Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Bendruomenės politika

Luxe pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politika

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

Šios taisyklės taikomos tik Luxe užsakymams, pateiktiems iki 2023 m. lapkričio 2 d. 2023 m. lapkričio 2 d. arba vėliau pateiktiems užsakymams taikoma mūsų pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politika.

Įsigaliojimo data: 2022 m. balandžio 29 d.

Šioje Luxe pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politikoje paaiškinama, kaip padėsime iš naujo užsakyti užsakymą ir kaip tvarkysime pinigų grąžinimą už Luxe užsakymus, kai šeimininkas atšaukia užsakymą arba kitą kelionės problemą trikdo viešnagę. Ši politika taikoma kartu su Airbnb Luxe svečių užsakymo sutartimi.

Kas nutiks, jei šeimininkas atšauks užsakymą prieš atvykimą

Jei šeimininkas atšauks užsakymą prieš atvykimą, padėsime svečiui rasti ir užsisakyti panašų būstą, kiek tik galėsime. Jei nepavyks rasti panašių būstų arba jei svečias nuspręs neužsakyti naujo užsakymo, svečiui bus grąžinta visa sumokėta suma.

Kas nutiks, jei kita su kelione susijusi problema sutrikdys viešnagę

Apie kitas kelionių problemas mums turi būti pranešta susisiekus su pagalbos tarnyba ne vėliau kaip per 72 valandas nuo aptikimo. Jei nustatysime, kad su kelione susijusi problema sutrikdė viešnagę, priklausomai nuo aplinkybių, galime grąžinti visą arba dalį sumokėtos sumos. Taip pat galime padėti svečiui rasti panašų arba geresnį būstą. Grąžinama suma, jei tokia yra, priklauso nuo kelionės problemos rimtumo, poveikio svečiui, paveiktos viešnagės dalies ir nuo to, ar svečias palieka būstą. Jei svečias paliks būstą dėl esminės kelionės problemos ir susisieks su mumis, pasiūlysime pagalbą ieškant panašių ar geresnių būstų likusioms viešnagės naktims.

Kokios kelionės problemos yra padengtos

Terminas „kelionės problema“ nurodo šias situacijas:

  • Šeimininkas atšaukia užsakymą prieš atvykimą.
  • Šeimininkas nesuteikia galimybės naudotis būstu.
  • Apgyvendinimo vietos atvykimo metu nėra tinkamos gyventi dėl vienos iš šių priežasčių:
    • Jie nėra pakankamai švarūs ir higieniški, įskaitant patalynę ir rankšluosčius.
    • Juose yra pavojus saugumui arba sveikatai.
    • Juose yra kenkėjų.
  • Skelbime yra esminių netikslumų, pvz.:
    • Neteisingas kambarių tipas arba skaičius (pvz., miegamieji, vonios kambariai, virtuvės ar kiti kambariai).
    • Neteisinga būsto vieta.
    • Skelbime aprašytas specialus patogumas ar funkcija nėra arba ji neveikia (pvz., baseinas; sūkurinė vonia; vonios kambarys - tualetas, dušas arba vonia; virtuvė - kriauklė, viryklė, šaldytuvas ar kitas pagrindinis prietaisas; elektros, šildymo ar oro kondicionavimo sistemos).
    • Skelbime aprašytiems ypatingiems patogumams reikia papildomo mokesčio, kuris nebuvo nurodytas skelbime.

Kaip veikia pretenzijos

Kad galėtų gauti pakartotinio užsakymo arba grąžinti pinigus, užsakymą pateikęs svečias gali pateikti pretenziją susisiekęs su klientų aptarnavimo skyriumi. Pretenzijos turi būti pateiktos ne vėliau kaip per 72 valandas nuo kelionės problemos aptikimo ir patvirtinamos atitinkamais įrodymais, pvz., šeimininko nuotraukomis arba sąlygų patvirtinimu. Įvertindami turimus įrodymus nustatysime, ar kilo kelionės problema.

Kaip šios taisyklės veikia šeimininkus

Šeimininkui atšaukus viešnagę, šeimininkas turės grąžinti visus su viešnage susijusius mokėjimus. Jei dėl šeimininko atšaukimo ar kitos kelionės problemos patiriame išlaidų, padedame svečiui rasti ar užsisakyti panašų ar geresnį būstą, turėsime teisę susigrąžinti tokias išlaidas iš šeimininko pagal mūsų sąlygas, taisykles ir visas sutartis su šeimininkais.

Daugeliu atvejų pasistengsime patvirtinti svečio pretenziją šeimininkui. Šeimininkai taip pat gali užginčyti kelionės problemą susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi.

Kiti dalykai, kuriuos reikia žinoti

Šios taisyklės taikomos visiems Luxe užsakymams, pateiktiems iki 2023 m. lapkričio 2 d. Luxe užsakymus rezervuoja Airbnb platformoje, o juos valdo Luxury Retreats. Atkreipkite dėmesį, kad Airbnb pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politika ir Airbnb didelių trikdžių įvykių politika netaikoma Luxe užsakymams, pateiktiems iki 2023 m. lapkričio 2 d. Kai taikoma ši politika, ji taip pat kontroliuoja ir yra viršesnė už užsakymo atšaukimo taisykles.

Prieš pateikdamas pretenziją, svečias turi pranešti Airbnb klientų aptarnavimo centrui arba būsto valdytojui, kad pabandytų tiesiogiai išspręsti kelionės problemą. Galime sumažinti bet kokios pinigų grąžinimo sumos dydį arba pakoreguoti bet kokią pagalbą iš naujo užsakant pagal šią politiką, kad atspindėtume bet kokį pinigų grąžinimą ar kitą pagalbą, kurią tiesiogiai suteikė šeimininkas. Teikdami pagalbą pakartotinio užsakymo metu galime, bet neprivalome mokėti už naujus būstus, juos apmokėti ar prisidėti prie jų. Taip pat galime suteikti svečiams galimybę taikyti atšaukto užsakymo vertę naujoms apgyvendinimo vietoms arba gauti nuolaidą kelionei, o ne susigrąžinti pinigus.

Jei svečias įrodo, kad laiku pranešti apie kelionės problemą nebuvo įmanoma, galime leisti pavėluotai pranešti apie kelionės problemą pagal šią politiką. Ši politika netaikoma kelionių problemoms, kurias sukelia svečias, bendrakeleiviai, jų pakviestieji ar augintiniai. Pateikus apgaulingą pretenziją, pažeidžiamos mūsų Paslaugų teikimo sąlygos, todėl paskyra gali būti nutraukta.

Mūsų sprendimai pagal šią politiką yra privalomi, tačiau neturi įtakos kitoms sutartinėms ar įstatyminėms teisėms, kurios gali būti prieinamos. Visos teisės, kurias svečiams ar šeimininkams gali tekti inicijuoti teisinius veiksmus, lieka nepakitusios. Šis polisas nėra draudimas ir jokia priemoka nebuvo sumokėta nei svečias, nei šeimininkas. Visos teisės ir pareigos pagal šias taisykles yra asmeninės užsakančiam svečiui ir užsakymo šeimininkui ir negali būti perduotos ar priskirtos. Visi šios politikos pakeitimai bus atlikti vadovaujantis mūsų paslaugų teikimo sąlygomis. Šios taisyklės taikomos Luxe užsakymams, tačiau netaikomos viešnagėms ar potyrių užsakymams.

Jei turite klausimų apie Luxe pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politiką, susisiekite su pagalbos tarnyba.

Ar šis straipsnis naudingas?

Susiję straipsniai

  • Instrukcijos • Svečias

    Airbnb nuotykių atšaukimas

    Atgauti visą sumą už bet kokį nuotykį galite atšaukę užsakymą likus ne mažiau kaip 30 d. iki numatytos nuotykio pradžios arba per 24 val. nuo jo įsigijimo.
  • Instrukcijos • Šeimininkas

    Būtiniausi patogumai svečiams

    Pagrindiniai patogumai yra būtiniausi dalykai, kurių svečias tikisi, kad viešnagė būtų patogi, įskaitant tualetinį popierių, muilą, rankšluosčius, pagalves ir patalynę.
  • Instrukcijos • Svečias

    Jei viešnagės metu kiltų nesklandumų ar problemų

    Jei viešnagės metu įvyktų kas nors netikėto, pirmiausia parašykite žinutę šeimininkui ir aptarkite galimą sprendimą. Greičiausiai šeimininkas galės padėti išspręsti problemą. Jei šeimininkas negali padėti arba norite prašyti grąžinti pinigus, esame pasiruošę jums padėti.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite