Svečių priėmimas su Airbnb
  Pasirūpinkite, kad viešnagė būtų komfortiška ir sulauksite puikių atsiliepimų

Ko tikimasi iš šeimininkų?

Norime pateikti aiškias gaires, kad žinotumėte, ko tikimasi ir visuomet galėtume suteikti 5 žvaigždučių vertą viešnagę savo namuose.
Norime, kad visi šeimininkai atitiktų keturis pagrindinius reikalavimus: bendrą įvertinimą, greitų atsakymų rodiklį, rezervavimų atšaukimą ir priėmimą. Be viso to, jus taip pat vertins pas jus apsistoję svečiai.
Jau esate šeimininkas? Sužinokite, kaip jums sekasi patikrinę savo pažangą.

Pagrindiniai reikalavimai

Kad svečiai galėtų patogiai ir patikimai apsistoti, visi namai ir šeimininkai turi atitikti keturis pagrindinius reikalavimus.
Greitai reaguokite
Greitas atsakymas į svečių klausimus parodo, kad esate dėmesingas ir rūpestingas šeimininkas. Kaip dažnai ir greitai atsakote į prašymus rezervuoti ir užklausas dėl užsakymų parodo jūsų greitų atsakymų rodiklis. Į tokio pobūdžio žinutes šeimininkų prašome atsakyti per 24 valandas.
Priimti prašymus rezervuoti
Nė vienas svečias nenori siųsti 4 ar 5 prašymų, kad rastų vietą, kur galėtų apsistoti, todėl tikimės, kad jei kalendoriuje rodoma, kad data laisva, patvirtinsite daugumą prašymų. Įsitikinkite, kad skelbimo kalendoriuje nurodytos dienos, kuriomis galite priimti svečius. Labiau tikėtina, kad tuomet gausite tuos prašymus rezervuoti, kuriuos iš tikrųjų galėsite patvirtinti. Naudodami savo užimtumo nustatymus, galite užblokuoti laiką tarp užsakymų arba išvengti prašymų rezervuoti tą pačią dieną ar pernelyg tolimoje ateityje.
Venkite atšaukti svečių rezervavimus
Į atšaukimą žiūrime rimtai, todėl prašome visų šeimininkų vengti svečių rezervavimų atšaukimo. Juk nuo to priklauso jų kelionių planai! Jei atšauksite patvirtintą rezervavimą, jums bus taikomos nuobaudos, įskaitant finansines. Prašome vengti atšaukti patvirtintus užsakymus, išskyrus esant pateisinančių aplinkybių.
Sulaukite teigiamų atsiliepimų
Svečiams gera žinoti, kad jie gali tikėtis tokios pat geros kokybės, kad ir ką rezervuotų. Pasibaigus kiekvienai viešnagei svečiai pateiks atsiliepimą apie jus – tai vienas iš mūsų naudojamų būdų įvertinti jus kaip šeimininką. Bendras įvertinimas – tai visų jūsų priimtų svečių pateiktų atsiliepimų įvertinimų vidurkis.
Būdami šeimininkais turėsite galimybę įvertinti svečių švaros palaikymą, mandagumą ir bendravimą. Jūsų atsiliepimas mums padeda užtikrinti, kad namuose, kuriuose vieši, svečiai elgtųsi kaip savuose. Svečiams, kuriuos šeimininkai nuolat įvertina neigiamai, gali būti taikomos nuobaudos.

Kaip gauti puikių svečių atsiliepimų

Pastebėjome, kad puikių atsiliepimų sulaukiantys šeimininkai sutelkia dėmesį į penkis dalykus: švarą, pagrindinius patogumus, skelbime pateikiamos informacijos tikslumą, atvykimo sklandumą ir bendravimą.

Švara

Svečiai tikisi švarios ir tvarkingos erdvės, kokią regi skelbimo nuotraukose. Būtinai skirkite pakankamai laiko susitvarkyti po viešnagės, ypač kai rezervavimai eina vienas po kito.
Svečiai turės galimybę įvertinti jūsų namų švarą, o skelbimo puslapyje bus rodomas įvertinimų vidurkis. Jei nuolat gaunate žemus įvertinimus už švarą, jums gali būti taikomos nuobaudos.
KO TIKIMASI
  • Sutvarkykite visus kambarius, kur lankysis svečiai, ypač miegamuosius, vonios kambarius ir virtuvę
  • Patikrinkite, ar ant paviršių ir grindų nėra plaukų, dulkių ar pelėsių
  • Po kiekvienos viešnagės susitvarkykite:
  • Svečiams parūpinkite švarią patalynę ir rankšluosčių
  • Išvalykite prieš tai viešėjusių svečių šiukšliadėžes, maistą ir atliekas
PATARIMAI
  • Savo rezervavimus sudėliokite taip, kad turėtumėte pakankamai laiko pasirengti naujai atvykstantiems svečiams. Atnaujinę savo rezervavimo nustatymus, galite užblokuoti vieną ar dvi naktis iki rezervavimo
  • Nustačius valymo mokestį surinktus papildomus pinigus naudokite valymo reikmenims įsigyti arba pasisamdykite profesionalų valymo paslaugų teikėją
  • Savo erdvėje turėkite valymo priemonių, kad jūsų svečiai galėtų susitvarkyti išsipylus skysčiui ar netyčia pridarius netvarkos

Pagrindiniai patogumai

Visiems šeimininkams rekomenduojame suteikti pagrindinius patogumus, kad svečiai jaustųsi patogiai ir galėtų gerai pailsėti.
  • Tualetinis popierius
  • Muilas
  • Patalynė
  • Bent po vieną rankšluostį vienam svečiui
  • Bent po vieną pagalvę vienam svečiui

Tiksli skelbimo informacija

Realių lūkesčių nustatymas prieš vykstant kelionę gali prisidėti prie geresnių jūsų ir jūsų svečių patyrimų. Pateikę suprantamą ir būtiną žinoti informaciją, pvz., ar leidžiate apsistoti su augintiniais, padėsite keliautojams nuspręsti, ar jūsų erdvė atitinka jų poreikius. Išsamus skelbimas ir profilis padeda pritraukti būtent tokių, kaip jūsų namų ieškančius svečius.
Svečiai turės galimybę įvertinti jūsų pateiktos informacijos tikslumą.
SKELBIMO INFORMACIJA
KO TIKIMASI
  • Tikslus ir atnaujintas adresas (bus perduotas tik rezervavusiam svečiui)
  • Informacija apie miegamojo ir vonios kambario privatumą yra tiksli
  • Skelbimo nuotraukos tinkamai atvaizduoja erdvės būklę ir išplanavimą
  • Patogumai yra tokie, kaip nurodyta, yra vietoje bei veikiantys
PATARIMAI
  • Naudokite skirtingas aukštos kokybės nuotraukas su antraštėmis ir sukurkite išsamų erdvės aprašymą
  • Pateikite Namų taisykles , kuriose bus aptartos jūsų svečiams rūpinčios situacijos. Jūsų taisyklės suteiktų aiškumo dėl to, ką galima daryti ir ko ne, pvz., rūkyti, atsivežti augintinių ar papildomų lankytojų.
  • Išvardykite skelbime nurodyto pastato dalis, kuriose svečiams nederėtų būti, kaip antai garažas arba palėpė
  • Atvirai papasakokite apie jūsų svečių viešnagę galinčius paveikti netikėtumus. Jūsų svečiai turi teisę žinoti, kad jūsų kaimynai ką tik pradėjo triukšmą keliantį remontą, ar kad norint pasiekti namus jiems teks įveikti 8 laiptų atkarpas.
PATOGUMAI
Išvardykite visus siūlomus patogumus ir įsitikinkite, kad kiekvienas iš jų veikia ir juo galima pasinaudoti
KAINA UŽ NAKTĮ
Įsitikinkite, kad jūsų erdvė atitinka jūsų prašomą kainą. Dėl pernelyg aukštos kainos keliautojai gali manyti, kad jūsų skelbime nurodytas būstas yra ypač prabangus. Reikia pagalbos? Pabandykite peržiūrėti kitus skelbimus savo vietovėje arba įjunkite išmaniąją kainodarą.

Supaprastintas atvykimas

Aiškus ir paprastas atvykimo procesas padės svečiams atsikvėpti po kelionėje praleistos dienos. Po viešnagės svečių bus paprašyta įvertinti atvykimo patirtį.
PATARIMAI
  • Savo skelbimui sukurkite atvykimo vadovą – su jūsų svečiais juo pasidalysime likus 24 valandoms iki atvykimo, kad jie žinotų, ką daryti, kad atvykimas būtų sklandus
  • Jei ketinate svečius pasitikti, būtinai iš anksto suderinkite atvykimo laiką
  • Jei siūlote savarankišką atvykimą, šią informaciją pateikite savo skelbimo skirsnyje Informacija svečiams
  • Įsitikinkite, kad svečiai žino, kaip su jumis susisiekti vėluojant atvykti arba iškilus neatidėliotinam klausimui
  • Pateikite svečiams išsamius nurodymus, kaip nusigauti į jūsų namus. Sutaupysite laiko visa tai surašę savo namų vadove

Pagalba svečiams viešnagės metu

Nesvarbu, ar būnate erdvėje kartu su apsistojusiais svečiais, ar ne, svarbiausia, kad būtumėte pasiekiami visą jų viešnagės laiką. Po viešnagės svečiai turės progą įvertinti jūsų pateiktos informacijos aiškumą ir nuoseklumą, o šių svečių įvertinimų vidurkis bus rodomas skelbimo puslapyje.
PATARIMAI
  • Drąsiai bendraukite, kad svečiai žinotų, jog gali bet kada į jus kreiptis. Susisiekite anksti, kad suderintumėte atvykimo planus. Jei pats nepasitiksite svečių jiems atvykus, atvykimo metu galite raštu jų pasiteirauti, ar viskas praėjo sklandžiai.
  • Jei patvirtinę rezervavimą ką nors keisite savo skelbime, iš anksto praneškite apie tai savo svečiui.
  • Atsisiųskite Airbnb programėlę, kad galėtumėte atsakyti į žinutes, kad ir kur būtumėte.
  • Jei svečio viešnagės metu būsite išvykę, jam galite nurodyti su kuo kontaktuoti atvykus.