Šis turinys jūsų pasirinkta kalba neteikiamas, todėl kol kas pateikėme jį artimiausia galima kalba.

Bendravimo su svečiais pagrindai

Patarimai, kaip užmegzti ryšį su keliautojais, ir žinučių šablonai.
Autorius: Airbnb (2020 m. saus. 8 d.)
3 min. skaitymo
Atnaujinta 2023 m. geg. 3 d.

Efektyvus bendravimas su svečiais yra pirmasis žingsnis siekiant teigiamos svečių patirties. Šeimininkai, greitai reaguodami ir aiškiai bendraudami nuo to momento, kai svečiai išreiškia susidomėjimą jų erdve, iki išvykimo ar net po jo, gali padėti svečiams jaustis patogiai ir sulaukti daugiau puikių atsiliepimų.

Patarimai, kaip užtikrinti puikų bendravimą:

Būkite atviri. Daniel, šeimininkas San Fransiske, teigia, kad apie savo erdvę visada kalba atvirai. „Tai, ką pasakojate svečiams ir ką jie pamato atvykę į jūsų būstą, turi sutapti, – sakė jis. – Geriau būstą aprašyti šiek tiek paprasčiau ir leisti svečiams nustebti radus daugiau, nei tikėjosi, o ne atvirkščiai.“

Būkite smalsūs. Jūs galite būti įtraukūs paprasčiausiai paklausdami svečių: „Ko reikėtų, kad jaustumėtės patogiai ir laukiami mano erdvėje?“. Nedarykite jokių išankstinių prielaidų, o tiesiog parodykite empatiją – ji išties daug reiškia.

Būkite pasiekiami. Annette, Superšeimininkė San Fransiske, mėgsta pasakyti svečiams: „Nieko netaisykite patys, nesvarbu, kokia tai būtų smulkmena. Nedelsdami susisiekite su mumis ir mes tuo pasirūpinsime!“ Spręsdami įprastas problemas, patyrę šeimininkai palaiko su svečiais ryšį siųsdami greituosius atsakymus.

Būkite rūpestingi. Nedidelis, bet gražūs poelgiai gali labai pradžiuginti svečius. Atminkite, kad laimingi svečiai atneša džiaugsmo ir šeimininkams. Iškilus problemai, svečiai dažnai sako, kad jiems svarbiausia tai, kaip šeimininkai į tai reaguoja.

Būkite sumanūs. Bendravimas su svečiais Airbnb programėlėje padeda jus apsaugoti, nes visi pokalbiai yra išsaugomi, jei iškilus problemai jums reikia juos nukreipti į klientų aptarnavimo skyrių. Taip pat juose vienoje vietoje lengva rasti visą jūsų svečių informaciją.

Svarbūs momentai, kada būtina susisiekti su svečiais

Gavus užsakymo užklausą. Svečiams patinka susisiekus dėl užsakymo gauti greitą atsakymą. Pasistenkite į visas svečių užklausas atsakyti per 24 valandas.

Greitai reaguoti svarbu ne tik tam, kad svečiai būtų patenkinti – tai ir vienas iš kriterijų norint tapti Superšeimininku. Naudojant suplanuotas žinutes lengviau iš anksto planuoti ir dalytis informacija su svečiais.

Netrukus po užsakymo. Svečiai paprastai vertina tai, kad šeimininkai išsiunčia jiems žinutę „Ačiū, kad užsakėte“.

Galite suasmeninti pasveikinimo žinutę naudodami informaciją iš svečio profilio. Žinutėje galite paklausti apie jų pomėgius, gimtąjį miestą ir hobius. Taip pat galite pasinaudoti proga ir sužinoti, koks jų kelionės tikslas ir su kuo jie atvyks.

Prieš atvykimą. Kad nekiltų jokių neaiškumų, labai svarbu svečiams pateikti tikslius kelio nurodymus ir atvykimo į būstą informaciją.

Atsakykite į dažniausiai užduodamus klausimus užpildydami Skelbimų kortelės skilties Informacija svečiams laukus, įskaitant kelio nurodymus, atvykimo informaciją ir Wi-Fi duomenis. Visa ši informacija atsiras jūsų svečio kortelėje Kelionės likus 48 valandoms iki suplanuoto atvykimo laiko.

Atvykus. Svečiai – ypač iš anksčiau marginalizuotų bendruomenių – nurodė, kad savarankiško atvykimo galimybė padeda jiems jaustis patogiau. Taip pat galite sukurti namų vadovą, kuriame būtų pateikta informacija apie tai, kaip naudoti įvairias jūsų erdvėje esančias sistemas ir prietaisus.

Po pirmosios viešnagės nakties. Daugelis šeimininkų teigia, kad viešnagės metu jiems patinka palaikyti ryšį su svečiais. Imkitės iniciatyvos ir pasidomėkite, kaip jiems sekasi.

Prieš išvykimą. Nurodykite, ką svečiai turi padaryti prieš išvykdami. Likus dienai iki suplanuoto išvykimo išsiunčiame priminimą apie jūsų nustatytą išvykimo laiką ir kitus nurodymus.

Po išvykimo. Geriausia iš karto palikti atsiliepimą apie svečius. Rašydami atsiliepimą būkite pagarbūs ir taikykite tuos pačius kriterijus vertindami kiekvieną svečią. Kai kurie šeimininkai taip pat mėgsta padėkoti svečiams už viešnagę žinute.

Airbnb
2020 m. saus. 8 d.
Ar informacija buvo naudinga?