Jūsų užsakymai
Jūsų užsakymai
Pakeitimai
- Instrukcijos
Užsakymo keitimas esant šeimininku
Svečiui galite pateikti prašymą keisti. Jei svečias sutiks, užsakymas bus atnaujintas. - Instrukcijos
Aktyvios kelionės keitimas ar atšaukimas esant šeimininku
Jei norite atšaukti likusį užsakymą, būtinai praneškite savo svečiui, kad jis žinotų, kas vyksta. Tuomet kreipkitės pagalbos į mus. - Instrukcijos
Atsakymas į svečio prašymą pakeisti kelionę
Jei svečias nori pakeisti patvirtintą užsakymą (pvz., sutrumpinti arba pratęsti viešnagę), jis turėtų jums išsiųsti prašymą pakeisti užsakym… - Instrukcijos
Patvirtintų arba patvirtinimo laukiančių užsakymų kainos keitimas
Patvirtinto užsakymo kainą galite keisti pateikdami prašymą arba siųsdami ypatingą pasiūlymą laukiančiam prašymui užsakyti. - Instrukcijos
Tvarkymo mokesčio įtraukimas į patvirtintą užsakymą
Turėsite sulaukti svečio patvirtinimo ir tik tada prie patvirtinto užsakymo arba aktyvios kelionės galėsite pridėti tvarkymo mokestį. - Instrukcijos
Jei svečias neatsako į jūsų prašymą keisti kelionę
Jei iš svečių negaunate atsakymo, o jūsų prašymas yra svarbus arba skubus, galite išsiųsti žinutę, jiems primindami priimti arba atmesti pra… - Instrukcijos
Kelionės keitimo užklausos atmetimas
Tiek svečiai, tiek šeimininkai gali atmesti pakeitimo prašymą, kad paliktų užsakymą tokį, koks jis yra. - Instrukcijos
Papildomų svečių įtraukimas į potyrį
Jei papildomi svečiai pasirodo iš anksto neįspėję, šeimininkas gali pasirinkti priimti juos ar ne.
Pinigų grąžinimas ir kompensacijos svečiams
- Instrukcijos
Pinigų grąžinimas svečiui
Kaip svečiui grąžinami pinigai priklauso nuo to, ar tai atliekama prieš, ar po kelionės. - Instrukcijos
Ar turiu grąžinti pinigus svečiams, kai jie pateikia skundą?
Jei neatitinkate vieno ar daugiau iš mūsų pagrindinių reikalavimų, Airbnb gali pareikalauti grąžinti svečiui pinigus. - Instrukcijos
Kaip Problemų sprendimo centras jums padeda
Problemų sprendimų centre galite prašyti arba siųsti pinigus už dalykus, susijusius su jūsų Airbnb kelione. Norėdami pasiekti susitarimą, sv…
Kaip veikia užsakymai
- Instrukcijos
Peržiūrėkite svečio profilio nuotrauką
Nuotraukos gali būti nepasiekiamos, kol nebus patvirtintos, arba svečias jų neįkėlė. - Instrukcijos
Kas yra atsakymų rodiklis ir atsakymo laikas ir kaip jie apskaičiuojami?
Matuojame, kaip greitai ir nuosekliai atsakote į užklausas ir prašymus rezervuoti. - Instrukcijos
Kodėl šeimininkų prašoma atsakyti per 24 valandas?
Greitieji atsakymai į prašymus užsakyti, užsakymo užklausas ir kitas žinutes didina pasitikėjimą mūsų bendruomene. - Instrukcijos
Kaip pasitikrinti užsakymo būseną, jei esu šeimininkas?
Užsakymo būseną galite pasitikrinti įvairiose vietose: savo užsakymuose, žinutėse arba kalendoriuje. - Instrukcijos
Ką reiškia jūsų užsakymo būsena
Raskite išsamią informaciją apie įvairias būsenas, kurios gali būti taikomos jūsų užsakymui. - Instrukcijos
Kaip patikrinti, ar svečio užsakymas patvirtintas?
Kai užsakymas bus patvirtintas, gausite el. laišką. Taip pat galite eiti į savo užsakymus, kalendorių arba susirašinėjimo su svečiu istoriją… - Instrukcijos
Kur rasti visus gautus užsakymus
Eikite į kortelę Šiandien, kur rasite būsimus svečių užsakymus. - Instrukcijos
Kaip palaikyti svečio užsiprašytas datas?
Kartais šeimininkai nori, kad tam tikros datos kalendoriuje būtų prieinamos tik tam tikram svečiui. Tam jūsų svečias gali pateikti prašymą r… - Instrukcijos
Ką reiškia „laukiama apmokėjimo“?
Tai reiškia, kad šeimininkas priėmė svečio prašymą rezervuoti, bet apmokėjimas dar neįvykdytas. - Instrukcijos
Skelbimo aprašymų atnaujinimas svečiui užsisakius
Svečiai, kurių užsakymai patvirtinti arba dar laukia patvirtinimo, nežinos, jeigu pakeisite skelbimą, todėl turėsite apie tai jiems pranešti…
Problemos dėl užsakymo
- Instrukcijos
Jei dėl svečio jaučiatės nejaukiai
Jei pastebite, kad svečias pažeidžia vieną iš namų taisyklių arba verčia jus jaustis nesaugiai, galite atmesti jo kelionės prašymą arba atša… - Instrukcijos
Kai svečias nepasirodo užsakyme nurodytu laiku
Jei svečias atšauks arba neatvyks, taikysime jūsų nustatytas atšaukimo taisykles ir jūs gausite jums priklausančią išmoką. - Instrukcijos
Kai svečiai nori pasikviesti daugiau žmonių
Jei turite galimybę priimti didesnę grupę ir norite papildomai apmokestinti šiuos svečius, galite išsiųsti svečiui kelionės pakeitimą. - Instrukcijos
Potyrių civilinės atsakomybės draudimas
Potyrių civilinės atsakomybės draudimas yra esminė AirCover šeimininkams – visapusiškos Airbnb šeimininkų apsaugos – dalis. - Instrukcijos
Organizatoriams: sužalojimai Airbnb Potyrių metu
Turėtumėte nuvesti visus į saugią vietą ir nedelsdami kreiptis į vietines skubios pagalbos tarnybas. Po to praneškite apie įvykį mums. - Instrukcijos
Kokią medicininės evakuacijos pagalbą galima gauti Airbnb potyrių ir nuotykių metu?
Tarptautinis SOS padeda šeimininkams ir svečiams atlikti medicinines evakuacijas ir teikia ekspertų rekomendacijas dėl sveikatos priežiūros …