ORGANIZATORIŲ APSAUGA JAPONIJOJE

Potyrio draudimas

ORGANIZATORIŲ APSAUGA JAPONIJOJE

Potyrio draudimas

img

Ką dengia draudimas?

Potyrių draudimas suteikia civilinės atsakomybės draudimą iki 100 mln. jenų trečiosioms šalims pateikus pretenziją dėl potyrio metu patirto kūno sužalojimo ar turtinės žalos.

Ką dengia draudimas?

Potyrių draudimas suteikia civilinės atsakomybės draudimą iki 100 mln. jenų trečiosioms šalims pateikus pretenziją dėl potyrio metu patirto kūno sužalojimo ar turtinės žalos.

Ką dengia draudimas?

Potyrių draudimas suteikia civilinės atsakomybės draudimą iki 100 mln. jenų trečiosioms šalims pateikus pretenziją dėl potyrio metu patirto kūno sužalojimo ar turtinės žalos.

Potyrio draudimas taikomas:

  • atsakomybei, kai organizatorius laikomas atsakingu už kūno sužalojimą;
  • atsakomybei, kai organizatorius laikomas atsakingu už turtinę žalą trečiajai šaliai.

  • Potyrio draudimas taikomas potyrių organizatoriams, jų darbuotojams, teikiantiems paslaugas potyrių metu, ir trečiosioms šalims, sudariusioms sutartis su potyrių organizatoriais dėl potyrių vietų paruošimo. Organizatoriams, norintiems dalyvauti draudimo programoje, papildomai mokėti nereikia.

    Potyrio draudimas neapima:

  • Automobilių avarijos
  • Turtinė žala dėl pelėsių ar taršos
  • Koks nors tyčinis veiksmas (ne nelaimingas atsitikimas)

  • Potyrio draudimas netaikomas visai atsakomybei.

    Potyrio draudimo išmokoms taikomos tam tikros sąlygos, apribojimai ir išimtys. Jei reikia daugiau informacijos, apsilankykite potyrio draudimo santraukos puslapyje.

    Jei norite gauti visą draudimo polisą, susisiekite su Aon Japan Ltd. ir nurodykite savo Airbnb paskyros informaciją.

    Prašymai

    Jei norite pateikti prašymą, susisiekite su bendruomenės aptarnavimo komanda. Nukreipsime jus pas mūsų trečiųjų šalių pretenzijų administratorių.

    Prašymai

    Jei norite pateikti prašymą, susisiekite su bendruomenės aptarnavimo komanda. Nukreipsime jus pas mūsų trečiųjų šalių pretenzijų administratorių.

    Prašymai

    Jei norite pateikti prašymą, susisiekite su bendruomenės aptarnavimo komanda. Nukreipsime jus pas mūsų trečiųjų šalių pretenzijų administratorių.