Jūsų užsakymo būsena leidžia žinoti, kaip viskas vyksta.
Svečias atvyks per 24 valandas.
Svečias atvyks netrukus, bet ne per 24 valandas.
Svečias atvyks per nurodytą dienų skaičių. Dabar tinkamas metas atsispausdinti užsakymo informaciją ir koordinuoti atvykimą, jei to dar nepadarėte.
Šeimininkas reikalauja, kad svečias patvirtintų savo tapatybę prieš priimdamas kelionės užklausą. Jie turi tai padaryti per 12 valandų; kitaip prašymas nustos galioti.
Svečias išvyko ir turi 14 dienų parašyti atsiliepimą apie savo viešnagę.
Prašymas dėl kelionės buvo priimtas, bet svečio mokėjimas nebuvo atliktas. Užsakymas negali būti patvirtintas, kol mokėjimas nebus atliktas, todėl jie turi per 24 valandas atnaujinti mokėjimo informaciją. Priešingu atveju užsakymas bus atšauktas, o svečias nebus apmokestintas.
Sužinokite daugiau apie užsakymus, kurie laukia apmokėjimo.
Užsakymas buvo atšauktas, tikriausiai dėl to, kad:
Šeimininkas, svečias arba Airbnb atšaukė patvirtintą užsakymą. Kartais Airbnb gali atšaukti užsakymą šeimininko arba svečio vardu.
Svečias išvyks per 24 valandas.
Šeimininkas arba svečias inicijavo kelionės pakeitimą.
Kelionės užklausą šeimininkas priėmė arba automatiškai, naudodamasis Greituoju būdu. Airbnb surinko mokėjimą.
Svečias šiuo metu keliauja. Puiku!
Svečias nepriėmė iš anksto patvirtinto kvietimo užsisakyti per 24 valandas nuo jo gavimo iš šeimininko. Jie vis dar gali užsisakyti būstą, bet turės išsiųsti naują kelionės užklausą.
Šeimininkas pakvietė svečią rezervuoti nurodytas datas su automatiniu patvirtinimu. Svečias gali priimti per 24 valandas pasirinkdamas Užsakyti dabar.
Pageidaujamos datos nebeprieinamos. Taip gali nutikti dėl kelių priežasčių, įskaitant užsakymo persidengimą arba naujausią šeimininko kalendoriaus atnaujinimą.
Svečias gavo ypatingą pasiūlymą iš šeimininko, bet nepriėmė jo per 24 valandų laikotarpį.
Svečias baigė kelionę.
Šeimininkas atmetė svečio kelionės prašymą, todėl jis nebus apmokestintas.
Šeimininkui arba svečiui prašymui priimti arba atmesti prireikė daugiau nei 24 valandų. Jei svečias vis dar domisi, jis turės išsiųsti naują užklausą. Gaukite daugiau informacijos apie atmestus arba nebegaliojančius prašymus.
Svečias atsiuntė kelionės užklausą, bet nusprendė ją atšaukti.
Kelionė baigėsi, o šeimininkas turi per 14 dienų palikti atsiliepimą apie svečią.
Šeimininkas pakvietė svečią užsisakyti nurodytas datas už kitą kainą nei nurodyta. Šeimininkai dažnai tai daro, kad pasiūlytų nuolaidą arba prie užsakymo pridėtų papildomą sumą, pvz., augintinio mokestį. Svečias turi priimti per 24 valandas pasirinkdamas Užsakyti dabar- kuriuo metu užsakymas priimamas automatiškai.
Mūsų klientų aptarnavimo komanda šeimininko arba svečio vardu pakeitė kelionės informaciją.
Šeimininkas atmetė svečio prašymą pakeisti kelionės informaciją.
Svečias paprašė pakeisti išsamią informaciją apie kelionę. Jei šeimininkas nepriims, jis turės vykti su pradiniu planu arba atšaukti.
Šeimininkas paprašė pakeisti išsamią informaciją apie savo kelionę. Jei svečias nepriims, jis turės vykti su pradiniu planu arba atšaukti.
Svečias uždavė kelionės klausimą, o šeimininkas jį atmetė, o tai reiškia, kad svečias negali išsiųsti kelionės užklausos. Taip gali nutikti dėl jų užimtumo pasikeitimo.
Svečias uždavė klausimą apie konkrečias datas, bet dar neišsiuntė kelionės užklausos. Siekdami išlaikyti savo greitų atsakymų rodiklį, raginame šeimininkus atsakyti per 24 valandas ir pakviesti svečius užsisakyti, atmesti arba išsiųsti ypatingą pasiūlymą iki pasiteiravimo galiojimo pabaigos. Jei jūsų būsenoje parašyta „Užklausa - netrukus baigs galioti“, peržiūrėkite valdymo skydelį „Šiandien“ ir sužinokite, kiek valandų turite atsakyti, kol dar nevėlu. Sužinokite daugiau apie tai, kaip susisiekti su šeimininkais.