Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.

Kaip sutaupyti laiko naudojantis greitaisiais atsakymais

Pritaikykite savo pasiūlymus ir lengvai atsakykite į dažnai užduodamus klausimus naudodami žinučių šablonus.
Autorius: Airbnb (2025 m. rugs. 22 d.)

Dauguma Airbnb paslaugas užsisakančių svečių pirmiausia išsiunčia šeimininkui žinutę. Naudodami greituosius atsakymus Žinučių kortelėje galite atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, paskatinti užsakyti ir greitai pateikti informaciją.

Kas yra greitasis atsakymas?

Greitasis atsakymas – tai trumpa iš anksto parašyta žinutė, kuri žinučių nustatymuose būna išsaugota kaip šablonas.

Informacijos (pavyzdžiui, svečio vardo) vietaženkliai suasmenina kiekvieną žinutę, nes automatiškai pateikiami duomenys iš jūsų skelbimo arba užsakymo.

Galite sukurti savo greituosius atsakymus ir naudotis Airbnb šablonais paslaugas teikiantiems šeimininkams. Pavyzdžiui, jei prieš svečiams užsisakant dažnai atsakinėjate į panašius klausimus apie pasiūlymą, pabandykite išsaugoti savo standartinį atsakymą kaip greitąjį atsakymą.

Apsvarstykite galimybę siųsti greituosius atsakymus susirašinėjimo su svečiais metu, taip pat nustatyti, kad jie būtų automatiškai siunčiami būtent tuomet, kai tam tikra informacija paprastai tampa ypač aktuali.

Kaip išsiųsti greitąjį atsakymą?

Kaip iškart išsiųsti greitąjį atsakymą svečiui:

  • Eikite į Žinučių kortelę.
  • Pasirinkite susirašinėjimą, į kurį norite atsakyti.
  • Palieskite pliuso ženklą (+) ties parinktimi Rašyti žinutę.
  • Pasirinkite Siųsti greitąjį atsakymą.
  • Pasirinkite greitąjį atsakymą, kuris rodomas jūsų susirašinėjime.
  • Pakoreguokite tekstą arba išsiųskite tokį, koks yra.
  • Bakstelėkite rodyklę (), kad išsiųstumėte žinutę.

Kortelėje Žinutės taip pat yra siūlomi atsakymai, kuriuose naudojamas dirbtinis intelektas siekiant suprasti svečio klausimą ir pasiūlyti jam tinkantį jūsų greitąjį atsakymą. Pasiūlymas rodomas jūsų susirašinėjime (ten jį galite matyti tik jūs). Prieš išsiųsdami greitąjį atsakymą galite jį pakoreguoti arba parašyti visai kitokį atsakymą.

Kaip suplanuoti greitąjį atsakymą?

Kaip automatiškai išsiųsti greitąjį atsakymą visiems svečiams:

  • Eikite į Žinučių kortelę.
  • Palieskite ekrano viršuje esančią nustatymų piktogramą.
  • Palieskite Tvarkyti greituosius atsakymus.
  • Pasirinkite greitąjį atsakymą, kurio siuntimą norite suplanuoti, tada palieskite Toliau.
  • Palieskite Kada siųsti ir pasirinkite, kada svečiai gaus žinutę: galbūt praėjus 5 minutėms po užsakymo arba praėjus 2 valandoms po paslaugos teikimo pabaigos.

Priartėjus suplanuoto greitojo atsakymo išsiuntimo laikui, susirašinėjime su svečiu bus rodomas priminimas. Pakoreguokite žinutės turinį arba visai atsisakykite jos siuntimo, jei ji dubliuotų jūsų jau pateiktą informaciją.

Kurti, redaguoti ir išsaugoti greituosius atsakymus galima žinučių nustatymuose.

Patarimai, kaip naudotis greitaisiais atsakymais

Greitasis atsakymas efektyviausias, kai yra trumpas ir skirtas atsakyti į vieną konkretų klausimą. Tai gali būti paaiškinimas, kaip pridėti daugiau svečių, kaip vykdomi specialūs prašymai, arba kaip pasiruošti nenumatytiems atvejams.

Pabandykite nustatyti greitųjų atsakymų išsiuntimą tokiais svarbiais momentais:

Užsakymo patvirtinimas

Pasisveikinkite ir surinkite informaciją, kuri padės jums pritaikyti savo pasiūlymus prie svečių poreikių. Pavyzdžiui, fotografas galėtų paklausti:

  • Kokia proga užsisakėte fotosesiją? 
  • Ką svarbu nufotografuoti?

Jei paslaugą teiks pagalbininkas arba kartu bus ir jūsų asistentas, būtinai jį pristatykite ir nurodykite jo kvalifikaciją.

Prieš teikiant paslaugą

Priminkite svečiams atvykimo laiką ir susitikimo vietą bei pateikite patarimų, kaip išnaudoti visas paslaugos atveriamas galimybes. Pavyzdžiui, asmeninis treneris gali įtraukti trumpą rekomenduojamų drabužių sąrašą veiklai lauke tuo metų laiku.

Suteikus paslaugą

Apsvarstykite galimybę padėkoti svečiams už užsakymą. Paraginkite juos palikti viešą atsiliepimą: tai padės kitiems apsispręsti, ar paslauga jiems tiks. Paprašykite pateikti atsiliepimą su konkrečiais pasiūlymais, ką būtų galima pagerinti.

Siųsdami nuotraukomis ar vaizdo įrašais papildytus greituosius atsakymus galėsite lengviau prisistatyti, sukurti individualius pasiūlymus ir pasidalyti įsimintinomis akimirkomis su svečiais. Pavyzdžiui, virtuvės šefas galėtų atsiųsti meniu pavyzdžio nuotrauką.

Papildyti žinutes failais galima bet kuriuo metu po užsakymo patvirtinimo. Siųskite nuotraukas PNG arba JPG formatu (iki 50 MB), o vaizdo įrašus – MP4 arba MOV formatu (iki 100 MB, neviršijančius 60 sekundžių).

Funkcijos skirtingose vietovėse gali skirtis. Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jo paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Airbnb
2025 m. rugs. 22 d.
Ar informacija buvo naudinga?