Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Instrukcijos

Pinigų prašymas arba siuntimas Problemų sprendimo centre

A Host sending their guest a partial refund for a missing amenity, a guest sending their Host a payment for breaking a coffee mug, and much more—the Resolution Center makes it easy to handle money-related requests for an Airbnb stay or Experience.

Kaip prašyti pinigų iš šeimininko arba svečio Problemų sprendimo centre

  1. Eikite į Problemų sprendimo centrą ir spustelėkite Prašyti pinigų.
  2. Pasirinkite užsakymą ir spustelėkite Pasirinkti.
  3. Skiltyje Kam skirtas šis prašymas? pasirinkite priežastį, kuri geriausiai apibūdina pinigų prašymo priežastį
  4. Įveskite prašomą sumą
  5. Įkelkite priedus (neprivaloma) ir pridėkite pastabą.
  6. Palieskite Toliau, o tada – Prašyti.

Kaip siųsti pinigus šeimininkui arba svečiui Problemų sprendimo centre

  1. Eikite į Problemų sprendimo centrą ir spustelėkite Siųsti pinigų.
  2. Pasirinkite užsakymą ir spustelėkite Pasirinkti.
  3. Skiltyje Kam skirtas šis mokėjimas? pasirinkite priežastį, kuri geriausiai apibūdina pinigų siuntimo priežastį.
  4. Įveskite mokėjimo sumą ir pridėkite pastabą.
  5. Spustelėkite Toliau.
  6. Pasirinkite mokėjimo būdą ir spustelėkite Patvirtinti ir mokėti.

If the reservation checkout date was more than 60 days ago

You can only submit a new Resolution Center request up to 60 days after a reservation's checkout date.

You can respond to an existing Resolution Center request—like choosing to pay the full amount, paying a different amount, or declining the request—more than 60 days after checkout, as long as the request was submitted within the 60 days after checkout.

If the reservation hasn’t yet started

Hosts can use the Resolution Center to send money to a guest before their confirmed reservation’s check-in, as long as it’s a partial refund. Guests can send money to a Host before check-in, but they can’t request money from a Host until their reservation has started.

If a guest cancels their reservation before check-in and their Host has agreed to a full refund, either the guest or Host can initiate it:

  • The guest can request a full refund from the Host in the Resolution Center
  • The Host can contact Airbnb to have our Community Support team refund the guest in full

If the reservation check-in has passed

Hosts and guests can both use the Resolution Center to send or request money from one another after check-in.

If a guest cancels their reservation and it’s past check-in, their Host can send a full refund to the guest in the Resolution Center.

If the reservation is a hotel stay

The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, guests of hotel stays and their Hosts will need to resolve any money-related requests directly.

Ar šis straipsnis padėjo?

Susiję straipsniai

Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite