Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Bendruomenės politika

Pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo už būstą politika

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

Įsigaliojimo data: 2025 m. vasario 6 d.

Kas nutiks, jei šeimininkas atšauks užsakymą prieš atvykimą

Jei šeimininkas atšaukia užsakymą prieš atvykimą, svečias turi teisę susigrąžinti visą sumą ir, jei reikia, Airbnb padės svečiui rasti panašų būstą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą.

Paprastai Airbnb svečio pradinį mokėjimą konvertuoja į nuolaidą užsakymui, kad būtų lengviau užsisakyti iš karto, tačiau svečiai visada gali prašyti grąžinti pinigus pagal pradinį mokėjimo būdą. Jei užsakymo nuolaida nepanaudojama po 72 valandų, papildomos nuolaidos suma bus grąžinta svečio naudotu mokėjimo būdu.

Kas nutiks, jei kita užsakymo problema sutrikdys viešnagę

Svečiai turi pranešti apie užsakymo problemas per 72 valandas nuo aptikimo. Jei nustatysime, kad užsakymo problema sutrikdė svečio viešnagę, grąžinsime svečiui visą sumą arba dalį sumokėtos sumos arba padėsime svečiui rasti panašią vietą, priklausomai nuo užimtumo už panašią kainą. Pagalba dėl pakartotinio užsakymo arba grąžinamos sumos priklauso nuo kelių veiksnių, įskaitant Užsakymo problemos rimtumą, poveikį svečiui, paveiktą viešnagės dalį, tai, ar svečias palieka apgyvendinimo vietas, kitus atsakomybę lengvinančius veiksnius ir pateiktus įrodymus apie Užsakymo problemą.

Kokios užsakymo problemos taikomos

Terminas „Užsakymo problema“ nurodo šias situacijas:

  • Šeimininkas atšaukia užsakymą prieš atvykimą.
  • Šeimininkas nesuteikia svečiui prieigos prie apgyvendinimo vietų.
  • Atvykimo metu apgyvendinimo vietos yra netinkamos gyventi, įskaitant, bet neapsiribojant bet kurią iš šių priežasčių:
    • Ne pakankamai švaru ir higieniška.
    • Turi saugos ar sveikatos pavojų.
  • Apgyvendinimo vietos labai skiriasi nuo skelbimų, įskaitant, bet neapsiribojant bet kurią iš šių priežasčių:
    • Netikslus erdvės tipas (pvz., visas būstas, privatus kambarys arba bendras kambarys).
    • Netikslus kambarių tipas arba skaičius (pvz., miegamieji, vonios kambariai ir virtuvės).
    • Netiksli apgyvendinimo vieta.
    • Skelbime neatskleidžiama, kad šeimininkas, kitas asmuo arba augintinis dalyvaus viešnagės metu.
    • Skelbime reklamuojami specialūs patogumai ar funkcijos nėra arba neveikia (pvz., baseinas, kubilas, pagrindiniai prietaisai, šildymo ir oro kondicionavimo sistemos).

    Kaip paprašyti pagalbos dėl pakartotinio užsakymo arba grąžinti pinigus

    Norėdamas prašyti pagalbos dėl pakartotinio užsakymo arba pinigų grąžinimo, užsakymą pateikęs svečias turi susisiekti su mumis arba šeimininku per 72 valandas nuo užsakymo problemos aptikimo. Prašymai turėtų būti pagrįsti atitinkamais įrodymais, pvz., nuotraukomis, vaizdo įrašais arba šeimininko patvirtinimu sąlygų, kuriais padėsime nustatyti, ar įvyko užsakymo problema.

    Kaip šios taisyklės veikia šeimininkus

    Jei šeimininkas atšauks užsakymą arba kitą užsakymą sutrikdys svečio viešnagę, šeimininkas negaus jokios išmokos arba jų išmoka bus sumažinta svečiui grąžinta suma.

    Daugeliu atvejų bandysime patvirtinti, kad svečias, apie kurį pranešė šeimininkas. Šeimininkai taip pat gali užginčyti svečio teiginį apie užsakymo problemą susisiekę su mumis.

    Kiti dalykai, kuriuos reikia žinoti

    Ši politika taikoma tiek, kiek leidžia įstatymai, o tai gali reikšti garantijas, kurių negalima atmesti. Kai taikoma ši politika, ji kontroliuoja ir yra viršesnė už užsakymo atšaukimo taisykles. Prieš pateikdamas mums prašymą, kai tik įmanoma, svečias turi pranešti šeimininkui ir pabandyti išspręsti užsakymo problemą tiesiogiai su šeimininku. Iškilus problemai išspręsti, svečiai gali prašyti grąžinti pinigus tiesiogiai iš šeimininkų, naudojančių Problemų sprendimo centrą. Galime sumažinti bet kokios pinigų grąžinimo sumos dydį arba pakoreguoti bet kokią pagalbą iš naujo užsakant pagal šią politiką, kad atspindėtume bet kokį pinigų grąžinimą ar kitą pagalbą, kurią tiesiogiai suteikė šeimininkas. Teikdami pagalbą pakartotinio užsakymo metu galime, bet neprivalome mokėti už naujus būstus, juos apmokėti ar prisidėti prie jų. Taip pat galime suteikti svečiams galimybę vietoj grynųjų pinigų grąžinimo pritaikyti atšaukto užsakymo vertę naujoms apgyvendinimo vietoms arba gauti nuolaidą.

    Jei svečias įrodo, kad laiku pranešti apie užsakymo problemą nebuvo įmanoma, pagal šią politiką galime leisti pavėluotai pranešti apie užsakymo problemą. Ši politika netaikoma užsakymo problemoms, kurias sukėlė svečias, bendrakeleiviai arba jų pakviestieji ar augintiniai. Pateikus apgaulingą prašymą, pažeidžiamos mūsų paslaugų teikimo sąlygos ir gali būti nutraukta paskyra.

    Mūsų sprendimai pagal šią politiką yra privalomi, tačiau neturi įtakos kitoms sutartinėms ar įstatyminėms teisėms, kurios gali būti prieinamos. Visos teisės, kurias svečiams ar šeimininkams gali tekti inicijuoti teisinius veiksmus, lieka nepakitusios. Šis polisas nėra draudimas ir jokia priemoka nebuvo sumokėta nei svečias, nei šeimininkas. Visos teisės ir pareigos pagal šias taisykles yra asmeninės užsakančiam svečiui ir užsakymo šeimininkui ir negali būti perduotos ar priskirtos. Visi šios politikos pakeitimai bus atlikti vadovaujantis mūsų paslaugų teikimo sąlygomis. Šios taisyklės taikomos viešnagėms, bet netaikomos potyrių užsakymams.

    Ar šis straipsnis naudingas?

    Susiję straipsniai

    Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
    Prisijunkite arba užsiregistruokite