Įsigaliojimo data: 2025 m. vasario 6 d.
Jei šeimininkas atšaukia užsakymą prieš atvykimą, svečias turi teisę susigrąžinti visą sumą ir, jei reikia, Airbnb padės svečiui rasti panašų būstą už panašią kainą, priklausomai nuo užimtumo, už panašią kainą.
Paprastai Airbnb svečio pradinį mokėjimą konvertuoja į nuolaidą užsakymui, kad būtų lengviau užsisakyti iš karto, tačiau svečiai visada gali prašyti grąžinti pinigus pagal pradinį mokėjimo būdą. Jei užsakymo nuolaida nepanaudojama po 72 valandų, papildomos nuolaidos suma bus grąžinta svečio naudotu mokėjimo būdu.
Svečiai turi pranešti apie užsakymo problemas per 72 valandas nuo aptikimo. Jei nustatysime, kad užsakymo problema sutrikdė svečio viešnagę, grąžinsime svečiui visą sumą arba dalį sumokėtos sumos arba padėsime svečiui rasti panašią vietą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Pagalba dėl pakartotinio užsakymo arba grąžinamos sumos priklauso nuo kelių veiksnių, įskaitant Užsakymo problemos rimtumą, poveikį svečiui, paveiktą viešnagės dalį, tai, ar svečias palieka apgyvendinimo vietas, kitus atsakomybę lengvinančius veiksnius ir pateiktus įrodymus apie Užsakymo problemą.
Terminas „Užsakymo problema“ nurodo šias situacijas:
Norėdami paprašyti pagalbos iš naujo arba grąžinti pinigus, užsakymą pateikęs svečias turi susisiekti su mumis arba jo šeimininku per 72 valandas nuo užsakymo problemos aptikimo. Prašymai turėtų būti pagrįsti atitinkamais įrodymais, pvz., šeimininko nuotraukomis, vaizdo įrašais arba sąlygų patvirtinimu, kuriuos naudosime, kad nustatytume, ar įvyko užsakymo problema.
Jei šeimininkas atšaukia užsakymą arba dėl kitos užsakymo problemos trikdo svečio viešnagę, šeimininkas negaus jokios išmokos arba sumažins išmoką svečiui grąžinta suma.
Daugeliu atvejų bandysime patvirtinti svečio susirūpinimą dėl šeimininko. Šeimininkai taip pat gali užginčyti svečio teiginį dėl užsakymo problemos susisiekę su mumis.
Ši politika taikoma tiek, kiek leidžia įstatymai, o tai gali reikšti garantijas, kurių negalima atmesti. Kai taikoma ši politika, ji kontroliuoja ir yra viršesnė už užsakymo atšaukimo taisykles. Prieš pateikdamas prašymą, svečias turi pranešti šeimininkui ir pabandyti išspręsti užsakymo problemą tiesiogiai su šeimininku. Spręsdami problemą, svečiai gali prašyti grąžinti pinigus tiesiogiai iš šeimininkų, kurie naudojasi Problemų sprendimo centru. Galime sumažinti bet kokios pinigų grąžinimo sumos dydį arba pakoreguoti bet kokią pagalbą iš naujo užsakant pagal šią politiką, kad atspindėtume bet kokį pinigų grąžinimą ar kitą šeimininko tiesiogiai suteiktą pagalbą. Teikdami pagalbą pakartotinio užsakymo metu galime, bet neprivalome mokėti už naujus būstus, juos apmokėti ar prisidėti prie jų. Taip pat galime suteikti svečiams galimybę vietoj grynųjų pinigų grąžinimo pritaikyti atšaukto užsakymo vertę naujoms apgyvendinimo vietoms arba gauti nuolaidą.
Jei svečias įrodo, kad laiku pranešti apie užsakymo problemą nebuvo įmanoma, pagal šią politiką galime leisti pavėluotai pranešti apie užsakymo problemą. Ši politika netaikoma užsakymo problemoms, kurias sukėlė svečias, bendrakeleiviai arba jų pakviestieji ar augintiniai. Pateikus apgaulingą prašymą pažeidžiamos mūsų Paslaugų teikimo sąlygos, todėl paskyra gali būti nutraukta.
Mūsų sprendimai pagal šią politiką yra privalomi, tačiau neturi įtakos kitoms sutartinėms ar įstatyminėms teisėms, kurios gali būti prieinamos. Bet kokia teisė, kurią svečiams ar šeimininkams gali tekti imtis teisinių veiksmų, lieka nepaveikta. Šis polisas nėra draudimas ir joks svečias ar šeimininkas nemokėjo jokių įmokų. Visos teisės ir pareigos pagal šią politiką yra asmeninės užsakymo svečiui ir užsakyme nurodytam šeimininkui ir negali būti perduotos ar priskirtos. Visi šios politikos pakeitimai bus atlikti vadovaujantis mūsų paslaugų teikimo sąlygomis. Ši politika taikoma namams, bet netaikoma potyrių ar paslaugų užsakymams.