Instrukcijos
•
Šeimininkas
Atsakyti į pasiteiravimą
Atsakyti į pasiteiravimą
An inquiry is a message from a guest looking for more information about certain dates they have in mind before they send a trip request. It means they’re this close to saying yes—so, help them out!
Respond within 24 hours
Be sure to respond to all messages—especially inquiries and trip requests—within 24 hours. A quick response is one of the best ways to lock in a reservation and maintain a good response rate, which helps your listing appear higher in search results.
Speed things up
Every inquiry is an opportunity to impress. Responding with the right incentive can get help you fill your place sooner.
- Invite them to book: This is the fastest way to clinch a reservation after an inquiry—all the guest has to do is confirm your invitation
- Send a special offer: Depending on what they’re asking, try suggesting a different price, date, or listing that might work better
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Išankstinis svečių patvirtinimas
Išankstinį patvirtinimą turėtumėte siųsti tik tuo atveju, jei esate pasiruošę patvirtinti užsakymą. Jei svečias užsako per 24 valandas, užsa… - Svečias
Ką reiškia, jei šeimininkas iš anksto patvirtina mano prašymą rezervuoti?
Jei šeimininkas jus iš anksto patvirtins, užklaustomis dienomis galėsite automatiškai užsakyti, nelaukdami iš jo atsakymo. - Šeimininkas
Kodėl šeimininkų prašoma atsakyti per 24 valandas?
Greitieji atsakymai į prašymus užsakyti, užsakymo užklausas ir kitas žinutes didina pasitikėjimą mūsų bendruomene.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite