Būsto populiarinimas socialiniuose tinkluose

Sužinokite, kaip būdami aktyvūs socialiniuose tinkluose galite gauti daugiau užsakymų.
Autorius: Airbnb (2019 m. geg. 22 d.)
8 min. skaitymo
Atnaujinta 2021 m. geg. 14 d.

Akcentai

  • Pasirinkite įsimintiną ir sumanų pavadinimą, kad sukurtumėte savo erdvės prekės ženklą

  • Įkelkite gražias, aukštos kokybės nuotraukas, kad įkvėptumėte sekėjus ir paskatintumėte užsakyti jūsų būstą

  • Kurkite partnerystes su vietos nuomonės formuotojais, kad mainais už turinį galėtumėte pasiūlyti nuolaidą

  • Pritraukite sekėjų tapdami savo regiono atstovu

  • Sužinokite daugiau mūsų išsamiame vadove, kaip pakelti svečių priėmimo lygį

Naršydami socialinės žiniasklaidos tankumynuose galite pasijusti pasimetę. Nuo ko pradėti? Kaip kuriamas puikus turinys? Ir kaip juo pritraukti daugiau užsakymų? Tom Feldman iš „Tye Haus“ Skykomiše, Vašingtone, dalijasi savo sėkmingu (ir gaivinančiai žmogišku) požiūriu į tai, kaip pritraukti sekėjų ir paversti savo namus traukos objektu.

„Mūsų svečių priėmimo istorija prasidėjo dar 2012 m., kai nusipirkome pirmąją A formos trobelę – „Tye Haus“. Mes ją suremontavome, paskelbėme Airbnb platformoje ir sukūrėme Instagram paskyrą su savo namų bei aplinkinių vietovių nuotraukomis, tarp kurių buvo mūsų žygių, vietinių atrakcijų ir šiaip mums patikusių vietų nuotraukos. Netrukus po to populiarus fotografas Alex Strohl susisiekė su mumis ir pasiteiravo apie bendradarbiavimą. Priėmėme jį dviem mėnesiams apsistoti mainais už nuotraukas, kuriomis galime pasidalyti savo sklaidos kanale. Kai pradėjome skelbti Alex nuotraukas, mūsų populiarumas išties išaugo. Tai buvo viena pirmųjų mūsų partnerysčių.

„Mes su šeima dabar valdome tris A formos trobeles, kuriose priimame nuomonės formuotojus iš viso pasaulio. Mainais už dalijimąsi jų turiniu mūsų sklaidos kanale, suteikiame jiems galimybę atrasti mūsų vietovę, patirti nuotykių ir atsipalaiduoti. Tai tapo vienu iš pagrindinių mūsų rinkodaros metodų. Užimtumo rodiklis nuo 30 % dabar pakilo iki beveik 100 %, nes užpildėme darbo dienas ir nesezoninius mėnesius. Taip pat pritraukėme beveik 115 tūkst. sekėjų. Štai patarimai, kaip populiarinti savo namus socialinės žiniasklaidos erdvėse.“

1. Pavadinkite savo erdvę

„Pirmasis veiksmas siekiant reklamuoti savo namus gali atrodyti mažas, bet jis yra labai svarbus – pavadinkite savo erdvę. Geriausia būtų rasti išskirtinį, įsimintiną ir sumanų pavadinimą. Tada galėsite sukurti savo namų prekės ženklą ir užregistruoti savo vartotojo vardą Instagram platformoje.

„Štai keletas klausimų, padėsiančių sugalvoti pavadinimą:

  • Kokį būstą turite? Tai namelis prie paplūdimio? Tai Tiudorų stiliaus namai ar loftas?
  • Ar būstas yra tam tikros tematikos? Ar jūsų interjeras atitinka tam tikrą stilių? Ar jis piratų tematikos (tokia išties egzistuoja!)?
  • Galbūt jūsų būstas yra kaip nors susijęs su jūsų vietove, miestu ar miesteliu? Ar įmanoma tai įtraukti į pavadinimą?
  • Ar jis turi kokią istorinę reikšmę? Galbūt tinkamiausiais pavadinimas gali būti prikeltas iš praeities.

„Panaršykite internete ir pažiūrėkite, kaip reklamuojami kiti būstai bei kokie pavadinimai figūruoja socialiniuose tinkluose. Mes savo pirmąją trobelę pavadinome pagal šalimais tekančią upę – Tye. Antroji pavadinimo dalis – Haus – buvo įkvėpta netoliese esančio Bavarijos tematikos miestelio Leavenworth. Tad taip gimė „Tye Haus“ pavadinimas.“

2. Pradėkite nuo gražių nuotraukų

„Kai turėsite pavadinimą ir susikursite naudotojo vardą socialiniuose tinkluose, greičiausiai norėsite pradėti veiklą pasitelkę gražias nuotraukas. Nepradėkite, kartoju, nepradėkite veiklos, jei turite tik prastos kokybės nuotraukas. Vaizdai jūsų socialinių tinklų kanaluose yra pirmasis dalykas, kurį žmonės pamatys, o juk norite, kad jie pajustų įkvėpimą atvykti! Būtent nuotraukos padės jums pritraukti svečių. Nuotraukos turėtų būti:

  • Nuoseklios: išlaikykite vienodą išvaizdą ir norimą estetiką.
  • Aukštos kokybės: įkelkite ryškias, aiškias, puikios kokybės nuotraukas bei vaizdo įrašus – venkite neryškių ar prastos kokybės nuotraukų.
  • Tikslios: jūsų pateikiamas turinys turi tiksliai atspindėti jūsų nuosavybę.

„Pasistenkite užfiksuoti tai, kas paverčia jūsų namus išskirtiniais. Ar tai yra interjeras, charakteris, o gal vieta? Raskite, kas iš tikrųjų paverčia jūsų būstą patrauklia vieta apsistoti. Atminkite, kad reklamuojate ne tik savo erdvę, bet ir tai, ką lankytojai pamatys ar patirs apsistoję jūsų rajone – apylinkes, lankytinas vietas ir siūlomus užsiėmimus. Jei nemokate daryti gerų nuotraukų, vos pradėdami veiklą apsvarstykite galimybę pasamdyti profesionalų fotografą.“

3. Raskite kūrybinių partnerių

„Kitas būdas sukurti puikų turinį sklaidos kanalui – bendradarbiauti su nuomonės formuotojais (pvz., fotografais, tinklaraštininkais ir vaizdo įrašų kūrėjais) ir mainais už turinį siūlyti nuolaidą apsistoti. Rekomenduojame pasidomėti ir susisiekti su vietiniais fotografais, tinklaraštininkais, vaizdo įrašų kūrėjais ir turinio kūrėjais jūsų vietovėje.

„Ši strategija yra viena svarbiausių pritraukiant daugiau lankytojų į mūsų puslapį. Kadangi nuomonės formuotojai dalijasi savo įrašais apie jūsų erdvę, nauji naudotojai juos pamatys ir taip atras jūsų namus.

„Kreipiantis į nuomonės formuotojus, svarbu:

  • Būkite profesionalūs. Pradėkite nuo pasiruošimo ir žinių įgijimo. Užduokite teisingus klausimus, kurie padėtų plėtoti partnerystę.
  • Kalbėkite tiesiogiai. Galite tiesiog tarti: „Sveiki, man patinka jūsų darbai. Aš dar tik pradedu veiklą per Airbnb platformą. Galbūt jus domintų kūrybiniai mainai: nemokama viešnagė už kelias nuotraukas arba tekstą?“
  • Apibūdinkite savo lūkesčius. Paruoškite abiejų šalių abipusį susitarimą, kad būtų aišku, ko kiekvienas iš jūsų tikisi ir ką gausite. Į jį turėtų būti įtraukta išsami informacija, pvz., pristatymo datos, teisės į nuotraukas, žymėjimai, nuotraukų ar vaizdo įrašų skaičius, failų tipai ir t. t.
  • Tegu tai būna naudinga visiems. Žiūrėkite į tai, kaip į bendradarbiavimą ir stenkitės užtikrinti, kad darbas būtų naudingas abiem šalims.

Kitas patarimas šia linkme – produktyviai išnaudokite laisvą laiką. Jei turite paskutinę minutę atsilaisvinusių dienų, pasinaudokite šia galimybe užsiimti rinkodara. Pakvieskite vietos nuomonės formuotoją apsistoti, kad galėtumėte skirti laiko papildomam sklaidos kanalo turiniui generuoti.

4. Pritraukite sekėjų

Kai susikursite savo įvaizdį internete ir turėsite daug puikių nuotraukų, tada bus tinkamiausias metas pasiskelbti apie save. Tai galima padaryti įvairiais būdais:

  • Būkite savo vietovės ambasadorius. Raskite susijusias bendruomenes internete ir dalyvaukite jų pokalbiuose. „Tye Haus“ atveju, mes sekame socialinių tinklų naujienas, susijusias su vietos įmonėmis ir atitinkamomis žymomis. Pvz., mes sekame netoliese esančio slidinėjimo kurorto skelbiamus įrašus ir galime atsakyti į komentatorių klausimus arba pakomentuoti patys ir pasiūlyti kitą kartą lankantis apsistoti pas mus: "Kitą kartą, kai būsite mieste, ateikite pas mus.“
  • Bendradarbiaukite su prekių ženklais, kad galėtumėte rengti konkursus ir apdovanoti sekėjus. Mes vykdome įvairius konkursus ir akcijas, kad padidintume sekėjų skaičių. Neribokite savo idėjų svarstydami, kurios partnerystės labiausiai tiktų jūsų „prekės ženklo“ populiarinimui. Bendradarbiaujame su patalynės, lovos komplektų ir stalo įrankių kompanijomis ir taip pasiekiame didesnę auditoriją. Susisiekę su kompanijų atstovais, paklausėme, ar jie norėtų tapti partneriais, nes mes galime pasikviesti nuomonės formuotojų, kurie galėtų aptarti jūsų prekes. Taip pat kartais pasiūlau nemokamą viešnagę.“ Tai yra taip pat puiki galimybė pradėti rinkti el. pašto adresus.

5. Būkite nuoširdūs

Paprastai žmonės nemėgsta savireklamuojančių asmenų, nesvarbu, per internetą ar asmeniškai, todėl svarbu bendraujant visada išlikti autentiškiems. Nerašykite to paties komentaro po kiekvienu nuomonės formuotojo įrašu vien tam, kad būtumėte pastebėti, bei nesiųskite žinučių į kiekvieną pasitaikiusią paskyrą. Išlaikyti pusiausvyrą nėra lengva, nes žmonės ima justi, kai pernelyg stengiatės ką nors parduoti. Būkite nuoširdūs bendraudami ir taip pritrauksite tinkamus žmones.

Mano asmeninė taisyklė yra nepersistengti su saitažodžiais. Nuotraukoje pažymime porą aktualių sklaidos kanalų ir į kiekvieną įrašą įtraukiame tik 5–10 saitažodžių. Kai kurie žmonės pasitelkia daugybę nuotraukų žymų ir saitažodžių, kad būtų pastebėti, bet aš teikiu pirmenybę subtilesniam, natūraliam požiūriui.

Atminkite, kad sekėjų per vieną naktį nepritrauksite – tam prireiks laiko. Raginame pasinaudoti šiais patarimais ir būti kūrybingiems – tuomet neabejotinai praplėsite savo socialinių tinklų bendruomenę ir jūsų užimtumo rodikliai tai atspindės.

Sėkmės!
Tom

Akcentai

  • Pasirinkite įsimintiną ir sumanų pavadinimą, kad sukurtumėte savo erdvės prekės ženklą

  • Įkelkite gražias, aukštos kokybės nuotraukas, kad įkvėptumėte sekėjus ir paskatintumėte užsakyti jūsų būstą

  • Kurkite partnerystes su vietos nuomonės formuotojais, kad mainais už turinį galėtumėte pasiūlyti nuolaidą

  • Pritraukite sekėjų tapdami savo regiono atstovu

  • Sužinokite daugiau mūsų išsamiame vadove, kaip pakelti svečių priėmimo lygį
Airbnb
2019 m. geg. 22 d.
Ar informacija buvo naudinga?