Kaip nustatyti kainodaros strategiją

Tinkama kaina gali padėti pritraukti svečių ir padidinti pajamas Airbnb platformoje.
Autorius: Airbnb (2020 m. gruod. 1 d.)
2 min. skaitymo
Atnaujinta 2023 m. lapkr. 20 d.

Kaina yra vienas iš pagrindinių dalykų, į kurį atsižvelgia svečiai, kai renkasi vietą apsistoti. Nesvarbu, koks nuostabus bebūtų jūsų būstas, jei jo kaina yra didesnė nei kitų netoliese esančių būstų, yra didelė tikimybė, kad užsakymų sulauksite nedaug.

Skelbimai, kurių kainos 2022 m. buvo atnaujintos keturis kartus, sulaukė daugiau nei 30 % daugiau naktų užsakymų nei skelbimai, kurių kainos nesikeitė.* Pasinaudokite šiais patarimais, kad atrastumėte jums tinkamą kainodaros strategiją.

Pažinkite savo vietovę

Pasinaudokite kalendoriumi ir palyginkite savo kainą su netoliese esančių panašių būstų vidutinėmis kainomis savo vietovės žemėlapyje. Galite pasirinkti, ar norite peržiūrėti užsakytus ar neužsakytus būstus.

Štai, kaip galite palyginti kainas žemėlapyje:

  • Pasirinkite bet kurią dieną arba ne ilgesnį nei 31-os nakties laikotarpį.

  • Palieskite arba spustelėkite kainą už naktį, tada mygtuką, kuriame rodomas vietos smeigtukas su žodžiais „Panašūs būstai“ ir kainų intervalas.

Žemėlapyje rodomos kainos – tai užsakytų ir neužsakytų būstų vidutinė kaina pasirinktomis datomis. Nustatant, kurie būstai yra panašūs, įvertinama būsto vieta, dydis, ypatybės, patogumai, įvertinimai ir atsiliepimai, o taip pat ir tai, kokius kitus skelbimus žmonės peržiūri svarstydami, ar rinktis jūsų.

Pasiūlykite geriausią kainą

Geriau suprasdami, kiek mokės svečiai, turėsite geresnes galimybes pateikti vertingiausius pasiūlymus ir gauti norimas pajamas. Į bendrą kainą įeina kaina už naktį, visi jūsų nustatyti papildomi mokesčiai (už valymą, papildomus svečius ar augintinius), Airbnb paslaugų mokesčiai ir valstybiniai mokesčiai.

Konkurencinga kaina gali padėti jūsų skelbimui išsiskirti iš kitų ir užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose. Algoritmas pirmenybę teikia bendrai kainai ir būsto kokybei, lyginant su panašiais netoliese esančiais būstais.

Svečiai ne visada supranta, iš ko susideda kaina. Galbūt siūlote papildomų paslaugų, pavyzdžiui, gausius pusryčius, prabangias vonios priemones arba transliavimo paslaugas? Būtinai aiškiai tai nurodykite skelbime, kad svečiai suprastų, jog kaina yra pagrįsta.

Apsvarstykite galimybę siūlyti nuolaidas ir akcijas

Taikydami nuolaidas ir akcijas esant tam tikroms sąlygoms galite pasiūlyti mažesnes kainas nekeisdami standartinės kainos už naktį. Šie įrankiai naudingi įvairiose situacijose, pavyzdžiui, priimant pirmuosius svečius arba siūlant ilgesnes viešnages.

  • Nauji skelbimai: reklamuodami visiškai naują būstą ir taikydami 20 % nuolaidą kainai už naktį, galite paskatinti pirmuosius tris svečius užsisakyti jūsų būstą. Airbnb duomenys rodo, kad šeimininkai, siūlantys šią akciją per pirmąsias 30 dienų nuo skelbimo aktyvavimo, pirmo užsakymo sulaukia greičiau.

  • Ilgesnės viešnagės: siūlydami savaitines ir mėnesines nuolaidas galite užtikrinti didesnį užimtumą, mažesnę svečių kaitą ir mažiau darbo sau. 2022 m. savaitiniai ar ilgesni užsakymai sudarė 46 % Airbnb platformoje užsakytų nakvynių.

Skelbime siūlomas nuolaidas ir akcijas galite nustatyti svečių priėmimo kalendoriuje.

* Remiantis skelbimų visame pasaulyje (išskyrus Kiniją, Baltarusiją, Rusiją ir Ukrainą), kuriuos nuo 2022 m. sausio iki gruodžio buvo galima užsisakyti bent vienai nakčiai ir kuriuose nebuvo įjungta išmanioji kainodara, duomenimis. Užsakytų naktų skaičiui turi įtakos papildomi veiksniai.

Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Airbnb
2020 m. gruod. 1 d.
Ar informacija buvo naudinga?