Kaip išvengti priimant svečius kylančių sunkumų

Superšeimininkė Diana dalijasi savo patarimais, kaip būnant šeimininku įveikti sudėtingas akimirkas.
Autorius: Airbnb (2019 m. gruod. 11 d.)
Video trukmė: 3 min.
Atnaujinta 2022 m. rugp. 25 d.

Akcentai

  • Kad būtų lengviau spręsti problemas, visuomet po ranka turėkite santechniko, elektriko ir šeimininko pagalbininko kontaktinius duomenis

  • Reguliari priežiūra padeda išlaikyti puikią būsto būklę

  • Atvirumas ir empatija gali padėti išvengti problemų ir jas spręsti

Nepaisant visų jūsų pastangų, kartais pasitaiko problemų. Galbūt svečias neranda rakto, kurį jam palikote, o gal užsikimšo vamzdis. Nors su didelėmis problemomis susiduriama retai, sėkmingai veiklą vykdantys šeimininkai pasiruošia nenumatytiems įvykiams.

Štai kaip Diana, Superšeimininkė iš Ouklando (Kalifornija), rekomenduoja spręsti tam tikras sudėtingas situacijas.

1. Surinkite pagalbos komandą

Svečių priėmimo veiklos pagrindas – bendruomenė, o tai reiškia žmones, kurie jums padeda sklandžiai vykdyti svečių priėmimo veiklą.

„Po ranka turime santechniko, elektriko ir valytojo kontaktus,“ – pasakoja Diana. O kai ji pati išvyksta iš miesto, veiklą perduoda savo seseriai, kuri yra jos pagalbininkė. „Jei iškyla problema, svečių niekuomet nepaliekame vienų.“

Po ranka turime santechniko, elektriko ir valytojo kontaktus.
Diana,
Ouklandas, Kalifornija

2. Reguliariai atlikite techninę apžiūrą

Kas yra geriau nei šeimininkas, pasiruošęs greitai sutaisyti lašantį vandens čiaupą ar neveikiantį šildytuvą? Šeimininkas, užkertantis kelią tokių problemų atsiradimui.

„Turiu susidariusi sąrašą dalykų, kuriuos patikrinu kasmet“, – sako Diana. „Kai ką galiu patikrinti pati, tačiau kai kuriems dalykams samdausi specialistus. Kiekviena erdvė yra unikali, todėl yra labai svarbu suprasti, į ką reikia atkreipti dėmesį, kad būstas būtų tinkamas priimti svečius.

Štai, ką Diana atlieka kasmet:

  • patikrina ir iš lietvamzdžių išvalo lapus ir kitas šiukšles;
  • patikrina, ar veikia visi šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrenginiai;
  • išvalo sunkiai pasiekiamus stoglangius, kad į erdvę patektų daugiau šviesos;

3. Svarbiausia – bendrauti

Efektyvus bendravimas su svečiais yra pagrįstas sąžingumu ir realistiškumu.

„Manau, kad yra svarbu ne prižadėti per daug, o tiesiog būti atviriems,“ – sako Diana. „Net jei dar neturiu sprendimo, visuomet informuoju svečius, kad stengiuosi jį surasti.“

Kai prieš pat svečiui atvykstant sprogo vamzdis, Diana akimirksniu į rankas paėmė telefoną.

„Paskambinau svečiui ir pasakiau, kad turime techninių nesklandumų, kuriuos sprendžiame, ir paklausiau, ar jie galėtų atvykti šiek tiek vėliau,“ – pasakoja Diana. „Taip pat pasiūliau vėlesnį išvykimą, kas jiems labai patiko, ir palikau butelį vyno bei padėkos raštelį. Daugeliui svečių atvirumas ir nedidelės padėkos dovanėlės – nesvarbu, ar tai vynas, ar vietinės kavinės dovanų kortelė – palieka didelį įspūdį.

Manau, kad yra svarbu ne prižadėti per daug, o tiesiog būti atviriems.
Diana,
Ouklandas, Kalifornija

4. Klausykitės ir būkite empatiški

„Mūsų būste yra durys, kurių svečiams dažnai nepavyksta atidaryti, nepaisant to, kad instrukcijas įtraukiau į namų vadovą ir atvykimo nurodymus,“ – pasakoja Diana. „Kai taip nutinka, visada jų išklausau ir tada kantriai telefonu jiems papasakoju, kaip jas atidaryti.“

Keletas dalykų, kuriuos Diana padarė, atsižvelgdama į svečių įspūdžius:

  • kad atvykimas būtų sklandesnis, ji sudarė galimybę į būstą patekti be rakto;
  • užtikrino tinkamą lauko apšvietimą, kad svečiai galėtų saugiai atvykti ir tamsiu paros metu;
  • iš anksto prašo kelionės informacijos ir primena atvykimo bei išvykimo laikus.
Turbūt nereikia priminti, kaip svarbu yra klausytis, būti supratingiems ir tiesiog būti žmonėmis.
Diana,
Ouklandas, Kalifornija

5. Numatykite, kas svečiams gali sudaryti sunkumų

Labai anksti atvykstantys ar vėlai išvykstantys svečiai bei būsto valymas tarp viešnagių gali kelti tam tikrų iššūkių. Štai keletas idėjų, kaip sumažinti problemų tikimybę:

  • Aiškiai nurodykite atvykimo ir išvykimo laiką bei kodėl pasirinkote tokį laiką (pvz.,„Prašome atvykti ne anksčiau kaip 15 val., kad valytojai turėtų laiko jūsų kambariui paruošti“).
  • Nustatykite rezervacijų parinktis taip, kad liktų pakankamai laiko valymui
  • Apsvarstykite galimybę svečiams pasiūlyti pasaugoti jų bagažą, jei žinote, kad jie atvyks anksčiau
  • Kad svečiai žinotų, ko tikėtis, skelbimo aprašyme
  • įtraukite svarbiausią informaciją – kaip patekti į būstą, kaip jis atrodo bei atvykimo instrukcijas.
  • Pateikite namų vadovą, kuriame būtų informacija apie prisijungimą prie Wi-Fi ir sudėtingų prietaisų naudojimo instrukcijos.

Numatydami galimas problemas ir pasirengdami jas išspręsti esate vienu žingsniu arčiau puikios svečių patirties sukūrimo.

Jei vis dar turite klausimų ar kilo kokių nors nesklandumų, visada galitesusisiekti su mumis ir gauti pagalbos.

Diana nėra Airbnb darbuotoja ir nedirba pagal Airbnb nurodymus. Kadangi ji yra ir šeimininkė, ir kūrėja, ji nusprendė kartu su Airbnb sukurti šį vaizdo įrašą ir pasidalyti savo patirtimi. Jos išsakyta nuomonė, papasakotos istorijos ir patirtis priklauso tik jai ir nėra oficialūs Airbnb pareiškimai.

Akcentai

  • Kad būtų lengviau spręsti problemas, visuomet po ranka turėkite santechniko, elektriko ir šeimininko pagalbininko kontaktinius duomenis

  • Reguliari priežiūra padeda išlaikyti puikią būsto būklę

  • Atvirumas ir empatija gali padėti išvengti problemų ir jas spręsti

Airbnb
2019 m. gruod. 11 d.
Ar informacija buvo naudinga?