Atsakymas į svečio prašymą pakeisti kelionę
Sometimes, guests need a little flexibility. If they want to alter a confirmed reservation (ex: add or subtract nights, or choose different dates), they should send you a trip change request.
Please don’t change or cancel reservations on behalf of guests—you might jeopardize your good standing as a Host. Instead, send them these instructions so they can do it themselves. Guests can also modify their reservation via the link in their confirmation email.
Respond to a trip change request
Open your message thread with your guest and find Respond to request. If you agree to the changes, they'll be applied automatically, and your guest will be charged or refunded if necessary.
Things to know:
- There are no penalties for declining a request
- While there isn’t a time limit, responding to requests quickly can help you avoid canceled reservations
- Guests can send trip change requests once a reservation is confirmed, and any time before checkout—even after they check in
If your needs as a Host change, learn how to send your guest a trip change request or cancel a reservation.
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Kelionės keitimo užklausos atmetimas
Tiek svečiai, tiek šeimininkai gali atmesti pakeitimo prašymą, kad paliktų užsakymą tokį, koks jis yra. - Šeimininkas
Užsakymo keitimas esant šeimininku
Svečiui galite pateikti prašymą keisti. Jei svečias sutiks, užsakymas bus atnaujintas. Informacija šeimininkams apie pakeitimus, atšaukimus ir lėšų grąžinimą
Visko pasitaiko, tad kartais jūs arba jūsų svečias nusprendžia pakeisti planus. Kad nekiltų nesklandumų, pateikiame naudingos informacijos.