Patarimai, kaip išvengti galimų atšaukimų
Kai užsakymas yra patvirtinamas, svečiai nesitiki, kad jis pasikeis. Šeimininkų atšaukti užsakymai gali sutrikdyti jų kelionių planus, sumažinti pasitikėjimą mūsų bendruomene, o jums gali tekti mokėti mokesčius arba susidurti su kitomis pasekmėmis.
Keli patarimai, padėsiantys išvengti užsakymų atšaukimo dėl priežasčių, kurių buvo galima išvengti.
Nepamirškite atnaujinti kalendoriaus
Leiskite svečiams žinoti, kada jie gali apsistoti jūsų namuose.
- Atlaisvinkite datas nuo trijų mėnesių iki dvejų metų į priekį.
- Blokuokite datas, kai negalite priimti svečių.
- Reguliariai tikrinkite savo kalendorių, kad įsitikintumėte, jog jis atitinka jūsų užimtumą.
Atnaujinti užimtumą kalendoriuje ypač svarbu, jei naudojate Greitąjį užsakymą. Greitasis užsakymas leidžia svečiams rezervuoti visas jūsų laisvas datas nelaukiant, kol peržiūrėsite jų užklausą.
Patvirtinus svečio užsakymą, kalendoriuje tos datos automatiškai užblokuojamos. Turite rankiniu būdu užblokuoti visas datas, kai negalite priimti užsakymų dėl kitų priežasčių.
Gavus užsakymą tomis dienomis, kuriomis negalite priimti svečių, jums gali tekti sumokėti atšaukimo mokestį arba susidurti su kitomis atšaukimo pasekmėmis.
Pakoreguokite kalendoriaus nustatymus
Jūsų nustatymai yra suskirstyti į dvi korteles: Kainos ir Laisvos datos. Šie įrankiai gali padėti sulaukti norimų užsakymų norimu metu. Pavyzdžiui, galite atlikti toliau nurodytus veiksmus.
- Pasirinkti savo kainodaros strategiją. Savo kainą nustatote tik jūs ir tik jūs bet kada galite ją keisti. Naudodami kainodaros įrankius galite palyginti netoliese esančių panašių būstų kainas, siūlyti nuolaidas ilgesnėms viešnagėms ir nustatyti specialias kainas konkrečiomis dienomis, pvz., švenčių dienomis bei savaitgaliais. Taip pat galite įjungti išmaniąją kainodarą, kad kaina būtų automatiškai koreguojama pagal vietinę paklausą.
- Nustatyti užsakymo nustatymus. Pasitelkite galimų užsakyti datų laikotarpį, kad nustatytumėte, prieš kiek laiko (nuo 3 iki 24 mėnesių) svečiai gali užsisakyti jūsų būstą. Kitos galimos parinktys: minimalaus ir maksimalaus vienos viešnagės naktų skaičiaus nustatymas, išankstinio (iki septynių dienų) pranešimo apie užsakymą reikalavimas ir vienos ar dviejų naktų tarp užsakymų blokavimas siekiant pasiruošti kitam užsakymui.
- Susieti kalendorius. Sinchronizuokite asmeninius ir kitus svečių priėmimo kalendorius (jei skelbiate savo būstą kitose svetainėse) su Airbnb kalendoriumi. Tai gali padėti atlikti reikiamas užduotis priimant svečius ir išvengti užsakymų dubliavimosi.
Žinokite savo, kaip šeimininko, pareigas
Suprantame, kad jums gali prireikti atšaukti užsakymą dėl nuo jūsų nepriklausančių priežasčių, pvz., skubaus remonto. Jei turite atšaukti, būtinai atlikite toliau nurodytus veiksmus.
- Peržiūrėkite mūsų taisykles. Mūsų šeimininkų atšaukimo taisyklėse išaiškinami mokesčiai bei kitos atšaukimo pasekmės ir tai, kada jie nėra taikomi. Jei nesate tikri, ar jūsų situacija atitinka reikalavimus, prieš atšaukdami susisiekite su Airbnb klientų aptarnavimo centru. Atšaukti negalite dėl priežasčių, pažeidžiančių Airbnb Nediskriminavimo politiką arba Prieinamumo politiką.
- Pakankamai anksti perspėkite savo svečius. Jei negalite įvykdyti užsakymo (nepaisant to priežasties), tikimasi, kad jį atšauksite laiku. Negalite prašyti, kad užsakymus atšauktų patys svečiai.
- Laikykitės vietos taisyklių ir nurodymų. Perskaitykite mūsų straipsnius apie atsakingą svečių priėmimą, kad geriau suprastumėte įstatymus, mokesčius, geriausią praktiką ir kitus svečių priėmimo jūsų regione aspektus.
Kai šeimininkai atšaukia užsakymą, mes bendradarbiaujame su svečiais, kad padėtume jiems rasti kitą vietą apsistoti.