Šis turinys jūsų pasirinkta kalba neteikiamas, todėl kol kas pateikėme jį artimiausia galima kalba.

Gaukite daugiau 5 žvaigždučių įvertinimų

Interjero dizaineriai ir Superšeimininkai atskleidžia, kaip kuriamos įsimintinos viešnagės.
Autorius: Airbnb (2021 m. geg. 26 d.)
8 min. skaitymo
Atnaujinta 2021 m. geg. 26 d.

Akcentai

  • Sudarykite teisingą įspūdį svečiams dar prieš jiems užsisakant

  • Greitai ir aiškiai atsakykite į svečių klausimus

  • Užtikrinkite, kad jūsų erdvėje būtų švaru, jauku ir tvarkinga

  • Naudokite vietinius akcentus ir produktus: nuo meno kūrinių iki kosmetikos produktų

  • Sukurkite svečiams tokią erdvę, kurioje norėtumėte apsistoti patys

  • Sužinokite daugiau mūsų išsamiame vadove, kaip pakelti savo svečių priėmimo lygį

Superšeimininkai, verslininkai ir interjero dizaineriai Catherine ir Bryan Williamson Beginning in the Middle sukūrė verslą įgyvendindami 5 žvaigždučių vertas viešnages. Priėmę daugiau nei 2 tūkst. svečių, jie nori pasidalyti savo istorija ir profesionaliais patarimais, kaip padaryti namus įsimintinais.

Catherine: „Airbnb verslo ir dizaino įmonės pradėjimas buvo laimingas nuotykis, į kurį pasinėrėme. 2013 m. persikėlėme iš Niujorko į Bryan gimtąjį miestą Kolumbusą Ohajuje. Norėjome daugiau erdvės, taip pat ieškojome vietos, kurioje galėtume apsigyventi ir sukurti kažką savo.“

Bryan: „Įsigijome namą su trimis miegamaisiais ir supratome, kad reikia sumokėti likusią skolos dalį. Tačiau mūsų nežavėjo mintis dalintis būstu su kitais.”

Catherine: „Vienas iš mano draugų pažinojo žmogų, kuris nuomavo savo laisvą miegamąjį per Airbnb, todėl pasiūlė ir mums tai išbandyti. Tuo metu net nenutuokėme, kas yra Airbnb. Bryan ir aš pagalvojome: „Gerai, jei per šiuos metus kas nors užsakytų bent 10 naktų, būtų išties puiku...“

Bryan: „Paskelbėme savo erdvę ir pamatėme didžiulę paklausą. Netrukus jau skelbėme viso namo nuomą. Kolambuse ieškojome ir apsistojome ne viename motelyje, kol radome tą vienintelį, kuris būtų daugmaž priimtinas. Nutiko taip, kad jame gyvenome kelias savaites. Viešnagės metu susipažinome su visu viešbučio personalu ir komanda. Tačiau buvo akivaizdu, kad tai negalėjo tęstis ilgai.“

Svečių priėmimas mums yra tarsi meninės ir kūrybinės išraiškos forma.
Bryan,
Kolambusas, Ohajas

Catherine: „Sumokėjome skolos likutį ir galiausiai nusipirkome kitą namą. Po poros metų mes pardavėme kelis namus, o mėgstamiausius palikome viešnagėms per Airbnb. Atsisakėme savo ankstesnių darbų, įkūrėme interjero dizaino studiją (Mix Design Collective), sukūrėme atostogų nuomos prekės ženklą (The Village Host) ir pradėjome tinklaraštį (Beginning in the Middle).“

Bryan: „Mums nuoširdžiai rūpi kiekvienam svečiui sukurti ypatingą patirtį. Ir ši svečių priėmimo aistra leido mums susikurti gyvenimą, kuriuo mėgaujamės. Kad ir kokie bebūtų jūsų namai, jei svečiams galite sukurti išskirtinę viešnagę, pastebėsite, kaip kyla jūsų įvertinimai ir didėja užimtumas.“

1. Sudarykite teisingą įspūdį

Catherine: „Viena iš 5 žvaigždučių įvertinimų paslapčių yra sudaryti teisingą įspūdį dar prieš svečiams paspaudžiant mygtuką „Užsakyti“. Mūsų namai yra seni, todėl teko įdėti daug pastangų, kol pavertėme juos jaukiais, patogiais ir gražiais. Jie nėra tobuli, todėl mes stengiamės iš anksto suteikti kuo daugiau informacijos. Pavyzdžiui, mūsų grindys ir durys girgžda.“

Bryan: „Mūsų vonios kambariai yra vieni iš tų mažesnių. Viena iš mūsų būsto sienų ribojasi su kaimynais. Mes apie tai pasakome, kad žmonės žinotų, jog reikės toleruoti pašalinius garsus. Ir mes NELEIDŽIAME rengti vakarėlių.“

Catherine: „Turime seną vonią ant kojelių, kuri yra šiek tiek aukštesnė nei standartinė vonia. Ši informacija gali būti labai svarbi, jei svečiai turi kokių nors pasiekiamumo poreikių. Vieniems žmonėms keistumai gali tiesiog nepatikti. Kitiems žmonėms tai gali nerūpėti, tačiau stengiamės pasikalbėti su žmogumi, kuriam, manome, kad patiks šis rajonas ir namas.“

2. Greitai atsakykite į žinutes

Bryan: „Greitas ir aiškus bendravimas su svečiais yra svarbi 5 žvaigždučių potyrio dalis. Taip parodote svečiams, kad jūsų rūpestis yra nuolatinis.“

Catherine: „Žmonės pas jus apsistoja tik trumpam ir dažniausia ne be priežasties, juk nenorite, kad kas nors išvyktų įpusėjus viešnagei, nes nesulaukė jūsų atsakymo arba jūs kažko nesutvarkėte. Esu iš tų žmonių, kurie atsako per 5 minutes, bet jei manote, kad negalėsite atsakyti žmonėms per tam tikrą laiką, pagalvokite apie pagalbininką, kuris padėtų susitvarkyti su jūsų el. laiškais ir žinutėmis. Darome viską, kad parodytume svečiams, jog esame pasiekiami ir kad mums jie rūpi. Kartais tai reiškia, kad reikia viską mesti, kad suteiktumėte 5 žvaigždučių patirtį.“

Daugiau informacijos apie darbą su pagalbininku

3. Leiskite svečiams pasijusti tarsi namuose

Catherine: „Kalbant apie jūsų dekorą ir erdvę, svarbiausia, kad svečiai jaustųsi tarsi savo namuose. Nepagailėkite laiko ir pastangų, kad papuoštumėte namus išskirtiniais baldais su akį traukiančiais paviršiais ir bruožais.“

Bryan: „Tai tikrai nereiškia, kad jums reikia pulti ir visą virtuvę dekoruoti marmuru, arba viską pakeisti tik aukščiausios klasės daiktais. Manau, svarbiausia, kad visur būtų švaru, patogu ir tvarkinga.“

Catherine: „Svečiai turėti pajausti, lyg viskas buvo paruošta būtent jiems. Skirkite laiko ir išneškite asmenines nuotraukas, šeimos suvenyrus, smulkmenas, nereikalingus daiktus ir viską, dėl ko svečiai gali pasijusti lyg būtų svetimuose namuose.“

Bryan: „Vienas svarbus dalykas, į kurį verta investuoti, yra graži lova. Ir vėl gi, nebūtinas brangus čiužinys. Mes užklosime užtiesalu ir padėsime dviejų rūšių pagalves: pūkinę ir alternatyvią.”

Catherine: „Kalbant apie paklodes, įprastai naudojame 300 siūlų tankio paklodes, kaip ir daugelis viešbučių. Šios paklodės yra švelnios odai, jos nėra šiurkščios, juk žmonės baigiantis dienai užsisako jūsų būstą, kad jame praleistų naktį. Ne naujiena, ypač turintiems vaikų, kad geras nakties poilsis yra prabanga.“

4. Padėkite ne tik aplankyti vietovę, bet ir ją patirti

Catherine: „Kai žmonės atvyks pas jus paviešėti, atminkite, kad ne tik dalijatės savo namais, bet ir potyriu savo mieste. Pagal galimybes, mielai pabandome suasmeninti tokius potyrius. Smulkusis verslas plačiai plėtojamas Kolumbuse, todėl mums smagu visus įtraukti į šią veiklą.“

Bryan: „Kartais svečiams paliksime keletą, vietovę atspindinčių smulkmenų: vietinės kavos parduotuvės atvirukus, kad suintriguotume pasižvalgyti po rajoną. Savo namuose padedame vietinės įmonės Cliff Original šampūną, kondicionierių ir veido prausiklį. Taip pat turime Glenn Avenue prekės ženklo natūralų rankų muilą. Turime Kolumbuso knygų projekto knygų rinkinį, kurį parengė vietos verslininkas, išskirdamas vietinius menininkus. Kolumbusas yra toks nuošalus miestas, tačiau tai tokia puiki vieta gyventi, augti ir aplankyti, nes tiek daug ką gali pasiūlyti.“

Catherine: „Mums patinka parodyti žmonėms Kolumbusą savo akimis ir išties žavu, kai galime sukurti potyrį, dėl kurio išgirstame žodžius: „Norėčiau persikelti į Kolumbusą.“

Bryan: „Siekiame įtraukti Kolumbuso bendruomenę, todėl gimė dar viena idėja savo namuose atidaryti meno galeriją arba vakarienės klubą, kad pristatytume vietinius menininkus, kurių darbų, kitu atveju, galbūt niekas ir nepastebėtų. Kiekviename name norime eksponuoti po keletą darbų ir kas kelis mėnesius susikeisti šiais darbais su kitais šeimininkais. Būkite kūrybiški ir pagalvokite apie tai, kaip jūsų namai gali atspindėti vietinį skonį.“

5. Numatykite, kaip spręsite įvairias situacijas

Bryan: „Nepaisant geriausių jūsų ketinimų ir pastangų sukurti 5 žvaigždučių potyrį, visada atsiras nenumatytų atvejų, kuriuos turėsite išspręsti – nesvarbu, ar tai būtų sugedęs oro kondicionierius, ar nusivylę svečiai. Viena blogiausių, mums pasitaikiusių situacijų buvo pagrindinio vamzdžio trūkis. Svečių viešnagės metu buvo užtvindytas namas. Jie užvertė mus skambučiais...“

Catherine: “… Tačiau mano telefono baterija buvo išsikrovusi.“

Bryan: “… Visa tai nutiko jų vestuvių naktį.“

Catherine: „Tai buvo labai bloga situacija. Tačiau tuo pat metu tai buvo labai didelė pamoka mums. Atsitikus nenumatytiems dalykams, atsiprašykite svečių ir nuspręskite, ar jiems reikėtų grąžinti pinigus ar situaciją sušvelnintų nedidelė dovana, pavyzdžiui, sausainiai, butelis vyno ar dovanų čekis vakarienei. Jei svečių viešnagė būtų tikrai sugadinta, mes visuomet grąžintume pinigus, tačiau dažniausiai to neprireikia.“

Bryan: „Stengiamės vadovautis auksine taisykle: priimti svečius taip, kaip patys norėtume būti priimti svečiuose. Svečių priėmimas mums yra tarsi meninės ir kūrybinės išraiškos forma. Kurdami šias erdves į jas sudėjome visą savo širdį, o dabar tai perduodame visam pasauliui. Svečių dėkingumas mums reiškia labai daug.“

Catherine: „5 žvaigždučių atsiliepimai tik patvirtina, kad stengiamės ne veltui. Atlikdami remontą pirmiausia tikimės, kad žmonės įvertins mūsų dedamas pastangas. Mano nuomone, jei galvoti tik apie pelną, tuomet labai lengva nuspręsti nedėti pastangų kuriant jaukumą.“

Bryan: „Svečių priėmimo veikla nėra lengva. Tai reikalauja daug pastangų.”

Catherine: „Tačiau mums tai buvo ir naudinga, ir pakeitė gyvenimą. Tai padėjo mums atrasti aistrą interjero dizainui ir svečių priėmimui. Tai suteikė mums galimybę pradėti verslą ir nuolatos augti. Manau, kad jei ne Airbnb, mums būtų buvę daug sunkiau blaškytis po smulkaus verslo pasaulį ir pradėti savo veiklą. Tai padėjo mums atrasti savo nišą, nes mums tikrai patinka renovuoti erdves, kuriomis galėtų mėgautis kiti žmonės.“

Bryan: „Mes sugebėjome išlaisvinti savo verslumo dvasią ir kūrybiškumą. Idealiausia situacija yra tuomet, kai gali užsiimti savo mėgstama veikla ir iš to jausti malonumą.“

Catherine: „Tikimės, kad šie patarimai padės sulaukti dar daugiau 5 žvaigždučių įvertinimų.“

Sėkmės!
Catherine, Bryan ir Bianca

Akcentai

  • Sudarykite teisingą įspūdį svečiams dar prieš jiems užsisakant

  • Greitai ir aiškiai atsakykite į svečių klausimus

  • Užtikrinkite, kad jūsų erdvėje būtų švaru, jauku ir tvarkinga

  • Naudokite vietinius akcentus ir produktus: nuo meno kūrinių iki kosmetikos produktų

  • Sukurkite svečiams tokią erdvę, kurioje norėtumėte apsistoti patys

  • Sužinokite daugiau mūsų išsamiame vadove, kaip pakelti savo svečių priėmimo lygį
Airbnb
2021 m. geg. 26 d.
Ar informacija buvo naudinga?