Kainodaros strategijos pasirinkimas
Periodiškai koreguodami kainas ir laisvas datas galite turėti geresnių galimybių išlikti konkurencingi ir pasiekti norimą pajamų lygį. Štai keletas būdų patobulinti savo kainodaros strategiją.
Reguliariai peržiūrėkite
Nustatant kainas ir užimtumą vertėtų atkreipti dėmesį į keletą dalykų.
- Pasiūlykite daugiau naktų: taip jūsų skelbimas bus dažniau rodomas paieškos rezultatuose. Jei nustatymai blokuoja datas, rasite patarimų, kaip jas atblokuoti. Pavyzdžiui, jei minimali viešnagės trukmė yra 5 naktys, o tarp užsakymų likusios 4 neužsakytos naktys, matysite patarimą sumažinti toms naktims taikomą minimalią viešnagės trukmę.
- Pakeiskite užimtumo nustatymus: taip galėsite priimti svečius jums tinkamu metu. Lengvai koreguokite kelionės trukmę, išankstinį pranešimą, pasiruošimo laiką ir kt.
- Peržiūrėkite kainų patarimus ir panašius skelbimus: šie įrankiai padeda nustatyti konkurencingą kainą įvairiomis dienoms, skirtingais metų laikais ir vykstant ypatingiems renginiams. Kainų patarimų ar panašių skelbimų nematysite, jei taikote išmaniąją kainodarą.
„Mėgstu peržiūrėti panašius skelbimus, kad galėčiau palyginti savo kainas su kitų būstų kainomis, įsitikinti, kad maniškės nėra nei per didelės, nei per mažos arba tiesiog rasti idealų variantą“, – sako Karen, Superšeimininkė iš Nelsono, Kanados.
Koreguodami kainas nepamirškite bendros svečių mokamos kainos, į kurią įtraukiami visi jūsų pridėti mokesčiai.
Pasiruoškite mažesnės paklausos laikotarpiui
Net populiariausi būstai tam tikrais laikotarpiais gali būti užsakomi rečiau. Štai keletas būdų, galinčių padėti jūsų skelbimui išsiskirti.
- Siūlykite nuolaidas: nuolaidos užsakant savaitei ir mėnesiui gali padėti užpildyti kalendorių ir sumažinti svečių kaitą. Paskutinės minutės nuolaida gali sudominti svečius, užsakančius likus 1–28 dienoms iki atvykimo.
- Sutrumpinkite išankstinio pranešimo laiką: leisdami svečiams užsisakyti arčiau atvykimo dienos, galite sulaukti daugiau užsakymų. Įsivertinę, kiek laiko jums reikia pasiruošti, galite pasirinkti leisti atvykti net tą pačią dieną.
- Leiskite viešėti trumpiau: sutrumpinę minimalią kelionės trukmę galite pritraukti svečių, norinčių išvykti trumpam. Mažiausią viešnagės trukmę galite nustatyti pagal atvykimo dieną.
„Tikrai pastebiu daugiau trumpesnių viešnagių“, – sako Jimmy, Superšeimininkas Palm Springse (Kalifornija). „Tai paskutinės minutės viešnagės, kurių žmonės kartais būna net neplanavę, tad dvi dienos tampa neblogomis atostogomis. Lankstumas pritraukia svečių.“
Išnaudokite didelės paklausos laikotarpius
Keletas Airbnb įrankių gali padėti maksimaliai išnaudoti laiką, kai svečių paklausa yra didesnė. Štai keletas taktikų, kurias vertėtų apsvarstyti.
- Atkreipkite dėmesį į šventes ir ypatingus renginius: atnaujinkite užimtumą ir kainas prieš didelius koncertus, festivalius, sporto renginius ir kt., kad padidintumėte užsakymų skaičių ir pajamas. Kalendoriuje nurodoma didžioji dalis jūsų vietovėje minimų šventinių dienų ir svarbiausių renginių.
- Pridėkite ankstyvo užsakymo nuolaidą: sumažinkite užsakymų, teikiamų prieš 1–24 mėnesius, kainą, kad pritrauktumėte planuojančių iš anksto.
- Pailginkite galimų užsakyti datų laikotarpį: neapsiribojus minimaliu 3 mėnesių laikotarpiu, jūsų skelbimas bus dažniau rodomas paieškos rezultatuose. Kalendoriuje galite leisti užsakyti net prieš dvejus metus.
„Pasitaiko žmonių, kurie vasaros atostogų viešnagę užsisako prieš metus laiko, o viešnagę Kalėdų laikotarpiu užsisako prieš pusmetį“, – sako Anne, Superšeimininkė iš Taragonos (Ispanija). „Žmonės, kurie yra linkę užsisakyti iš anksto, atšaukia retai. Be to, žinosite, kas jūsų laukia ateityje.“
Kainodaros ir kitus nustatymus visada valdote jūs. Jūsų rezultatai gali būti kitokie.
Šeimininkams už dalyvavimą pokalbiuose buvo sumokėta.
Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.