Naršykite toliau, kad pasiektumėte siūlomus rezultatus

    Lengvesnis atsakomųjų atsiliepimų ginčijimo būdas

    Prašykite pašalinti kerštingą atsiliepimą, nesvarbu, prieš kiek laiko jis buvo paskelbtas.
    Autorius: Airbnb (2022 m. lapkr. 16 d.)
    2 min. skaitymo
    Atnaujinta 2022 m. lapkr. 16 d.

    Šeimininkai mums pranešė, kad prieš priimdami prašymą rezervuoti nori sužinoti svečio Airbnb istoriją, ir yra susirūpinę dėl galimų atsakomųjų neigiamų atsiliepimų. Atnaujiname atsiliepimų sistemą, kad galėtumėte sužinoti kitų šeimininkų atsiliepimus apie svečius ir užginčyti bet kokius atsakomuosius atsiliepimus.

    Išsamesni atsiliepimai

    Pridedame galimybę šeimininkams palikti daugiau informacijos savo atsiliepimuose apie svečius. Juos skaitydami sužinosite ne tik bendrą svečio įvertinimą, bet ir tai, kaip kiti šeimininkai įvertino jo švarą, bendravimą ir namų taisyklių laikymąsi. Jūsų atsiliepimai taip pat padės užtikrinti pagrindinių taisyklių laikymąsi ir leis jums pranešti apie visus svečius, kurie jų nesilaiko.

    Tas pats procesas taikomas atsiliepimams, kuriuos svečiai palieka jums. Svečiai vis dar tebegalės pasirinkti nuo vienos iki penkių žvaigždučių bendram viešnagės įvertinimui. Dabar jie taip pat galės pridėti įvertinimą žvaigždutėmis, nurodydami, kas pavyko ar galėjo būti geriau keliose kategorijose.

    Pavyzdžiui, jei jūsų būstas yra itin švarus, svečias gali pasirinkti penkių žvaigždučių įvertinimą ir „tviskantį švarų vonios kambarį“. Įvertinimai žvaigždutėmis ir atsiliepimai konkrečiose kategorijose neturės įtakos Superšeimininko statusui, kuris vis dar priklauso tik nuo jūsų bendro įvertinimo žvaigždutėmis.

    Geresnė apsauga nuo atsakomųjų negatyvių atsiliepimų

    Turėtumėte jaustis patogiai priimdami svečius ir nesijaudinti dėl galimų atsakomųjų atsiliepimų.

    Galite prašyti pašalinti bet kokį neigiamą atsakomąjį atsiliepimą, nesvarbu, prieš kiek laiko jis buvo paskelbtas. Galėsite žymėti atsiliepimus, gautus iš svečių, kurie:

    • rimtai pažeidė taisykles, pvz., sugadino jūsų turtą arba apsistojo ilgesnį nei rezervuotą laiką;
    • pažeidė jūsų namų taisykles, pvz., jūsų namuose organizavo neleistiną vakarėlį arba renginį.

    Tarkime, kad svečias jūsų namuose rūko, o tai prieštarauja jūsų namų taisyklėms. Jūs pranešate svečiui, kad svetainėje radote nuorūkų, ir pateikiate kompensacijos prašymą už giluminį valymą. Jūsų svečias atsisako mokėti ir palieka piktą atsiliepimą. Dabar galėsite užginčyti tokį atsiliepimą.

    2023 m. pradžioje pristatysime pokalbių robotą, kad jums būtų lengviau užginčyti atsiliepimą nesikreipiant į bendruomenės aptarnavimo tarnybą.

    Atnaujiname atsiliepimų pateikimo būdą atsižvelgdami į tiesioginius jūsų užklausų rezultatus. Ir toliau su mumis dalykitės savo mintimis, kad galėtume kurti jums reikalingus atnaujinimus.

    Gaukite daugiau informacijos apie Airbnb 2022 m. žiemos versiją

    Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

    Airbnb
    2022 m. lapkr. 16 d.
    Ar informacija buvo naudinga?