Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Instrukcijos

Šeimininko ir svečio atsiliepimai apie viešnages

Atsiliepimai yra labai svarbūs siekiant didinti pasitikėjimą Airbnb platformoje – tai naudinga priemonė šeimininkams ir svečiams pasidalyti savo nuomone ir padeda mūsų bendruomenei priimti pagrįstus sprendimus bei suprasti, ko tikėtis. Tikime, kad sąžiningų atsiliepimų sistema padeda perteikti tikslią bendruomenės nuomonę, todėl turime nemažai apsaugos priemonių, padedančių užtikrinti sistemos patikimumą.

Mėgstami svečių ir išskirtiniai būstai

Kad būstas galėtų būti pažymėtas kaip mėgstamas svečių ar kaip vienas geriausių bei būtų reitinguojamas, jis turi būti neseniai gavęs bent 5 atsiliepimus. Daugiau informacijos rasite skiltyje Mėgstami svečių ir išskirtiniai būstai.

Kada galima palikti atsiliepimą apie viešnagę

Šeimininkai ir svečiai gali palikti atsiliepimus tik apie tuos būstus, kuriuos užsakė ir apmokėjo per Airbnb.

Kada galima pateikti atsiliepimus ir kada jie paskelbiami

Šeimininkai ir svečiai atsiliepimą gali pateikti per 14 dienų nuo išvykimo. Svečiai ir šeimininkai taip pat gali pateikti atsiliepimą apie tam tikrus užsakymus, kurie buvo atšaukti atvykimo dieną arba iškart po jos (siūlomo būsto laiko juostoje – 00.00 val.).

Atsiliepimai skelbiami po to, kai abi šalys pateikia savo atsiliepimus, arba praėjus 14 dienų laikotarpiui – priklausomai nuo to, kas įvyks pirmiau.

Jei šeimininkas atšaukia užsakymą iki atvykimo dienos, nei šeimininkas, nei svečias negalės palikti atsiliepimo apie viešnagę.

Kaip palikti atsiliepimą

Po viešnagės Airbnb atsiųs el. laišką su prašymu palikti atsiliepimą apie pastarąjį šeimininką ar svečią. Atsiliepimą taip pat galite parašyti tiesiogiai Airbnb platformoje.

  • Jei esate svečias, eikite į Kelionių puslapį arba į savo Airbnb pašto dėžutę.
  • Jei esate šeimininkas, eikite į kortelės Šiandien skiltį Užsakymai arba į savo Airbnb Žinutes.

Pastaba. Ši informacija bus pagrįsta vieša informacija, prieinama atsiliepimą pateikusio asmens profilyje, arba kita informacija, kurią atsiliepimą pateikęs asmuo nurodė užsiregistruodamas Airbnb platformoje arba patvirtindamas užsakymą. Jei norite paslėpti savo duomenis, susisiekite su mumis.

Kur rasti atsiliepimus

Kai prisijungsite prie savo Airbnb paskyros, savo viešame profilyje galėsite rasti ir savo, ir apie jus parašytus atsiliepimus.

Jei užsakyme nurodyti keli patvirtinti svečiai, šeimininko atsiliepimas bus rodomas visų patvirtintų svečių profiliuose.

Ar atsiliepimai yra peržiūrimi?

Airbnb neperžiūri atsiliepimų prieš jų paskelbimą. Tačiau atsiliepimai gali būti pašalinti, jei nėra susiję su tikru užsakymu ar pažeidžia mūsų Atsiliepimų taisykles.

Mes taip pat turime įdiegę aptikimo sistemą, kuri aktyviai ieško požymių, kad atsiliepimas gali būti nesusijęs su tikra viešnage. Jei mūsų sistema nustato, kad atsiliepimas gali būti išgalvotas (nesusijęs su tikra viešnage per Airbnb platformą arba susijęs su viešnage, kuri buvo užsakyta tik siekiant pagerinti asmens įvertinimą), jis bus pašalintas.

Atsiliepimo pašalinimas

Apie jus arba jūsų būstą palikto atsiliepimo patys pašalinti negalite, tačiau galite mums apie jį pranešti, jei manote, kad jis pažeidžia mūsų Atsiliepimų taisykles. Manome, jog kiekviena šalis turi teisę prašyti, kad susidariusią situaciją išnagrinėtų atskiri atstovai, tačiau Airbnb užklausą nagrinės ne daugiau kaip du kartus. Atsiliepimai bus pašalinti, jei jie pažeidžia mūsų Atsiliepimų taisykles, o apie pašalinimą bus informuotas ir svečias, ir šeimininkas. 

Šios taisyklės sukurtos tam, kad būtų apsaugotas mūsų atsiliepimų sistemos patikimumas ir sudaryta galimybė pašalinti melagingus, neaktualius ar tikrovę iškraipančius atsiliepimus, tačiau svečiai tebeturėtų galimybę pasidalyti savo asmenine nuomone apie viešnagę su kitais bendruomenės nariais.

Galite pašalinti savo paskelbtą atsiliepimą, jei jis nebeatspindi jūsų, kaip svečio ar šeimininko, patirties.

Kaip redaguoti atsiliepimą

Kad atsiliepimai būtų sąžiningi ir nešališki, ribojame šeimininkų ir svečių galimybę juos redaguoti.

  • Jei atsiliepimą pateiksite pirmi, tai per 14 dienų atsiliepimų teikimo laikotarpį galėsite jį redaguoti bet kada, tačiau tik iki tol, kol bus gautas atsiliepimas apie jus.
  • Kai sistemoje gaunami abu atsiliepimai arba pasibaigia 14 dienų atsiliepimų teikimo laikotarpis, abu atsiliepimai paskelbiami automatiškai ir jų keisti nebegalima.
  • Svečio ir šeimininko atsiliepimai yra paskelbiami tuo pačiu metu ir po paskelbimo negali būti redaguojami (tam, kad atsiliepimą gavęs asmuo, reaguodamas į jūsų atsiliepimą, nepakeistų savojo).
  • Negalite prašyti pakeisti apie jus parašytą atsiliepimą, išskyrus vieną atvejį: galitesusisiekti su mumis tam, kad pakeistumėte jame naudojamą jus apibūdinantį įvardį.

Kaip atsakyti į atsiliepimą

Laikydamiesi mūsų Atsiliepimų taisyklių, galite viešai atsakyti į paliktą atsiliepimą apie jūsų būstą.

Atsiliepimų rodymas, paieška ir rikiavimas

Pagal numatytuosius nustatymus atsiliepimai rodomi chronologine tvarka, pirmiausiai rodant naujausią atsiliepimą. Naudotojai taip pat gali ieškoti atsiliepimų pagal raktinius žodžius (pvz., švara, interneto greitis, vieta ir kt.) ir rikiuoti atsiliepimus pagal naujumą, aukščiausią arba žemiausią įvertinimą.

Įvertinimai prie atsiliepimų

Prie kiekvieno atsiliepimo rasite bendrą svečių parinktą įvertinimą žvaigždutėmis nuo 1 iki 5. Bendro įvertinimo skiltyje bus rodomas santykinis įvertinimų žvaigždutėmis pasiskirstymas. Taip pat rodomas vidutinis kiekvienos iš šių subkategorijų įvertinimas: švara, tikslumas, atvykimas, bendravimas, vieta ir vertė.

Informacija apie atsiliepimą palikusį asmenį ir kelionę

Tam, kad padėtume jums daugiau sužinoti apie būste anksčiau apsistojusius svečius ir pagal šią informaciją įvertinti, ar būstas atitinka jūsų poreikius, apie atsiliepimą parašiusį asmenį pateikiama šiek tiek informacijos, pavyzdžiui:

  • iš kokio miesto, šalies, žemyno ar regiono svečias kilęs;
  • viešnagės data (pavyzdžiui, „2024 m. birželis“, „prieš 3 savaites“, „šiandien“ ir pan.);
  • kelionės tipas (pavyzdžiui, viešėjo su vaikais, grupe ar augintiniais);
  • viešnagės trukmė (pavyzdžiui, viešėjo vieną naktį, kelias naktis, apie savaitę arba ilgiau nei savaitę).

Pastaba. Ši informacija grindžiama vieša informacija, prieinama atsiliepimą pateikusio asmens profilyje, arba kita informacija, kurią atsiliepimą pateikęs asmuo nurodė užsiregistruodamas Airbnb platformoje arba patvirtindamas užsakymą. Jei norite paslėpti savo duomenis, susisiekite su mumis.

Kaip pakeisti atsiliepimų rikiavimo tvarką 

  1. Spustelėkite jus dominantį skelbimą.
  2. Spustelėkite Atsiliepimai.
  3. Spustelėkite, jei norite surikiuoti rezultatus taip, kad viršuje būtų rodomi NaujausiGeriausiai įvertinti arba Blogiausiai įvertinti.
Ar šis straipsnis padėjo?

Susiję straipsniai

  • Svečias

    Kaip parašyti naudingą atsiliepimą

    Norite pasidalinti įspūdžiais apie neseniai viešėjusius svečius ar vykusią kelionę? Puiku. Peržiūrėkite patarimus, kaip parašyti kitiems sve…
  • Svečias

    Jūsų palikto atsiliepimo redagavimas

    Savo parengtą atsiliepimą galite redaguoti, kol jūsų atsiliepimas dar nėra paskelbtas.
  • Kaip veikia atsiliepimai

    Atsiliepimai yra puikus būdas šeimininkams ir svečiams pasidalyti savo nuomone. Čia pateiksime informacijos apie atsiliepimų subtilybes.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite