Kodėl mano programinėje įrangoje trūksta užsakymo?
Airbnb sends reservations directly to your software. Normally this happens instantly, but sometimes this can take a few hours. If a reservation is still missing from your software for longer than that, you should confirm if the listing was connected to your software at the time of booking.
To confirm a listing connection, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser of your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Review the Sync Status column
- The listing should display Connected
If your listing isn’t connected, follow these directions to connect the listing.
If your listing seems to be connected, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the missing reservation so they can help you confirm if your listing was connected to your software at the time of the booking. If necessary, they’ll contact Airbnb's Technical Support team for further investigation.
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Kaip sujungti ir skelbti susietus skelbimus?
Skelbimų sujungimas užtikrina, kad nesukursite dublikatų ir išsaugosite esamą turinį bei atsiliepimus. - Šeimininkas
Kaip pakeisti sinchronizavimo nustatymus susietuose skelbimuose?
Tvarkykite skelbimo informaciją tiesiogiai Airbnb platformoje pakeisdami sinchronizavimo nustatymus. - Šeimininkas
Skelbimų tvarkymas naudojant su API susietą programinę įrangą
Jei komandą subūrusio asmens paskyroje Airbnb skelbimai tvarkomi naudojant prie API prijungtą programinę įrangą, programinę įrangą galima na…