Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.

3 būdai pritraukti daugiau svečių

Peržiūrėkite savo užimtumą, kainas ir paslaugos teikimo teritoriją.
Autorius: Airbnb (2025 m. rugs. 22 d.)

Jei suteiksite daugiau lankstumo, jūsų skelbimas paieškos rezultatuose bus rodomas dažniau. Pritraukite kuo daugiau svečių išplėsdami savo paslaugos teikimo teritoriją ir nurodydami kainų intervalą bei darbo valandas.

Kaip valdyti savo užimtumą

Būtinai nurodykite visus laikus, kada galite priimti svečius. Redaguodami informaciją apie užimtumą pridėkite darbo valandas ir pasirinkite galimų užsakyti datų laikotarpį. Svečiai gali rasti tik tas paslaugas, kurioms nurodytos ir darbo valandos, ir galimų užsakyti datų laikotarpis.

Skelbimų kortelėje:

  • Nustatykite darbo valandas. Jūsų darbo valandos – tai laikas, kai svečiai gali matyti, kad esate neužimti, ir užsisakyti šią paslaugą. Galite visiems pasiūlymams taikyti tuos pačius laikus arba kiekvienam pasiūlymui nustatyti skirtingus laikus. Atsižvelkite į didžiausio užimtumo laikotarpius. Pavyzdžiui, asmeniniams treneriams populiariausias laikas dažniausiai būna rytais, o privatiems šefams – vakarais. 
  • Nurodykite galimų užsakyti datų laikotarpį. Pasirinkite, ar svečiai gali užsakyti paslaugą prieš 3, 6, 9, 12 ar 24 mėnesius. Šiuos nustatymus galite pritaikyti kiekvienam pasiūlymui atskirai.

Kalendoriuje:

  • Patikslinkite savo užimtumą. Galite pridėti laiką, kuris nėra jums įprastos darbo valandos, arba užblokuoti laiką, kada negalite dirbti. Užblokuotas laikas taikomas visiems jūsų pasiūlymams.
  • Sinchronizuokite kalendorius. Susiekite Airbnb ir Google kalendorius. Atsižvelgus į jūsų įvykių Google kalendoriuje laiką, šie laikai bus užblokuoti ir Airbnb kalendoriuje.

Baigę tvarkyti, peržiūrėkite skelbimą – patikrinkite nurodytą užimtumą ir pamatykite, kaip jis rodomas svečiams.

Eikite į skelbimų kortelę ir redaguokite darbo valandas bei galimų užsakyti datų laikotarpį.

Konkurencinga kainodara

Geriausia pateikti bent 3 pasiūlymus ekonominėmis, standartinėmis ir aukščiausios klasės kainomis, kad išliktumėte konkurencingi ir pritrauktumėte daugiau svečių. Siūlydami kainų intervalą galite gauti daugiau pajamų ir atsiliepimų. Pavyzdžiui, už 3 patiekalus svečiai paprastai būna nusiteikę mokėti nuo 52 iki 95 JAV dolerių, už SPA procedūras – nuo 54 iki 96 JAV dolerių, už fotosesiją – nuo 46 iki 75 JAV dolerių.*

  • Įtraukite pradinį pasiūlymą. Svečiai paieškos rezultatuose matys jūsų pigiausiai siūlomą paslaugą. Pradinis pasiūlymas gali padėti pritraukti naujų svečių ir paskatinti susidomėjimą kitais jūsų pasiūlymais.
  • Teikite individualius pasiūlymus. Išsiųskite individualius pasiūlymus ir prašymą apmokėti kortelėje Žinutės dar prieš svečiui užsakant. Pavyzdžiui, jei siūlote asmenines treniruotes, svečias gali paklausti, ar galite priimti anksti ryte arba keliauti už savo paslaugos teikimo teritorijos ribų. 
  • Suasmeninkite pasiūlymą atlikdami pakeitimų. Taip pat kortelėje Žinutės galite išsiųsti kainos pakeitimą svečiui jau užsisakius. Pavyzdžiui, svečias gali pageidauti individualizuoti pasiūlymą, pasirinkdamas prancūzišką manikiūro tipą arba konkretų patiekalo ingredientą. 
  • Pridėkite mažiausią kainą. Jei nusprendėte taikyti kainą vienam svečiui, galite nustatyti mažiausią užsakymo kainą. Tai gali būti naudinga teikiant paslaugas, kuriose dažnai dalyvauja grupės, pvz., maisto tiekimo arba paruošto maisto paslaugas. Pavyzdžiui, jei svečias nori užsakyti 50 JAV dolerių vertės paslaugą 2 asmenims, o jūsų nustatyta mažiausia užsakymo suma yra 120 JAV dolerių, užsakydamas svečias turės mokėti 120 JAV dolerių.
  • Teikite specialius pasiūlymus. Galite pridėti ribotos trukmės, ankstyvo užsakymo ir didelėms grupėms skirtas nuolaidas – taip paskatinsite svečius užsisakyti. Pritaikius nuolaidą, jūsų pradinė kaina paieškoje ir skelbime bus rodoma perbraukta.
Jei svečias turi ypatingų pageidavimų, galite pasirinkti sukurti individualų pasiūlymą.

Paslaugos teikimo teritorijos išplėtimas

Dar kartą apsvarstykite, ar keliausite pas svečius, ar jie atvyks pas jus, ar galimi abu variantai. Jei svečiai atvyks pas jus, nepamirškite, kad jie jus ras tik ieškodami netoli jūsų vietos esančių paslaugų.

Jei keliaujate pas svečius:

  • Įvertinkite savo paslaugos teikimo teritoriją. Kad jūsų paslauga būtų rodoma daugiau paieškos rezultatų, įsitikinkite, kad į savo paslaugos teikimo teritoriją įtraukėte visus galimus miestus, rajonus ar pašto kodus. 
  • Atkreipkite dėmesį į lankstumą. Skelbimo aprašyme galite paminėti vietoves, į kurias retkarčiais sutiksite nuvykti arba dėl kurių svečiai gali kreiptis, jei jie yra už jūsų paslaugos teikimo teritorijos ribų.

Jei svečiai atvyksta pas jus:

  • Patvirtinkite savo adresą. Jūsų skelbimą peržiūrintys svečiai matys atstumą ir kelionės laiką iki jūsų vietos.
  • Nurodykite įmonės pavadinimą. Taip svečiams bus lengviau jus rasti atvykus.
  • Pridėkite profesionalių nuotraukų. Nesvarbu, ar priimate svečius SPA centre, sporto salėje, grožio salone ar kitur, jūsų vietos nuotraukos parodo paslaugų kokybę ir padeda svečiams jus rasti.

* Remiantis 2025 m. kovo mėn. internetinės apklausos, kurioje dalyvavo daugiau nei 700 Airbnb svečių ir potencialių pirmą kartą užsakančių asmenų JAV, duomenimis.

Funkcijos skirtingose vietovėse gali skirtis. Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jo paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Airbnb
2025 m. rugs. 22 d.
Ar informacija buvo naudinga?