Kaip veikia Airbnb paieška

Gaukite patarimų, kaip galėtumėte iškelti savo skelbimą paieškos rezultatuose.
Autorius: Airbnb (2022 m. geg. 11 d.)
2 min. skaitymo
Atnaujinta 2022 m. lapkr. 21 d.

Akcentai

  • Jūsų būsto kaina, kokybė ir populiarumas turi įtakos jo rodymui svečių paieškos rezultatuose

  • Pabandykite kalendoriuje atlaisvinti daugiau datų, kad jos atitiktų daugiau svečių paieškos kriterijų.

Sukūrėte ir paskelbėte savo skelbimą, o dabar norite, kad žmonės jį pastebėtų. Kaip jie jį ras? Štai keletas veiksmų, kuriuos galite atlikti, kad pagerintumėte paieškos reitingą.

Supraskite pagrindus

Kad nustatytų skelbimų rodymo tvarką paieškos rezultatuose, Airbnb paieškos algoritmas atsižvelgia į daug veiksnių. Ne visi veiksniai vertinami vienodai. Būsto kaina, kokybė ir populiarumas išties labai nulemia skelbimo rodymo vietą.

Algoritmas pirmenybę teikia bendrai kainai neatskaičius mokesčių (įskaitant rinkliavas ir nuolaidas) ir būsto kokybei lyginant su panašiais būstais jūsų regione. Skelbimo nuotraukos, svečių atsiliepimai ir kitos ypatybės gali padėti nustatyti būsto kokybę.

Nustatę konkurencingą kainą ir išlaikę aukštą kokybę galite pagerinti skelbimo rodymo vietą, nes jūsų regione geriausią kainos ir kokybės santykį siūlantys skelbimai paieškos rezultatuose paprastai užima aukštesnę vietą.

Siekite populiarumo

Airbnb algoritmas įvertina jūsų skelbimo populiarumą naudodamas įvairią informaciją. Į tokią informaciją įeina jūsų būsto užsakymo, skelbimo puslapio lankymo ir įtraukimo į savo norų sąrašus dažnumas.

Populiaresni skelbimai paieškos rezultatuose paprastai užima aukštesnę vietą. Tam, kad sudomintumėte svečius, rekomenduojame:

  • siūlyti svečių ieškomų patogumų, pavyzdžiui, greitą Wi-Fi, savarankišką atvykimą ir nemokamą automobilio stovėjimo vietą;
  • aprašyti išskirtines savo būsto savybes išsamiai ir tiksliai, kad svečiai tiksliai žinotų, ko tikėtis;
  • įkelti aukštos kokybės nuotraukų, kuriose būtų užfiksuotas patrauklus vaizdas. Aukštos kokybės nuotraukos gali pagerinti jūsų matomumą kategorijoje.

Siūlyti daugiau laisvų datų

Airbnb algoritmas atsižvelgia į jūsų būsto užimtumą, jūsų atsakymų į užklausas spartumą bei tai, kaip dažnai patvirtinate užsakymus. Kuo daugiau laisvų datų pasiūlysite kalendoriuje, tuo labiau tikėtina, kad jūsų skelbimas atitiks svečio paieškos kriterijus ir bus rodomas jo paieškos rezultatuose.

Veiksmai, kurių galite imtis, kad pagerintumėte savo skelbimo rodymo vietą paieškoje:

  • Į užsakymų užklausas atsakykite per 24 val. Venkite dažnai atmesti prašymus rezervuoti.
  • Naudokite Greitąjį užsakymą, kad svečiai galėtų rasti jūsų skelbimą, kai filtruos tokią galimybę siūlančius būstus. Ši funkcija leidžia svečiams rezervuoti jūsų būstą greituoju būdu (jums nereikia priimti jų prašymų užsakyti) ir taip pagreitina jūsų atsakymo laiką.
  • Sumažinkite apribojimų, pavyzdžiui, trumpiausios ir ilgiausios leidžiamos viešnagių trukmės, skaičių.

Būkite išties svetingi

Jūsų gebėjimas skelbimo aprašyme nustatyti svečių lūkesčius o tada juos patenkinti arba pranokti, paprastai ilgainiui pagerina jūsų paieškos reitingą.

Jei teiksite tikslią informaciją apie savo būstą ir aiškiai bendrausite su svečiais, tikėtina, kad iš jų sulauksite aukštesnių įvertinimų ir atsiliepimų. Tai taip pat gali padėti jums išvengti skundų, kurie gali neigiamai paveikti jūsų skelbimo reitingą.

Algoritmas taip pat atsižvelgia į tai, ar esate Superšeimininkas – taip vadiname gerai įvertintus, patyrusius šeimininkus – arba į tai, ar atitinkate kelis arba visus reikalavimus, kad taptumėte Superšeimininku. Į reikalavimus įeina greiti atsakymai į svečių užklausas dėl užsakymo ir kuo mažesnis atšaukimų (jūsų iniciatyva) skaičius.

Svečiai turi galimybę filtruoti paieškos rezultatus, kad būtų rodomi tik Superšeimininkų skelbimai.

Daugiau informacijos rasite mūsų sėkmingo skelbimo sukūrimo vadove

Šiame straipsnyje pateikta informacija nuo jos paskelbimo jau gali būti pasikeitusi.

Akcentai

  • Jūsų būsto kaina, kokybė ir populiarumas turi įtakos jo rodymui svečių paieškos rezultatuose

  • Pabandykite kalendoriuje atlaisvinti daugiau datų, kad jos atitiktų daugiau svečių paieškos kriterijų.

Airbnb
2022 m. geg. 11 d.
Ar informacija buvo naudinga?