Šie nekilnojamojo turto valdytojai siekdami padidinti užimtumą pasitelkė Airbnb įrankius

Pora iš Paryžiaus pristatė savo būstą pasitelkdama kokybiškas nuotraukas ir keliautojų vadovus.
Autorius: Airbnb (2019 m. rugs. 20 d.)
2 min. skaitymo
Atnaujinta 2023 m. spal. 17 d.

Kai sutuoktinių Angie ir Chris pora pirmą kartą prieš dešimtmetį pradėjo renovuoti ir keliautojams nuomoti loftus Paryžiuje, jiems sunkiai sekėsi pritraukti svečių. Nepaisant to, kad skelbimus jie įkeldavo į tris internetines kelionių platformas ir savo svetainę, užimtumas retai viršydavo 50 %.

Tačiau jiems pradėjo sektis, kai prieš penkerius metus, ieškodami platesnės auditorijos, jie per Airbnb pradėjo skelbti savo septynis loftus Paryžiuje“. Pasaulinis platformos mastas padėjo pritraukti nuolatinį jaunų, technologijas išmanančių svečių srautą, o užimtumas, poros skaičiavimais, išaugo iki 85 % sezono metu ir 75 % žiemą, kai keliautojų mažiau.

„Airbnb atvėrė svetingumo rinką naujiems klientams ir naujiems keliautojams “, – teigia Chris, buvęs PwC konsultantas. „Vertinant inovacinius sprendimus, technologijas ir rūpestį klientų patirtimi, jie rinkai sukūrė etaloninį modelį.“

Tokiems išmintingiems šeimininkams kaip Angie ir Chris Airbnb platforma ne tik praplėtė auditoriją, bet ir suteikė galimybę parodyti nuostabias nuotraukas, kuriose matyti iš senų kepyklų, mados ateljė ir menininkų studijų jų įrengti prabangūs mini loftai. Gerai matoma nuotraukų galerija leidžia jiems pademonstruoti savo estetiką – art deco grafikos plakatus, šimtmečio vidurio modernias kėdes ir raudonas languotas lovatieses. Airbnb taip pat suteikia jiems platformą su svečiais dalytis vietiniais patarimais ir per individualiai sukurtus kelionių vadovus atskleisti, kur vietiniai paryžiečiai apsiperka, vakarieniauja ar eina paskanauti gėrimų.

“We host because we love traveling,” Chris says. “We love traveling as locals, not as tourists. So we decided to host and help our guests live like locals when traveling.”

„Mes priimame svečius, nes patys mėgstame keliauti“, – teigia Chris. „Mes mėgstame keliauti kaip vietiniai, o ne kaip turistai. Todėl nusprendėme ir patys priimti svečius, kad padėtume keliautojams pasijusti vietiniais.“

The couple has also benefited from the platform’s automated pricing tools, which indicate optimized rates a full year in advance based on factors like seasonality, days of the week, and special events. “Airbnb has given anyone who is running a smaller business the tools of a hotelier,” Chris says.

Thanks to their success in Paris, Angie and Chris are now expanding to Portugal. Airbnb’s co-hosting tools enable them to hire someone who will help manage their property from afar. “I think the Co-Host has changed the way that people are running their businesses,” Chris says. “Airbnb is always into innovation and anticipation.”

Interested in professional hosting on Airbnb?
Learn more

Information contained in this article may have changed since publication.

Airbnb
2019 m. rugs. 20 d.
Ar informacija buvo naudinga?