Kaip sukurti 5 žvaigždučių vertą viešnagę

Pasinaudokite šiais patarimais, kad sukurtumėte įsimintiną viešnagę.
Autorius: Airbnb (2024 m. vas. 21 d.)
3 min. skaitymo
Atnaujinta 2024 m. vas. 21 d.

Apgalvotas pasiruošimas yra penkių žvaigždučių viešnagės pagrindas. Sekite šiuo penkių veiksmų vadovu, kad sulauktumėte tik geriausių atsiliepimų.

Pirmas veiksmas: padėkite suprasti, ko tikėtis

Sukurkite patrauklų skelbimą, tačiau tiksliai aprašykite, ką siūlote.

  • Nieko neslėpdami nurodykite, ką ras svečiai. Išsamiai aprašykite rajoną ir patogumus, kad svečiams būtų lengviau nuspręsti, ar jūsų būstas jiems tinka.

  • Pasikeitus būstui, atnaujinkite jo skelbimą. Tai reiškia, kad atsiradus naujų patogumų reikia atnaujinti ir aprašymą, ir nuotraukas. Kai kurie šeimininkai netgi atnaujina būsto nuotraukas pagal metų laiką.

„Sąžiningai ir aiškiai paminėkite tai, kas jūsų būste yra neįprasto“, – pataria Superšeimininkė Nikki iš San Fransisko. „Visada galvoju apie svečius, kurie pas mane apsistos. Aprašymai turi būti aiškūs ir skaidrūs, kad svečiai galėtų rasti tai, ko ieško.“

Antras veiksmas: pasirūpinkite itin paprasta atvykimo ir išvykimo procedūra

Svečiai tikisi sklandžios atvykimo ir išvykimo procedūros.

  • Parenkite aiškius atvykimo nurodymus. Pažingsniui paaiškinkite procesą ir įtraukite visą naudingą informaciją, pavyzdžiui, nuotraukas arba žemėlapį su rodyklėmis.

  • Sumažinkite užduočių, kurias reikia atlikti išvykstant, skaičių. Jų turėtų būti labai mažai arba visai nebūti. Aprašykite, kaip išvykstant užrakinti duris.

„Pasistengėme, kad išvykimo procesas būtų kuo paprastesnis“, – teigia Šeimininkų patariamosios tarybos narys, Superšeimininkas Keshav iš Naujojo Delio. „Viską sutvarko valytojas, todėl svečiams nereikia niekuo rūpintis.“

Trečias veiksmas: sukurkite svetingą aplinką

Apsvarstykite, kaip svečiai jausis atvykę į jūsų namus ir ką prisimins išvykę.

  • Sukurkite jaukią aplinką. Palikite patogumą užtikrinančių daiktų (pagalvių, pledų ir pan.). Numatykite, kuriose vietose svečiai galės pasidėti savo daiktus.

  • Parodykite vietos kultūrą. Apsvarstykite galimybę papuošti būstą vietos menininkų kūriniais arba palikti vietinį gardėsį. Keliautojo vadove pasidalykite savo mėgstamiausiomis vietomis.

  • Būkite pasiekiami. Praneškite svečiams, kad jie gali su jumis susisiekti bet kuriuo metu. Nustatykite, kad gautumėte pranešimus, kai svečiai siunčia žinutes.

„Svarbiausia, kad svečiai jaustųsi tarsi savo aplinkoje“, – sako Catherine, Superšeimininkė iš Kolambuso (Ohajas). „Skirkite laiko ir pašalinkite viską, dėl ko svečiai gali pasijusti lyg svetimuose namuose.“

Ketvirtas veiksmas: pasiruoškite netikėtumams

Pagalvokite, kaip spręsti įvairias problemas, kurios gali kilti svečio viešnagės metu.

  • Pasirūpinkite priemonėmis reaguoti į nelaimę. Pasirūpinkite, kad būste būtų gesintuvas, pirmosios pagalbos vaistinėlė ir žibintuvėlis. Nurodykite specialiųjų pagalbos tarnybų telefono numerius, kad svečiai žinotų, kur skambinti jei prireiktų pagalbos.

  • Žinokite, kaip esate apsaugoti. AirCover šeimininkams suteikia visapusišką apsaugą, kuri yra visada įtraukta ir nemokama.

  • Suburkite pagalbos komandą. Bendraukite su įvairų sričių meistrais. Pridėkite šeimininko pagalbininką, kuris padėtų visada laiku atsakyti svečiams.

Penktas veiksmas: pateikite ir gaukite atsiliepimų

Įvertinimai ir atsiliepimai gali padėti pagerinti tai, ką siūlote, ir padidinti svečių pasitikėjimą.

  • Palikite atsiliepimą apie savo svečius. Tai galimybė išreikšti dėkingumą, pasidalyti nuomone ir priminti svečiams palikti atsiliepimą apie jus. Šeimininkai ir svečiai gali palikti atsiliepimus vieni apie kitus per 14 dienų nuo svečio išvykimo.
  • Atkreipkite dėmesį į įvertinimus žvaigždutėmis. Svečiai gali ne tik bendrai įvertinti viešnagę, bet ir įspūdžius atskirose kategorijose, tokiose kaip švara, tikslumas, atvykimas, bendravimas, vieta ir vertė.
  • Atsakykite į atsiliepimus. Pasinaudokite šia galimybe parodyti, kad esate pasirengę tobulėti. Jei atsakysite į viešą svečio atsiliepimą, jūsų atsakymas bus rodomas iškart po juo.

„Svarbu įsigilinti į atsiliepimus“, – sako Sadie, Superšeimininkė iš Santa Fė, Naujosios Meksikos. „Jei norite būti įvertinti penkiomis žvaigždutėmis, atsižvelkite į svečių nuomonę.“

Jei dar negavote pirmojo užsakymo, galite gauti individualias rekomendacijas iš Superšeimininko. Superšeimininkai – tai geriausiai vertinami ir labiausiai patyrę Airbnb šeimininkai.

Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Airbnb
2024 m. vas. 21 d.
Ar informacija buvo naudinga?