Diskusijos apie diskriminaciją Airbnb šeimininkų klausimų-atsakymų sesijoje

Šeimininkai dalijasi įvairiomis mintimis, kaip atpažinti šališkumą ir kurti bendruomenę.
Autorius: Airbnb (2019 m. bal. 1 d.)
Video trukmė: 7 min.
Atnaujinta 2022 m. birž. 14 d.

Akcentai

  • Šeimininkai nori gauti svarbios informacijos apie savo svečius

  • Dalyviai išreiškė susirūpinimą, kad nuotraukos gali paskatinti šeimininką priimti sprendimą, kuris pažeistų mūsų nediskriminavimo politiką

  • Airbnb svečio profilio nuotraukų politika padeda tai išspręsti

Airbnb periodiškai organizuoja pokalbių su šeimininkais sesijas, kad būtų galima aptarti svarbias temas. Nesvarbu, ar aptarinėjame vietos įvertinimus, ar šeimininkų atsiliepimus, visos šios sesijos turi keletą bendrų bruožų – jose vyksta atviri pokalbiai ir aptariamos sudėtingos temos.

Atsižvelgiame į skirtingus šeimininkų bendruomenės narių požiūrius

2018 m. spalį Airbnb pakeitė svečių profilio nuotraukų rodymo tvarką, kad paskatintų priimti objektyvesnius sprendimus užsakymo proceso metu. Nuo tada svečių profilio nuotraukos matomos tik patvirtinus užsakymą.

2019 m. balandį Londone vykusioje šeimininkų klausimų ir atsakymų sesijoje šeimininkai diskutavo apie šių pokyčių poveikį ir diskusijos metu pateikė įdomių įžvalgų apie šališkumą ir diskriminaciją. Nesvarbu, ar mes tai suvokiame, ar ne, mes visi turime įsitikinimų ir išankstinių nuostatų, susijusių su skirtingomis socialinėmis grupėmis ir žmonių tipais. Kad ir kaip stengiamės būti atviri, kartais šališkumas – sąmoningas ar nesąmoningas – verčia mus priimti sprendimus, kurie paveikia kitus.

Kai kurie šeimininkai išreiškė susirūpinimą dėl šio pokyčio ir pabrėžė, kad nuotraukos yra svarbios, nes jos gali šeimininkams suteikti daugiau informacijos apie svečius. Tačiau daugelis kitų, kaip, pavyzdžiui, Dennis, pokytį įvertino palankiai ir atkreipė dėmesį į tai, kaip nuotraukos gali prisidėti prie diskriminacijos.

„Priėmiau daug svečių, kurie sakė, jog pasirinko mane, nes žinojo, kad aš jų neatstumsiu už tai, kokie jie yra,“ – pasakoja Dennis.

Tuo metu Airbnb generalinio direktoriaus pareigas ėjusi Laura Chambers baigė diskusiją pabrėždama, kad pokalbiai apie diskriminaciją yra sudėtingi, bet labai būtini. Kalbėti apie diskriminaciją gali būti sunku, tačiau tam, kad galėtume su ja kovoti, privalome drąsiai ir viešai stoti prieš ją – visi kartu.

Kam reikalingos svečio profilio nuotraukos

Visi mes turime kažkokių išankstinių nuostatų. Tačiau tokios bendrovės kaip Airbnb gali padėti sukurti įrankius, kurie padėtų žmonėms išvengti šališkų sprendimų, todėl 2016 metais įsipareigojome peržiūrėti svečių profilio nuotraukų rodymą užsakymo proceso metu. Šiuo metu svečių profilio nuotraukos šeimininkams nerodomos, kol nepatvirtinamas užsakymas – tai padeda šeimininkams priimti objektyvesnius sprendimus.

Tokį sprendimą priėmėme po kelių diskusijų su šeimininkais ir svečiais. Nors dauguma svečių profilyje įkelia savo nuotrauką, kai kurie sakė, kad norėtų, jog užsakymo metu ji nebūtų rodoma. Suprantame jų susirūpinimą, kad nuotraukos gali paskatinti šeimininką priimti sprendimą, kuris pažeistų mūsų nediskriminavimo politiką.

Šeimininkai taip pat pasakojo, kad profilio nuotraukos reikalingos, nes jos gali padėti šeimininkams ir svečiams susipažinti prieš prasidedant kelionei ir padėti šeimininkams atpažinti svečius jiems atvykus. Taip pat pastebėjome, kad nuotraukos gali būti naudinga pasitikėjimo didinimo ir bendruomeniškumo skatinimo priemonė.

Naujoji politika sukurta taip, kad atitiktų tiek šeimininkų, tiek svečių poreikius. Mūsų tikslas paprastas: sukurti pasaulį, kuriame kiekvienas galėtų jaustis lyg namuose. Sprendimas svečio nuotrauką šeimininkui rodyti tik po to, kai jis priėmė užsakymą, yra būdas pabandyti rasti tą aukso viduriuką. Sužinokite daugiau apie šiuos pokyčius

Kad jūs kaip šeimininkas galėtumėte geriau kontroliuoti šį procesą ir padėti stiprinti svečių pasitikėjimą, prieš kelionę, galite:

Šis pokytis gali suteikti šeimininkams daugiau kontrolės, bet tuo pačiu ir sumažinti diskriminaciją. Taip pat sukūrėme straipsnį, kuriame paaiškinami įvairūs išankstinio nusistatymo ir stereotipų tipai, kaip jie gali paveikti bendruomenės nario patirtį Airbnb platformoje ir ką galite padaryti, kad to išvengtumėte.

Mūsų laukia dar ilgas kelias, tačiau tikime, kad šis sprendimas atneš teigiamų pokyčių. Ir toliau rengsime susitikimus su šeimininkais, kad suprastume, kaip kartu galime padėti įvairių tautybių žmonėms jaustis saugiems, gerbiamiems ir laukiamiems.

Akcentai

  • Šeimininkai nori gauti svarbios informacijos apie savo svečius

  • Dalyviai išreiškė susirūpinimą, kad nuotraukos gali paskatinti šeimininką priimti sprendimą, kuris pažeistų mūsų nediskriminavimo politiką

  • Airbnb svečio profilio nuotraukų politika padeda tai išspręsti

Airbnb
2019 m. bal. 1 d.
Ar informacija buvo naudinga?