Kaip susikurti kainodaros strategiją
Reguliariai koreguodami kainą galite išlikti konkurencingi. Kurdami savo kainodaros strategiją atsižvelkite į toliau pateiktus patarimus.
Ką reikėtų daryti reguliariai
Nuspręskite, kaip dažnai norite peržiūrėti ir patikslinti kainą. Štai ką galite padaryti jums patogiu metu.
- Leisti užsakyti daugiau naktų: atblokuokite visas naktis, kuriomis žinote, kad galite priimti svečius. Taip jūsų skelbimas paieškos rezultatuose bus rodomas dažniau, o jūs padidinsite savo pajamas.
- Keisti galimas trukmes: suraskite tarpus tarp užsakymų. Jei tarpai yra trumpesni nei minimali jūsų viešnagės trukmė, tų naktų niekas negalės užsakyt. Nustatę trumpesnę minimalią viešnagės trukmę konkrečiomis datomis galėsite lengviau užpildyti kalendorių.
- Palyginti panašius būstus: patikrinę jūsų regione užsakytų ir neužsakytų būstų kainas, galite nustatyti konkurencingą kainą.
Taip pat bet kuriuo metu galite įjungti išmaniąją kainodarą, kad kaina būtų automatiškai koreguojama pagal vietinę paklausą. Šis įrankis ypač naudingas, jei norite optimizuoti kainas nuolat jų nestebėdami.
Artėjant lėtesniam sezonui
Net populiariausi būstai tam tikrais laikotarpiais gali būti užsakomi rečiau. Yra keletas veiksmų, kuriuos galite padaryti besiruošdami lėtesniam laikotarpiui, kad padėtumėte savo būstui išsiskirti.
- Siūlykite nuolaidas: nuolaidos savaitės ir mėnesio viešnagėms gali padėti užpildyti kalendorių ir sumažinti svečių kaitą. Paskutinės minutės nuolaida gali sudominti svečius, užsakančius likus 1–28 dienoms iki atvykimo.
- Sutrumpinkite išankstinio pranešimo laiką: leisdami svečiams užsisakyti arčiau atvykimo dienos, galite sulaukti daugiau užsakymų. Galite leisti pasirinkti užsakyti net tą pačią dieną, priklausomai nuo to, kiek jums reikia laiko pasiruošti nuo svečio užsakymo iki jo atvykimo.
- Leiskite trumpesnes viešnages: sutrumpinę minimalią kelionės trukmę galite pritraukti svečių, kurie nori užsisakyti trumpesnes viešnages. Minimalią kelionės trukmę galite keisti pagal savaitės dieną.
„Tikrai pastebiu daugiau trumpesnių viešnagių“, – sako Jimmy, Superšeimininkas Palm Springse (Kalifornija). „Tai paskutinės minutės viešnagės, kurių žmonės nebūtinai planuoja, tad dvi dienos tampa geromis atostogomis. Lankstumas pritraukia svečių.“
Artėjant intensyvesniam sezonui
Keletas Airbnb įrankių gali padėti maksimaliai išnaudoti laiką, kai svečių paklausa yra didesnė. Štai keletas taktikų, kurias vertėtų apsvarstyti.
- Pridėkite ankstyvo užsakymo nuolaidą: siūlydami nuolaidą užsakymams, pateiktiems likus 1–24 mėnesiams iki atvykimo, galite pritraukti svečių, kurie planuoja iš anksto. Jei taikoma 3 % ar didesnė nuolaida, jūsų skelbimo puslapyje ir paieškos rezultatuose svečiams ši kaina bus specialiai pažymėta. Kaina su nuolaida svečiams rodoma šalia pradinės kainos, kuri rodoma perbraukta.
- Nustatykite specialią akciją: tai puikus būdas tam tikru laiku pritraukti daugiau užsakymų. Kai siūlote 15 % ar didesnes nuolaidas, jūsų skelbimo puslapyje ir paieškos rezultatuose svečiams ši kaina būna specialiai pažymėta. Yra tam tikrų akcijos vykdymo reikalavimų, pavyzdžiui, per praėjusius metus reikia būti įvykdžius bent vieną užsakymą.
- Padidinkite galimų užsakyti datų laikotarpį: kalendoriuje galite leisti užsakyti dvejus metus į priekį. Jūsų skelbimas paieškos rezultatuose bus rodomas dažniau ir trumpesniame rezultatų sąraše, jei tuo metu vietovėje bus siūloma mažiau laisvų būstų.
„Kartais sulaukiu žmonių, kurie viešnagę vasaros atostogų arba Kalėdų laikotarpiu užsako prieš šešis mėnesius“, – sako Anne, Superšeimininkė iš Taragonos (Ispanija). „Žmonės, kurie yra linkę užsisakyti iš anksto, atšaukia retai. Be to, žinosite, kas jūsų laukia ateityje.“
Kainodaros ir kitus nustatymus visada valdote jūs. Jūsų rezultatai gali būti kitokie.
Šeimininkams už dalyvavimą pokalbiuose buvo sumokėta.
Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.