Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Instrukcijos
Kelionės administratorius

Šeimininkų inicijuoti atšaukimai ir Airbnb darbui

If a Host cancels a business traveler's reservation, we'll send the traveler an email explaining the cancellation and any applicable refund. They can rebook the trip, or ask their employer's travel admin to do it for them.

To rebook reservations as an admin:

  1. Log in to your Airbnb for Work account and go to your dashboard
  2. Select Trips in the navigation bar
  3. If a trip has been canceled, it’ll be displayed in the Needs attention tab
  4. Click on the traveler’s name, and their itinerary will open in a new window
  5. Click Rebook now 

The Rebook now link will automatically populate a search for places that match the original booking dates, number of guests, and location. 

You can get details about the cancellation, contact Airbnb for support, or message the affected traveler, all from their itinerary.

Learn more about managing company travel.

Ar šis straipsnis padėjo?

Susiję straipsniai

  • Tirolis

    Jei ketinate tapti Airbnb šeimininku, pateikiame šiek tiek informacijos, padėsiančios suprasti jūsų mieste galiojančius įstatymus
  • Kaip veikia užsakymai

    Štai kur galite rasti svarbios informacijos, pvz., kaip valdyti įmonės užsakymus, kad jūs ir jūsų komanda galėtumėte sutelkti dėmesį į produ…
  • Šeimininkas

    Kaip pakeisti arba pašalinti savo būsto skelbimą iš Airbnb.org

    Galite bet kada pakeisti Airbnb.org nustatymus arba pašalinti skelbimą iš Airbnb.org.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite