Instrukcijos
•
Šeimininkas
Išankstinis svečių patvirtinimas
Išankstinis svečių patvirtinimas
Guests have contacted you about your place, and that’s good! Encourage them to book by sending a pre-approval. They’ll have 24 hours to confirm their reservation. Once they do, you’re both set.
Jei norite iš anksto patvirtinti svečią:
Kaip iš anksto patvirtinti užsakymą naudojantis kompiuteriu
- Spustelėkite Žinutės ir atidarykite svečio žinutę.
- Palieskite užsakymą.
- Palieskite Iš anksto patvirtinti.
Kaip iš anksto patvirtinti užsakymą Airbnb programėlėje
- Palieskite skiltį Profilis, o tada – Perjungti į svečių priėmimą
- Palieskite Žinutės ir atidarykite svečio žinutę.
- Palieskite Išsami informacija.
- Palieskite Iš anksto patvirtinti.
Kaip iš anksto patvirtinti užsakymą Airbnb programėlėje
- Palieskite skiltį Profilis, o tada – Perjungti į svečių priėmimą
- Palieskite Žinutės ir atidarykite svečio žinutę.
- Palieskite Išsami informacija.
- Palieskite Iš anksto patvirtinti.
Kaip iš anksto patvirtinti užsakymą naudojantis naršykle mobiliajame įrenginyje
- Palieskite Žinutės ir atidarykite svečio žinutę.
- Palieskite užsakymą
- Palieskite Iš anksto patvirtinti.
If a guest hasn’t accepted a pre-approval or your situation has changed, follow the steps above and select Withdraw pre-approval.
Things to know
- Your listing’s calendar is still marked as available when you pre-approve a guest.
- You can offer multiple guests a pre-approval for the same dates, just let each guest know that there are other people interested in booking. Once the space is filled, other guests will be automatically notified.
- Once a pre-approval expires, the guest will need to send another request to book. This will be for the same price as the original pre-approval. If you want to change the price, you need to retract your original pre-approval.
- Pre-approvals do not override your reservation requirements.
- Pre-approvals can only be sent for the date range of the guest's inquiry.
- Pre-approval and special offer reservations won't apply for promotions.
Unblock your calendar
If you don't see the option to pre-approve a guest, it means that your calendar is blocked for some or all of the guest’s reservation dates. Try editing your calendar to show your listing is available. Please note: Airbnb can block your calendar if you haven’t provided all the information required for your account.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Atšaukti išankstinį svečio patvirtinimą
Už išankstinio patvirtinimo atšaukimą nėra jokių pasekmių, jei svečias dar neužsisakė jūsų būsto. - Svečias
Ką reiškia, jei šeimininkas iš anksto patvirtina mano prašymą rezervuoti?
Jei šeimininkas jus iš anksto patvirtins, užklaustomis dienomis galėsite automatiškai užsakyti, nelaukdami iš jo atsakymo. - Šeimininkas
Atsakyti į pasiteiravimą
Atsakykite per 24 valandas. Pasiteiravimą siunčiantys svečiai paprastai pageidauja gauti daugiau informacijos prieš išsiųsdami prašymą rezer…
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite