Įtraukūs veiksmai, padedantys kiekvienam svečiui jaustis laukiamam
Priimti svečius per Airbnb – tai atverti savo namų duris žmonėms iš viso pasaulio. Svečių priėmimas grindžiamas įtrauktimi.
Pagrindinis sėkmingai veiklą vykdančio šeimininko tikslas – rasti būdą, kaip bet kuriam žmogui, nepriklausomai nuo jo pažiūrų ar kilmės, sukurti tokią aplinką, kad jis jaustųsi tarsi namuose. Mūsų bendruomenė yra įsipareigojusi priimti visus svečius, nepriklausomai nuo jų rasės, religijos, tautybės, etninės kilmės, negalios, lytinės tapatybės, seksualinės orientacijos ar amžiaus, juos gerbti ir nedaryti jokių išankstinių prielaidų.
Įtraukus svetingumas yra esminė sėkmingo šeimininko veiklos dalis. Tai reiškia:
Priimti visus, nepriklausomai nuo jų pažiūrų ar kilmės
Visiems sudaryti vienodas sąlygas ir stengtis patenkinti visų svečių poreikius
Užmegzti santykį , grįstą skirtumais ir panašumais
Būti atviriems ir užduoti klausimus apie svečių poreikius viešnagės metu
Airbnb apibendrino šeimininkų, svečių ir ekspertų įžvalgas, kad padėtų jums vykdyti įtraukią veiklą, o visiems svečiams pasijusti laukiamiems. Šie rekomenduojami veiksmai kuriant skelbimą ar rašant atsiliepimą gali padėti sumažinti nesąmoningą šališkumą ir užmegzti ryšį su svečiais.
Prieš užsakymą: kuriame įtraukų skelbimą
Aiškiai nurodydami, kad laukiate visų, galite padėti svečiams iš istoriškai marginalizuotų bendruomenių pasijusti saugiems ir taip paskatinti užsisakyti jūsų būstą. Iš pokalbių su svečiais sužinojome, kad šių bendruomenių žmonės prieš užsakydami skelbimuose ieško įtraukties požymių.
Štai keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad parodytumėte, jog esate įtraukus šeimininkas.
Skelbimo pradžioje keliais sakiniais aiškiai paminėkite, kad jūsų namuose yra laukiami visi (pavyzdžių, kaip tai padaryti, rasite toliau).
Tiksliai aprašykite savo būsto prieinamumo ypatybes ir atnaujinkite būsto nuotraukas.
Profilyje nurodykite, kokiu įvardžiu norėtumėte, kad į jus būtų kreipiamasi (pavyzdžiui, jis, ji, jie, jos, jūs). Tai ne tik būdas nurodyti, kaip norėtumėte, kad į jus kreiptųsi, bet ir galimybė parodyti, kad jums rūpi svečių pageidavimai dėl vartojamų įvardžių.
Įjunkite Greitojo užsakymo funkciją, kad svečiai galėtų užsisakyti jūsų būstą be išankstinio patvirtinimo. Tai taip pat padeda suprasti, kad esate pasirengę priimti visus keliautojus, kuriems tinka jūsų būstas.
Pasiūlykite išankstinį patvirtinimą ir paskatinkite užsisakyti tuos svečius, kurie prieš užsakydami susisiekia su jumis. Pastebėjome, kad svečiai prieš užsakydami kartais susisiekia su šeimininkais, norėdami įsitikinti, jog jie bus laukiami ir priimti.
Prieš atmesdami svečio prašymą rezervuoti, gerai pagalvokite apie priežastį. Ar galėtumėte ją paaiškinti svečiui akis į akį?
Galite pabandyti vartoti įtraukius teiginius, kuriuos kiti šeimininkai naudoja savo skelbimuose. Šeimininkų patariamosios tarybos nariai pateikė tokių pavyzdžių:
Peter iš San Fransisko rašo: „Mano namai yra saugi erdvė žmonėms, priklausantiems visoms mažumų ir marginalizuotoms grupėms. Laukiu visų rasių, tikėjimų, lyčių, ir seksualinės orientacijos svečių.“
„Skelbime įkėliau nuotrauką, kurioje matosi paminklas, ant kurio parašyta: „Tu – ne vienas“, – sako Shinya iš Osakos (Japonija). Shinya taip pat pridėjo nuotrauką su tekstu, kuris atspindi jos požiūrį į pasaulį: „Gerbiu žmonių įvairovę ir įtrauktį“. Tai taip pat galite parašyti antraštėje.
Prieš atvykimą: kad kiekvienas svečias jaustųsi laukiamas
Svečiams užsisakius viešnagę pas jus, išsiųskite jiems šiltą ir svetingą žinutę. Nedarykite jokių išankstinių prielaidų, o tiesiog parodykite empatiją. Tai išties daug reiškia.
Suasmeninkite pasveikinimo žinutę naudodami informaciją iš svečio profilio. Tai gali būti klausimai apie jų pomėgius, gimtąjį miestą ir hobius.
Bendraudami su svečiaisvartokite neutralią kalbą lyties ir seksualinės orientacijos atžvilgiu. Geriausia vengti daryti prielaidas apie asmens lytį ar seksualinę orientaciją.
Jei svečias klausia apie pritaikymą neįgaliesiems, būtinai atsakykite į jo klausimus ir paklauskite, ko dar jam gali prireikti.
Jei reikia įkvėpimo, paskaitykite, ką kiti šeimininkai rašo svečiams. Štai du pavyzdžiai:
Michael iš Falkarago (Airija) pasakoja, kad jam svarbiausia iš anksto užmegzti šiltą ryšį. „Visada padėkoju svečiams, kad jie užsisakė viešnagę mūsų būste“, – sako jis. „Tada informuoju, kad su jais susisieksiu artėjant jų viešnagei, palinkiu jiems gražios dienos ir [pasakau], kad jei jie turi kokių nors poreikių, būtinai susisiektų su manimi.“
Susan iš Denverio rašo: „Mūsų namai yra jūsų namai. Tad juose būtent taip ir turėtumėte jaustis – kaip namuose. Paverskite šią erdvę savo erdve. Jei turite idėjų, kaip pagerinti viešnagę, susisiekite su mumis.“
Po atvykimo: svarbiausia – svečių komfortas
Svečiai (daugiausia iš istoriškai marginalizuotų bendruomenių) pasidalijo, kas padeda jiems pasijusti laukiamiems.
- Esant galimybei, suteikite galimybę svečiams atvykti savarankiškai , tačiau visuomet paklauskite, ar jie norėtų, kad juos pasitiktumėte.
- Be reikalo nelankykite svečių.. Suteikite jiems privatumo, bet aiškiai informuokite, kad prireikus esate pasiekiami (asmeniškai arba virtualiai).
Po išvykimo: objektyvus atsiliepimas apie svečią
Atsiliepimai stiprina pasitikėjimą Airbnb bendruomene. Palikdami atsiliepimą apie savo svečius galėsite jiems padėkoti ir objektyviai juos įvertinti.
Kiekvieną svečią vertinkite taikydami tuos pačius kriterijus.
Priimkite svečius, kurie dar nėra naudojęsi Airbnb paslaugomis, ir po viešnagės palikite apie juos atsiliepimą. Atsiliepimai padeda svečiams lengviau užsisakyti ateityje.
Paraginkite svečius palikti atsiliepimus. Nustatėme, kad keliautojai iš istoriškai marginalizuotų bendruomenių prieš užsakydami dažnai skaito atsiliepimus, kad sužinotų, ar kiti į juos panašūs svečiai jautėsi laukiami.
Būtinai laikykitės šios įtraukios praktikos, ypač jei svečius priimate pirmą kartą. Atminkite, kad priimant svečius svarbiausia yra užduoti klausimus apie svečių poreikius ir atvirai su jais bendrauti.
Kelią įtraukčiai atveria paprasčiausias klausimas: „Ko reikėtų, kad jaustumėtės patogiai ir laukiami mano erdvėje?“. Tikėkimės, kad tai padės svečiams drąsiau užsisakyti viešnagę pas jus ir puikiai praleisti laiką jūsų namuose.