Kodėl atsiliepimai yra svarbūs

Airbnb atsiliepimai stiprina pasitikėjimą ir padeda plėtoti jūsų verslą.
Autorius: Airbnb (2019 m. lapkr. 29 d.)
3 min. skaitymo
Atnaujinta 2023 m. gruod. 11 d.

Atsiliepimai ir įvertinimai padeda svečiams planuojant savo keliones. Iš Airbnb duomenų matyti, kad svečiai yra labiau linkę užsisakyti būstą, jei jo įvertinimas yra aukštesnis. *

Kaip veikia atsiliepimų sistema

Po kiekvienos viešnagės šeimininkai ir svečiai turi galimybę palikti atsiliepimą. Kiekvienas iš jų gali parašyti atsiliepimą per 14 dienų ir šis atsiliepimas būna paslėptas tol, kol tiek šeimininkas, tiek svečias pateikia atsiliepimus arba baigiasi 14 dienų atsiliepimų pateikimo laikotarpis. Vėliau atsiliepimai paskelbiami svečio profilio ir šeimininko skelbimo bei profilio puslapiuose.

Bendri įvertinimai žvaigždutėmis

Svečiai gali ne tik parašyti atsiliepimą bet ir įvertinti savo patirtį pasirinkdami nuo vienos iki penkių žvaigždučių. Šalia kiekvieno atsiliepimo rodomas įvertinimas žvaigždutėmis, o tai padeda geriau suprasti kiekvieną atsiliepimą. Bendras įvertinimas skelbime pradedamas rodyti tik tada, kai būstą įvertina trys svečiai.

Įvertinimai žvaigždutėmis yra svarbus veiksnys siekiant Superšeimininko statuso. Vidutinis bendras Superšeimininkų įvertinimas turi siekti bent 4,8 žvaigždutės iš bent 10-ies kelionių arba trijų užsakymų, kurių bendra trukmė buvo bent 100 naktų.

Jūsų įvertinimas ir gauti atsiliepimai taip pat turi įtakos tam, ar jūsų skelbimas bus pažymėtas kaip Mėgstamas svečių. Šiuo ženkleliu pažymėti skelbimai keičiasi kasdien.

Įvertinimų žvaigždutėmis kategorijos

Svečių prašoma įvertinti žvaigždutėmis konkrečias kategorijas ir nurodyti, kas buvo gerai ar galėjo būti geriau. Pavyzdžiui, jei jūsų būstas yra itin švarus, svečias gali pažymėti penkias žvaigždutes ir kategoriją „ypatingai švarus vonios kambarys“. Tačiau galite sulaukti mažiau žvaigždučių už bendravimą, jei svečias mano, kad jūsų išvykimo nurodymuose išvardintos užduotys buvo perteklinės.

Kategorijų įvertinimai žvaigždutėmis neturi įtakos Superšeimininko statusui ar bendram jūsų įvertinimui, bet turi įtakos būsto priskyrimui kategorijai „Mėgstamas svečių“. Vertinamos kategorijos

  • Atvykimas: svečiai vertina, ar atvykimo procesas buvo aiškus ir paprastas.Tai yra labai svarbi teigiamos svečių patirties dalis.

  • Švara: svečiai tikisi, kad siūloma erdvė bus tokia pat švari ir tvarkinga, kaip matyti skelbimo nuotraukose.

  • Tikslumas: svečiai gali įvertinti, ar pateikėte tikslią skelbimo informaciją ir ar pateikta informacija nebuvo pasenusi.

  • Bendravimas: svečiai vertina savo susirašinėjimo su šeimininkais patirtį, įskaitant tai, ar išvykimo užduotys buvo aiškios ir paprastos.

  • Vieta: svečiai gali pateikti atsiliepimą apie tai, ar jūsų būsto vieta buvo tiksliai nurodyta skelbime.

  • Vertė: svečiai vertina, ar jūsų kaina atitinka jūsų siūlomo būsto vertę.

Privatus atsiliepimas

Svečiai savo pastabas gali išdėstyti asmeninėje pastaboje. Šią informaciją matysite tik jūs. Tai galimybė svečiams išsakyti savo nuomonę jums, nedarant įtakos jūsų įvertinimui ar atsiliepimui. Jūs irgi galite išsiųsti svečiams asmeninę pastabą.

Atsiliepimai padeda suprasti, kaip galėtumėte pagerinti būstą

Svečių atsiliepimai gali padėti pamatyti tai, ko patys nepastebėjote. Stenkitės neigiamus atsiliepimus traktuoti kaip galimybę patobulinti savo būstą ar tai, kaip priimate svečius.

Į atsiliepimus savo skelbime visada galite atsakyti viešai. Jei atsakysite konstruktyviai, parodysite, kad jums rūpi svečių atsiliepimai ir pasitenkinimas.

Atsiliepimai apie svečius

Savo atsiliepime galite padėkoti svečiams ir duoti naudingų patarimų. Savo atsiliepimu taip pat priminsite svečiams palikti atsiliepimą apie jus.

Keli patarimai, kuriuos derėtų prisiminti paliekant atsiliepimą apie svečius

  • Būkite pagarbūs.

  • Jei įmanoma, nurodykite konkrečius pavyzdžius: „Šis svečias paisė ramybės valandų ir puikiai laikėsi išvykimo nurodymų.“

  • Opius klausimus spręskite arba minėkite tik privačiame atsiliepime.

Galėsite įvertinti svečių švarą, bendravimą ir tai, kaip jie laikėsi namų taisyklių. Jūsų atsiliepimai padeda mums suprasti, ar svečiai laikosi pagrindinių taisyklių. Būtinai praneškite apie visus svečius, kurie jų nesilaiko.

* Remiantis vidiniais 2022 m. lapkričio mėnesio aktyvių Airbnb skelbimų duomenimis.

Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Airbnb
2019 m. lapkr. 29 d.
Ar informacija buvo naudinga?