Kaip veikia užsakymai
Kaip veikia užsakymai
- Instrukcijos
Peržiūrėkite svečio profilio nuotrauką
Nuotraukos gali būti nepasiekiamos, kol nebus patvirtintos, arba svečias jų neįkėlė. - Instrukcijos
Kas yra atsakymų rodiklis ir atsakymo laikas ir kaip jie apskaičiuojami?
Matuojame, kaip greitai ir nuosekliai atsakote į užklausas ir prašymus rezervuoti. - Instrukcijos
Kodėl šeimininkų prašoma atsakyti per 24 valandas?
Greitieji atsakymai į prašymus užsakyti, užsakymo užklausas ir kitas žinutes didina pasitikėjimą mūsų bendruomene. - Instrukcijos
Kaip pasitikrinti užsakymo būseną, jei esu šeimininkas?
Užsakymo būseną galite pasitikrinti įvairiose vietose: savo užsakymuose, pašto dėžutėje arba kalendoriuje. - Instrukcijos
Ką reiškia jūsų užsakymo būsena
Raskite išsamią informaciją apie įvairias būsenas, kurios gali būti taikomos jūsų užsakymui. - Instrukcijos
Kaip patikrinti, ar svečio užsakymas patvirtintas?
Kai užsakymas bus patvirtintas, gausite el. laišką. Taip pat galite eiti į savo užsakymus, kalendorių arba susirašinėjimo su svečiu istoriją… - Instrukcijos
Kur rasti visus gautus užsakymus
Eikite į kortelę Šiandien, kur rasite būsimus svečių užsakymus. - Instrukcijos
Kaip palaikyti svečio užsiprašytas datas?
Kartais šeimininkai nori, kad tam tikros datos kalendoriuje būtų prieinamos tik tam tikram svečiui. Tam jūsų svečias gali pateikti prašymą r… - Instrukcijos
Ką reiškia „laukiama apmokėjimo“?
Tai reiškia, kad šeimininkas priėmė svečio prašymą rezervuoti, bet apmokėjimas dar neįvykdytas. - Instrukcijos
Ar svečiui pateikus užsakymą dar galiu papildyti skelbimą arba patogumų sąrašą?
Svečiai, kurių užsakymai patvirtinti arba dar laukia patvirtinimo, nežinos, jeigu pakeisite skelbimą, todėl turėsite apie tai jiems pranešti…