Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Bendruomenės politika

Pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo už būstą politika

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

Įsigaliojimo data: 2025 m. vasario 6 d.

Kas bus, jei šeimininkas atšaukia užsakymą prieš atvykimą

Jei šeimininkas atšaukia užsakymą prieš atvykimą, svečias turi teisę susigrąžinti visą sumą ir, jei reikia, Airbnb padės svečiui rasti panašų būstą už panašią kainą, priklausomai nuo užimtumo, už panašią kainą.

Paprastai Airbnb svečio pradinį mokėjimą konvertuoja į nuolaidą užsakymui, kad būtų lengviau užsisakyti iš karto, tačiau svečiai visada gali prašyti grąžinti pinigus pagal pradinį mokėjimo būdą. Jei užsakymo nuolaida nepanaudojama po 72 valandų, papildomos nuolaidos suma bus grąžinta svečio naudotu mokėjimo būdu.

Kas nutiks, jei kita užsakymo problema sutrikdys viešnagę

Svečiai turi pranešti apie užsakymo problemas per 72 valandas nuo aptikimo. Jei nustatysime, kad užsakymo problema sutrikdė svečio viešnagę, grąžinsime svečiui visą sumą arba dalį sumokėtos sumos arba padėsime svečiui rasti panašią vietą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Pagalba dėl pakartotinio užsakymo arba grąžinamos sumos priklauso nuo kelių veiksnių, įskaitant Užsakymo problemos rimtumą, poveikį svečiui, paveiktą viešnagės dalį, tai, ar svečias palieka apgyvendinimo vietas, kitus atsakomybę lengvinančius veiksnius ir pateiktus įrodymus apie Užsakymo problemą.

Kokios užsakymo problemos taikomos

Terminas „Užsakymo problema“ nurodo šias situacijas:

  • Šeimininkas atšaukia užsakymą prieš atvykimą.
  • Šeimininkas nesuteikia svečiui prieigos prie apgyvendinimo vietų.
  • Atvykimo metu apgyvendinimo vietos yra netinkamos gyventi, įskaitant, bet neapsiribojant bet kurią iš šių priežasčių:
    • Ne pakankamai švaru ir higieniška.
    • Turi saugos ar sveikatos pavojų.
  • Apgyvendinimo vietos labai skiriasi nuo skelbimų, įskaitant, bet neapsiribojant bet kurią iš šių priežasčių:
    • Netikslus erdvės tipas (pvz., visas būstas, privatus kambarys arba bendras kambarys).
    • Netikslus kambarių tipas arba skaičius (pvz., miegamieji, vonios kambariai ir virtuvės).
    • Netiksli apgyvendinimo vieta.
    • Skelbime nenurodyta, kad viešnagės metu dalyvaus šeimininkas, kitas asmuo arba augintinis.
    • Skelbime reklamuojami specialūs patogumai ar funkcijos nėra arba neveikia (pvz., baseinas, kubilas, pagrindiniai prietaisai, šildymo ir oro kondicionavimo sistemos).

    Kaip paprašyti pagalbos dėl pakartotinio užsakymo arba grąžinti pinigus

    Norėdami paprašyti pagalbos iš naujo arba grąžinti pinigus, užsakymą pateikęs svečias turi susisiekti su mumis arba jo šeimininku per 72 valandas nuo užsakymo problemos aptikimo. Prašymai turėtų būti pagrįsti atitinkamais įrodymais, pvz., šeimininko nuotraukomis, vaizdo įrašais arba sąlygų patvirtinimu, kuriuos naudosime, kad nustatytume, ar įvyko užsakymo problema.

    Šios politikos įtaka šeimininkams

    Jei šeimininkas atšaukia užsakymą arba dėl kitos užsakymo problemos trikdo svečio viešnagę, šeimininkas negaus jokios išmokos arba sumažins išmoką svečiui grąžinta suma.

    Daugeliu atvejų bandysime patvirtinti svečio susirūpinimą dėl šeimininko. Šeimininkai taip pat gali užginčyti svečio teiginį dėl užsakymo problemos susisiekę su mumis.

    Kiti dalykai, kuriuos reikia žinoti

    Ši politika taikoma tiek, kiek leidžia įstatymai, o tai gali reikšti garantijas, kurių negalima atmesti. Kai taikoma ši politika, ji kontroliuoja ir yra viršesnė už užsakymo atšaukimo taisykles. Prieš pateikdamas prašymą, svečias turi pranešti šeimininkui ir pabandyti išspręsti užsakymo problemą tiesiogiai su šeimininku. Spręsdami problemą, svečiai gali prašyti grąžinti pinigus tiesiogiai iš šeimininkų, kurie naudojasi Problemų sprendimo centru. Galime sumažinti bet kokios pinigų grąžinimo sumos dydį arba pakoreguoti bet kokią pagalbą iš naujo užsakant pagal šią politiką, kad atspindėtume bet kokį pinigų grąžinimą ar kitą šeimininko tiesiogiai suteiktą pagalbą. Teikdami pagalbą pakartotinio užsakymo metu galime, bet neprivalome mokėti už naujus būstus, juos apmokėti ar prisidėti prie jų. Taip pat galime suteikti svečiams galimybę vietoj grynųjų pinigų grąžinimo pritaikyti atšaukto užsakymo vertę naujoms apgyvendinimo vietoms arba gauti nuolaidą.

    Jei svečias įrodo, kad laiku pranešti apie užsakymo problemą nebuvo įmanoma, pagal šią politiką galime leisti pavėluotai pranešti apie užsakymo problemą. Ši politika netaikoma užsakymo problemoms, kurias sukėlė svečias, bendrakeleiviai arba jų pakviestieji ar augintiniai. Pateikus apgaulingą prašymą pažeidžiamos mūsų Paslaugų teikimo sąlygos, todėl paskyra gali būti nutraukta.

    Mūsų sprendimai pagal šią politiką yra privalomi, tačiau neturi įtakos kitoms sutartinėms ar įstatyminėms teisėms, kurios gali būti prieinamos. Bet kokia teisė, kurią svečiams ar šeimininkams gali tekti imtis teisinių veiksmų, lieka nepaveikta. Šis polisas nėra draudimas ir joks svečias ar šeimininkas nemokėjo jokių įmokų. Visos teisės ir pareigos pagal šią politiką yra asmeninės užsakymo svečiui ir užsakyme nurodytam šeimininkui ir negali būti perduotos ar priskirtos. Visi šios politikos pakeitimai bus atlikti vadovaujantis mūsų paslaugų teikimo sąlygomis. Ši politika taikoma namams, bet netaikoma potyrių ar paslaugų užsakymams.

    Ar šis straipsnis naudingas?

    Susiję straipsniai

    Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
    Prisijunkite arba užsiregistruokite