bus gautas atsiliepimas apie jus.
  • Pateikus abu atsiliepimus arba pasibaigus 14 dienų atsiliepimų teikimo laikotarpiui, abu atsiliepimai skelbiami automatiškai ir jų keisti nebegalima.
  • Svečio ir šeimininko atsiliepimai yra paskelbiami tuo pačiu metu ir negali būti redaguojami juos paskelbus (tam, kad atsiliepimą gavęs asmuo, reaguodamas į jūsų atsiliepimą, nepakeistų savojo).
  • Negalite prašyti pakeisti apie jus parašytą atsiliepimą, išskyrus atvejus, kai susisiekiate su mumis tam, kad pakeistumėte jame naudojamą jus apibūdinantį įvardį.

Kaip atsakyti į atsiliepimą

Viešą atsakymą į paliktą atsiliepimą galite paskelbti per 30 dienų nuo atsiliepimo paskelbimo. Drąsiai atsakykite nurodydami daugiau detalių ar išsakydami savo nuomonę. Tik nepamirškite, kad privalote laikytis mūsų Atsiliepimų politikos.

Atsiliepimo pašalinimas

Jei su gautu atsiliepimu nesutinkate, jo pašalinti negalite, tačiau galite mums apie jį pranešti, jei manote, kad jis pažeidžia mūsų atsiliepimų politiką. Atsiliepimai bus pašalinti, jei jie pažeis mūsų atsiliepimų politiką, o apie pašalinimą bus informuoti tiek svečias, tiek ir šeimininkas.

Galite pašalinti savo parašytą atsiliepimą, jei jis nebeatspindi jūsų, kaip svečio ar šeimininko, patirties. Galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir pateikti prašymą ištrinti jūsų rašytą atsiliepimą.

Atsiliepimai apie grupę

Jei užsakyme yra daugiau nei vienas patvirtintas svečias, šeimininko atsiliepimas bus skirtas svečiui, kuris rezervavo viešnagę. Tačiau šis atsiliepimas bus rodomas ir visų kitų patvirtintų svečių profiliuose.

Kokia tvarka rodomi atsiliepimai

Atsiliepimai rodomi chronologine tvarka ir pagal aktualumą, atsižvelgiant į tokius veiksnius kaip naudotojo kalba ir paieškos kriterijai. Pavyzdžiui, kai keliautojas ieško ilgalaikių viešnagių, pirmiausia rodomi svečių, apsistojusių 28 ar daugiau naktų, atsiliepimai.

Airbnb.org būstai

Atsiliepimai apie Airbnb.org būstus rodomi šiek tiek kitaip. Sužinokite, kaip rodomi atsiliepimai apie Airbnb.org būstus.

Ar šis straipsnis padėjo?

Susiję straipsniai

  • Svečias

    Atsiliepimų rašymas

    Norite pasidžiaugti neseniai viešėjusiu svečiu ar kelione? Puiku. Norėdami pradėti, eikite į atsiliepimų puslapį žiniatinklio naršyklėje.
  • Svečias

    Jūsų palikto atsiliepimo redagavimas

    Savo parengtą atsiliepimą galite redaguoti, kol jūsų atsiliepimas dar nėra paskelbtas.
  • Kaip veikia atsiliepimai

    Atsiliepimai yra puikus būdas šeimininkams ir svečiams pasidalyti savo nuomone. Čia turime informacijos apie tai, kaip ir kuo galite dalytis…
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite