Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Instrukcijos
Šeimininkas

Pašalinkite susietą išmaniąją spyną

You can disconnect your smart lock from Airbnb at any time. If you’re having trouble setting up or managing your lock, learn about what to do before connecting your smart lock to Airbnb.

What happens when you disconnect your smart lock

Removing the connection means that any door codes that were shared with your guests will stop working right away, and your guests for any new reservations won’t receive door codes automatically. Make sure you update your listing’s check-in method, and let your guests know how they can access your place.

Disconnecting your smart lock from Airbnb won’t impact any personal codes you have on your smart lock app—any codes you’ve added to your smart lock will never be modified or removed.

After disconnecting, we won’t send you notifications related to the lock—this includes when the guest checks in for the first time and when your lock changes to a status that may require you to take action.

Atjunkite išmaniąją spyną nuo Airbnb.

  1. Eikite į skiltį Skelbimai ir pasirinkite norimą skelbimą.
  2. Spustelėkite Atvykimo vadovas ir pasirinkite Atvykimo būdas.
  3. Spustelėkite tris taškus , o tada pasirinkite Pašalinti spynos sąsają.
  4. Spustelėkite Tęsti.

Būtinai atnaujinkite skelbime nurodytą atvykimo būdą ir praneškite svečiams, kaip jie gali patekti į jūsų būstą.

Connecting your smart lock to Airbnb is only available to certain Hosts with listings in the US or Canada. Find out more about which Hosts are eligible to connect a smart lock to Airbnb.

Ar šis straipsnis padėjo?

Susiję straipsniai

Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite