Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Bendruomenės politika

Būstus siūlantiems šeimininkams taikomos pagrindinės taisyklės

Šis straipsnis išverstas automatiškai.

Reikalaujame, kad šeimininkai laikytųsi mūsų taisyklių šiose srityse, kurios padeda užtikrinti svečiams patogias ir patikimas viešnages:

  • Užsakymo įsipareigojimas
  • Savalaikis bendravimas
  • Skelbimo tikslumas
  • Būsto švara

Tikimasi, kad šeimininkai taip pat išlaikys aukštus įvertinimus, nes svečiai tikisi nuoseklaus kokybės lygio ir naudos atsiliepimus, kad galėtų pasidalyti savo patirtimi.

Išsami informacija apie pagrindines taisykles

Teigiami įvertinimai

Skelbimai turėtų išlaikyti aukštą bendrą atsiliepimų įvertinimą ir išvengti per daug žemų įvertinimų. Pastebėjome, kad šeimininkai, gaunantys puikių atsiliepimų, daugiausia dėmesio skiria keturiems dalykams: įsipareigojimui užsakyti, savalaikiam bendravimui, tiksliai skelbimo informacijai ir švarai.

Įsipareigojimas rezervuoti

Šeimininkai turėtų laikytis priimtų užsakymų ir užtikrinti patikimą atvykimo patirtį.

  • Atšaukimai: šeimininkai neturėtų atšaukti patvirtintų užsakymų, nebent yra tam tikrų pagrįstų priežasčių, kurių šeimininkas negali kontroliuoti. Net ir tokiais atvejais šeimininkai turėtų dėti visas pastangas, kad atšauktų kuo daugiau laiko, ir susisiekti su Airbnb, jei jiems prireiktų pagalbos.
  • Atvykimas: šeimininkai turėtų suteikti svečiams galimybę lengvai patekti į būstą atvykimo metu (pvz., teisingus nurodymus, atnaujintą kodą ir pan.) ir visos viešnagės metu.

Savalaikis bendravimas

Šeimininkai arba šeimininko pagalbininkai turėtų būti pasiruošę atsakyti į svečių užklausas arba netikėtas problemas, kurios gali kilti prieš viešnagę ir jos metu.

Suprantame, kad šeimininkai turi daug reikalavimų dėl savo laiko. Tai, kas laikoma pagrįstu atsakymo laiku, gali priklausyti nuo konkrečių aplinkybių, pvz., svečio užklausos pobūdžio ir kelionės etapo.

Pavyzdžiui, jei svečias susiduria su klausimu, kuris yra esminis jų viešnagei:

  • Prieš viešnagę:
    • Jei iki atvykimo liko daugiau nei penkios dienos, šeimininkai turėtų atsakyti svečiams per tris dienas nuo žinutės gavimo. Tikėtina, kad svečiai kreipiasi dėl papildomos informacijos, kad galėtų suplanuoti savo kelionės informaciją.
  • Atvykimas ir viešnagės metu:
    • Artėjant atvykimo laikui arba jei viešnagės metu kyla problemų (trūksta pagrindinio patogumo, skelbimo prieigos problema ir pan.), ypač svarbu greitai atsakyti į svečių žinutes. Tikimasi, kad šiomis akimirkomis šeimininkai per 1 valandą atsakys į svečių žinutes, gautas vietiniu dienos metu. Ne vietiniu dienos metu Airbnb gali suteikti skubią pagalbą svečiams, susidūrusiems su kelionės problema, jei šeimininkas neatsako.
    • Priešingu atveju, kai svečias susisiekia su jumis viešnagės metu arba per penkias dienas nuo atvykimo, geriausia atsakyti per 12 valandų į svečio žinutes, gautas vietiniu dienos metu. Taip yra todėl, kad jei atvykimas numatytas per penkias dienas, svečiai gali pradėti kelionę ir jiems gali prireikti galutinės informacijos, pvz., atvykimo nurodymų arba būsto vietos, patvirtinimo.

Skelbimo tikslumas

Skelbimo puslapyje užsakymo metu turėtų būti tiksliai aprašyti namai ir atsispindėti būsto ypatybės bei patogumai, kurie bus prieinami būste nuo atvykimo iki išvykimo, įskaitant:

  • Užsakymo informacija: šeimininkai turėtų keisti priimto užsakymo informaciją (datas, kainą ir pan.) tik gavę išankstinį svečio sutikimą.
  • Vieta: vietos informacija (žemėlapio smeigtukas, adresas ir kt.) skelbimo puslapyje turi būti tiksli. Skelbimo puslapyje taip pat turėtų būti atskleista visa informacija apie aplinką, kuri gali turėti įtakos triukšmo lygiui.
  • Tipas, dydis ir privatumas: skelbimo puslapyje turėtų būti tiksliai aprašytas siūlomo būsto tipas (privatus kambarys, visas namas ir kt.), skelbimo išdėstymas (miegamųjų skaičius, lovų dydis ir kt.) ir privatumo lygis (būsto valdytojas, kiti svečiai ir kt.).
  • Nuosavybė: nurodytas būstas turėtų būti tas, kuris buvo užsakytas, o nuotraukos ir aprašymas skelbimo puslapyje turėtų tiksliai nurodyti pateiktą erdvę. Šeimininkai turėtų pakeisti vieną skelbimą tik tuo atveju, jei iš anksto susitarė su svečiu ir svečias priėmė prašymą pakeisti kelionę.
  • Patogumai ir namų taisyklės: skelbimo puslapyje turėtų būti nurodytos taikomos namų taisyklės ir tiksliai nurodyti visi būste siūlomi patogumai (sūkurinė vonia, virtuvė, sporto salė ir kt.) ir ypatybės. Jei skelbime reklamuojami „būtiniausi patogumai“, visi šiame sąraše nurodyti patogumai turėtų būti prieinami svečiams. Jei yra apribojimų, susijusių su prieiga prie patogumų, apie juos taip pat turėtų būti išsamiai nurodyta skelbimo puslapyje (pvz., baseinas, kuriuo galima naudotis tik tam tikromis metų valandomis ar mėnesiais).

Būsto švara

Prieš svečiams atvykstant, visi būstai turi būti švarūs ir be pavojų sveikatai.

  • Sveikata ir sauga: skelbimuose neturėtų būti pavojaus sveikatai (pelėsių, kenkėjų ir kt.).
  • Švara: šeimininkai turėtų pateikti aukštus švaros standartus atitinkančius būstus (be didelių dulkių, augintinių pleiskanų, nešvarių indų ir pan.).
  • Svečių keitimas: šeimininkai turėtų būtinai valyti po kiekvienos viešnagės (skalbti, išnešti šiukšles, išsiurbti/šluoti, nušluostyti paviršius ir pan.).

Pranešimas apie pažeidimą

Airbnb ragina svečius nedelsiant pranešti apie šių pagrindinių taisyklių pažeidimus. Kai svečias susiduria su įtariamu arba faktiniu šių pagrindinių taisyklių pažeidimu, prašome:

  • Susisiekite su šeimininku - šeimininkas yra tinkamiausioje padėtyje, kad greitai išspręstų problemas.
  • Užfiksuokite problemą naudodami Airbnb susirašinėjimo istoriją, nuotraukas ir pan.
  • Jei šeimininkas negali išspręsti problemos, susisiekite su mumis ir praneškite apie problemą tiesiogiai arba paprašykite grąžinti pinigus per Problemų sprendimo centrą.
  • Palikite nuoširdų atsiliepimą, kad šeimininkas galėtų tobulėti.

Šeimininkų laikymasis šių pagrindinių taisyklių

Esame įsipareigoję laikytis šių pagrindinių taisyklių. Kai pranešama apie pagrindinių taisyklių pažeidimą, Airbnb bandys susisiekti su šeimininku, kad suprastų, kas įvyko.

Veiksmai, kurių imamės, gali būti informacijos apie šias taisykles teikimas šeimininkams ir įspėjimų teikimas. Kai pranešama apie pakartotinius ar rimtus šių pagrindinių taisyklių pažeidimus, šeimininkai ar jų skelbimai gali būti laikinai sustabdyti ar pašalinti iš platformos.

Priklausomai nuo pažeidimo pobūdžio, Airbnb taip pat gali imtis kitų veiksmų, pvz., atšaukti būsimą arba aktyvų užsakymą, grąžinti svečiui pinigus iš šeimininko išmokos ir (arba) reikalauti, kad šeimininkai pateiktų įrodymus, kad jie išsprendė problemas, kad galėtų tęsti svečių priėmimą.

Be to, šeimininkas, kuris atšaukia patvirtintą užsakymą arba yra atsakingas už atšaukimą, gali susidurti su kitomis pasekmėmis pagal mūsų Šeimininkų atšaukimo taisykles. Airbnb gali netaikyti atšaukimo mokesčių, o kai kuriais atvejais - kitas pasekmes, jei šeimininkas atšaukia užsakymą dėl tam tikrų pagrįstų priežasčių, kurių šeimininkas negali kontroliuoti.

Apeliaciniai pažeidimai

Šeimininkai gali apskųsti sprendimus pagal šią politiką susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi arba naudodami mūsų pateiktą nuorodą, kad pradėtų skundų nagrinėjimo procesą. Peržiūrėdami apeliacijas, atsižvelgsime į bet kokią papildomą šeimininko pateiktą informaciją, pvz., naują ar pataisytą informaciją, Atsiliepimų taisyklių pažeidimus ar kitas svarbias aplinkybes, susijusias su pažeidimu(-ais).

Ar šis straipsnis naudingas?

Susiję straipsniai

Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite