Instrukcijos
•
Šeimininkas
Ar turiu grąžinti pinigus svečiams, kai jie pateikia skundą?
Ar turiu grąžinti pinigus svečiams, kai jie pateikia skundą?
Our Rebooking and Refund Policy and basic requirements for hosts help protect guests from things like last-minute host cancellations, lock-outs, and listings that are misrepresented, unsanitary, or lacking in promised amenities or other items. If you don’t meet one or more of these basic requirements, Airbnb may require you to refund a guest.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Pajamų korekcija – kas tai?
Koregavimas – tai už atšaukimą, rezervavimo pakeitimą arba mūsų Pinigų grąžinimo politikos pažeidimą šeimininko mokėtina pinigų suma. Kaip vidaus skundų nagrinėjimo procesas taikomas naudotojams, kurie yra verslo atstovai?
Štai ką turėtumėte žinoti apie vidinį Airbnb skundų nagrinėjimo procesą.Garantijos šeimininkams sąlygos (archyvas)
Jei prireiktų, pateikiame mūsų garantijos šeimininkams sąlygas (archyvas).
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite