Reikalaujame, kad šeimininkai laikytųsi mūsų taisyklių šiose srityse, kurios padeda užtikrinti svečiams patogias ir patikimas viešnages:
Tikimasi, kad šeimininkai taip pat išlaikys aukštus įvertinimus, nes svečiai tikisi nuoseklaus kokybės lygio ir naudos atsiliepimus, kad galėtų pasidalyti savo patirtimi.
Skelbimai turėtų išlaikyti aukštą bendrą atsiliepimų įvertinimą ir išvengti per daug žemų įvertinimų. Pastebėjome, kad šeimininkai, gaunantys puikių atsiliepimų, daugiausia dėmesio skiria keturiems dalykams: įsipareigojimui užsakyti, savalaikiam bendravimui, tiksliai skelbimo informacijai ir švarai.
Šeimininkai turėtų laikytis priimtų užsakymų ir užtikrinti patikimą atvykimo patirtį.
Šeimininkai arba šeimininko pagalbininkai turėtų būti pasiruošę atsakyti į svečių užklausas arba netikėtas problemas, kurios gali kilti prieš viešnagę ir jos metu.
Suprantame, kad šeimininkai turi daug reikalavimų dėl savo laiko. Tai, kas laikoma pagrįstu atsakymo laiku, gali priklausyti nuo konkrečių aplinkybių, pvz., svečio užklausos pobūdžio ir kelionės etapo.
Pavyzdžiui, jei svečias susiduria su klausimu, kuris yra esminis jų viešnagei:
Skelbimo puslapyje užsakymo metu turėtų būti tiksliai aprašyti namai ir atsispindėti būsto ypatybės bei patogumai, kurie bus prieinami būste nuo atvykimo iki išvykimo, įskaitant:
Prieš svečiams atvykstant, visi būstai turi būti švarūs ir be pavojų sveikatai.
Airbnb ragina svečius nedelsiant pranešti apie šių pagrindinių taisyklių pažeidimus. Kai svečias susiduria su įtariamu arba faktiniu šių pagrindinių taisyklių pažeidimu, prašome:
Esame įsipareigoję laikytis šių pagrindinių taisyklių. Kai pranešama apie pagrindinių taisyklių pažeidimą, Airbnb bandys susisiekti su šeimininku, kad suprastų, kas įvyko.
Veiksmai, kurių imamės, gali būti informacijos apie šias taisykles teikimas šeimininkams ir įspėjimų teikimas. Kai pranešama apie pakartotinius ar rimtus šių pagrindinių taisyklių pažeidimus, šeimininkai ar jų skelbimai gali būti laikinai sustabdyti ar pašalinti iš platformos.
Priklausomai nuo pažeidimo pobūdžio, Airbnb taip pat gali imtis kitų veiksmų, pvz., atšaukti būsimą arba aktyvų užsakymą, grąžinti svečiui pinigus iš šeimininko išmokos ir (arba) reikalauti, kad šeimininkai pateiktų įrodymus, kad jie išsprendė problemas, kad galėtų tęsti svečių priėmimą.
Be to, šeimininkas, kuris atšaukia patvirtintą užsakymą arba yra atsakingas už atšaukimą, gali susidurti su kitomis pasekmėmis pagal mūsų Šeimininkų atšaukimo taisykles. Airbnb gali netaikyti atšaukimo mokesčių, o kai kuriais atvejais - kitas pasekmes, jei šeimininkas atšaukia užsakymą dėl tam tikrų pagrįstų priežasčių, kurių šeimininkas negali kontroliuoti.
Šeimininkai gali apskųsti sprendimus pagal šią politiką susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi arba naudodami mūsų pateiktą nuorodą, kad pradėtų skundų nagrinėjimo procesą. Peržiūrėdami apeliacijas, atsižvelgsime į bet kokią papildomą šeimininko pateiktą informaciją, pvz., naują ar pataisytą informaciją, Atsiliepimų taisyklių pažeidimus ar kitas svarbias aplinkybes, susijusias su pažeidimu(-ais).